Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 17001 til 17020 af 19198
-
oversættelse af en lille tekst (er oversat, men ønskes rettet for grammatiske fejl)
Forumindlægjeg oversatte en dansk tekst til tysk, og nu vil jeg gerne have denne lille tekst rettet for grammatiske fejl. helst inden imorgen hvis det kan lade sig gøre DANSK: 1989 Den 9 november 1989 en historisk dato, fordi at det er datoen for murens fald. Da muren faldt strømmede titusinde lykkelige ty... -
HUTIGT! OVERSÆTTELSE AF TEKST!
ForumindlægImorgen skal jeg lave en minifremlæggelse, på tysk, hvor jeg skal fortælle om Rammstein (tysk band). Jeg har skrevet det hele på dansk, jeg tænkte bare om der var nogen der ville oversætte det til tysk for mig.´, da det ville tage flere dage for mig og jeg simpelhent ikke kan nå det! Håb... -
Spansk.. Haster vigtigt...
ForumindlægHey. er der ikke nogle, der rette min oversættelse igennem. Hvis ja, vil jeg blive super glad... På forhånd tak..DanskEn dag træder der en mand ind i klasselokalet sammen med lærerinde. Manden bærer uniform, han har en medalje på brystet. Han har et gråt overskæg og bærer sorte briller.Han hedder... -
stil
ForumindlægHåber at der er nogle der vil kigge lidt på det gramatiske på min stil... mange tak :)Billedanalyse- OverblikDet vedlagte bilag er en reklame. Reklamen er trykt af sportsforretningen, Stadium. Den er bygget op med et stort billede af hovedtilbuddet oppe, og nederst med andre små tilbud. Den er fr... -
Engelsk kort oversættelse
ForumindlægHej alle!Jeg sidder med to korte engelskoversættelser, som jeg har siddet og bikset med, men der er desværre noget, som lige skal på plads, blandt andet ordstillingen og nogle ord, så jeg håber at i vil være behjælpelige med at komme med rettelser på hvad som kunne gøre?Dansk:Peter March og hans ... -
oversættelse og andre ord...
ForumindlægHej! Jeg havde rimelig svært ved det her, og kan mærke jeg er ved at halte lidt bagefter, da jeg knap nok forstod hvad opgaven gik ud på.. Men har kæmpet mig igennem, kunne dog godt tænke mig en klog franskmand (eller en der nu bare er god til fransk :) ) som måske kan hjælpe mig med at se hvor... -
engelsk oversættelse
ForumindlægHej :) Jeg ville høre om der er nogle, som vil bruge tid på at rette min engelske oversættelse af en dansk tekst, da engelsk på ingen måde kan betegnes som den stærke side.. Jeg har delt oversættelsen op i brudstykker, så det danske som jeg har oversat står under min engelske oversættelse. ... -
Engelsk rettelse - 1/3 side
ForumindlægHej.. Håber meget at der er en som vil kigge på min engelske oversættelse.. da engelsk bestemt ikke er min stærke side.. Kram Den engelske oversættelse Our son, who Kate and I call Google since he was introducing himself in that way when he started to talk, was ten years when I came home... -
Korrektur af 1/3 side engelsk
ForumindlægHej.. Håber meget at der er en som vil kigge på min engelske oversættelse.. da engelsk bestemt ikke er min stærke side.. Kram Den engelske oversættelse Our son, who Kate and I call Google since he was introducing himself in that way when he started to talk, was ten years when I came home fr... -
Fransk begynder opgave.
ForumindlægJeg har lavet en fransk begynder opgave, men har i øjeblikket ikke ordbog på min pc, så ville bare lige høre om nogen hurtigt ville kigge den igennem så der ikke er alt for mange fejl :) 1. Oversæt: Céline går på gymnasiet i Rouen som ligger i Normandiet. Hun har en kæreste der hedd... -
Rettelse af stil
ForumindlægHej.Her er første halvdel til min tyske stil. Det ville være dejligt hvis en eller anden havde tid til at kigge den igennem for de værste grammatiske bommerter:)Berlin ist die neue Metropole Europas. Berlin ist doch auch eine sehr spannend Stadt, sie hat eine interessante Geschichte und ist jetzt... -
historie
ForumindlægHejsa.Jeg har besluttet mig til at jeg vil skrive SSO i historie, men det første emne jeg lige kom på var den Amerikanske borgerkrig...MEN, jeg synes det er lidt for orginalt, så jeg ville høre om der var en,som har en kanon god idé til,hvad jeg skal skrive om? -
Kunne godt bruge hjælp til at få rettet min oversættelse fra dansk til fransk!
ForumindlægIndirekte tale: Spørgebisætninger Oversæt- husk: s´il (-s) si elle (-s) 1. Fortæl mig, om du har lyst til at komme. 2. Jeg må vide, om de er blevet forhindret. (avoir un empéchement). 3. Det er svært at sige, om han gjorde ret i (bien faire de + inf) at betale. 4. Det er nødvendigt at fastslå (ét... -
ingeniør - anerkendt?
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig at høre, hvor anerkendt og respektiv en ingeniøruddannelse er blandt unge. Hvad er jeres opfattelse af en ingeniør?Er det bare toppen af poppen eller er det bare det værste i kan forestille jer... -
for ringe :(
ForumindlægI 8. klasse fik jeg i 1. StandpunktskarakterDansk 6-6-7-6Mat 6-6Engelsk 6Tysk 72. Standpunktskarakter har jeg slet ikke fået nogle karakter.3. StandpunktskarakterDansk 7-5-6-6Mat 6-6Mdt. engelsk 6Tysk 7fysik/kemi 7I 9. klasse 1. standpunktskarakterdansk 6-5-5-6mat 5-5engelsk 6tysk 6fysik... -
Studieretningsvalg, suk
ForumindlægJeg går i 9. klasse, og om ca. 4 måneder skal jeg vælge studieretning. Næste skoleår skal jeg til USA på High School i et år, så jeg skal altså om 4 måneder vælge hvad jeg skal om over halvandet år, så det gør bare situationen endnu værre. :) Jeg står i den situation, at jeg på den ene side ... -
Matematikvej
ForumindlægHermed en opgave til nørderne: http://opgaver.dagsberg.dk/ Vælg "Matematikvej" i Diverse-menuen til højre - og så brug din fantasi - Held og Lykke Henrik -
Karakterskala
ForumindlægVed I, hvad karakterskalen i matematik uden hjælpemidler 2018 er? -
Cannot eller can not ?
ForumindlægJeg har aldrig forstået forskellen, er de ikke ens? og hvilken form er den korrekte? -
Kasus og Verber, hjælp til 7 sæt.
ForumindlægHej, Jeg skal oversætte de følgende sætninger, men er rigtig meget i tivivl. Er der en venlig sjæl, der har lyst til at kigge dem igennem for mig? 1. Vi sender regningen til firmaet. Wir schicken der Firma die Rechung. 2. De har sendt en pakke til niecen. Sie haben der Nichte ein Paket gesc...
