Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 17061 til 17080 af 22496
  • grafen for en eksponentiel aftagende funktion

    Forumindlæg
    Mangler lidt hjælp til den her ?? Her under ses grafen for en eksponentiel aftagende funktion. a) Bestem halveringskonstanten b) Opstil en forskrift for denne funktion
  • Q-værdi for Ba-137 henfald

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal beregne Q-værdi for betaminus henfald af Cs-137 til Ba-137m. Er der nogen der kan hjælpe?
  • Kriminalitetsteori

    Forumindlæg
    Hej, jeg er igang med en opgave, som handler om overordnet kriminalitet og kriminalitetsteorier. Da jeg desværre ikke kan google mig frem til en forklaring af: Kontrolteori, Motivationsteori, Kulturteori, har jeg dermed brug for jeres hjælp. Håber I vil hjælpe mig med at kort rede gøre de forskel...
  • reducer

    Forumindlæg
    (a+2b)2-a(a+4b) (a+2b)(a+2b)-a(a+4b) A2+4b-a(a+4b) A2+4b-a2+4b 8b Er dette det rigtige resultat?
  • navn

    Forumindlæg
    Hej, jeg tænke på hvad kalder man: SinA = a/c for? Jeg skal nemlig bruge det til en aflevering, men ved desværre ikke hvad det hedder.
  • Michael Collins film

    Forumindlæg
    Hej :) Er der nogen herinde der kunne fortælle mig hvad, Michel Collins, film handlede om eller, har downloaded en opg. fra studienet, som omhandler hans film? Tak :)
  • Er der nogle der har link til Engelsk

    Forumindlæg
    Hej kære venner er der ikke nogle af jer der har link til engelsk hvor man kan oversætter tekster eller til at tale og lytter til en tekst?? har meget brug for den håber i hjælper mig venlig hilsen lolo
  • Integralregning

    Forumindlæg
    Beregn de bestemte integraler: , forklar resultaterne (fx ved graf) f(x)=-x^2+6x-5 g(x)=x^2-4x+3 hvordan udregnes dette?
  • Reduktion

    Forumindlæg
    Har glemt hvordan man regner "parenteser i parenteser". 4a-(7a-(3b+4a)-12b)-(2a+3b) Nogler der gider at forklare hvordan denne løses? ^^
  • Emne til engelsk eksamen? HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal lave en outline i engelsk, hvor overemnet er "Youth culture" ved bare ikke hvad mit emne skal være.Er der nogen som har nogle ideer til hvad det kunne være????
  • Kan jeg overhovedet forbedre mine karakterer?

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen! Jeg står i dette store dilemma, hvor jeg lige har fået mine årskarakterer udgivet. De lyder således Kemi(02/02) - Fysik(4/4) - Engelsk(4/4). Ville høre om jeg stadig kan nå at, få et bedre gennemsnit? Det skal også sige at, jeg ikke har været til mine afsluttende eksaminer i ...
  • multiplikaotren og induktionsbevis

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg sidder og har netop fået min SRP opgave. Dertil er jeg blevet bedt om ved hjælp af et induktionsbevis, at vise: se vedhæftede word dokument :) Dernæst er jeg blevet bedt om at vise, at for nomerisk q<1 gælder det, at Se ligeledes samme vedhæftede dokument (...
  • procent

    Forumindlæg
    Hej har en procentopgave er i tvivl om, hvordan den løses. Der skal købes et spinnehjul Shimano STELLA FD. Hvor mange procent spares der i forhold til den oprindelige pris? Den kostede 3299 kr før nu 2999 kr Er det (3299-2999)/3299 *100? eller 2999/3299*100 tak på forånd
  • Bestem tallene A og B

    Forumindlæg
    Hey! håber I kan hjælpe med denne lille opgave: En funktion f er af typen: f(x) = b * x a , og der gælder, at f(2) = 4 og f(4) = 64 1. Bestem tallene a og b, og opskriv regneforskriften for f Håber I kan hjælpe!!
  • f(x)=2xe^x-x^2

    Forumindlæg
    Godaften :) jeg sidder med differentialregningsaflevering, og er lidt i tvivl om denne opgave; f(x)=2xex-x2 Jeg skal benytte mig af en af differentialregnereglerne, men er i tvivl om jeg skal behandle den som en sammensat funktion, en multiplikationsfunktion eller en subtraktionsfunkt...
  • Vita Andersen

    Forumindlæg
    Hey! Jeg ville sådan set bare høre jer, om i kender noget til Vita Andersen? Hun hat skrevet en novellesamling, kaldet "Hold kæft og vær smuk". Jeg ville høre jeg hvad i synes om den, jeg skal nemlig skrive en analyse omkring den. Mvh. Nathalie
  • Isolering af variabel

    Forumindlæg
    Hej alle..har en opgave som jeg simpelthen ikke forstår :( isoler variablen t i følgende formel: R = R0(1+a t) det ville være rigtig rart, hvis en af jer kunne hjælpe mig med den ! :)
  • Watergate-skandalen!

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg skal fremlægge om Watergate-skandalen på ca. en halv times tid i historie/samfundsfag. Jeg skal bruge Powerpoint, vise plakater/plancher og naturligvis fortælle. Nogle der ved hvordan jeg kan bygge min fremlæggelse op, hvad der er relevant at fortælle om osv. Eventuelt nogle ...
  • Hjælp til differentialregning.

    Forumindlæg
    Hejsa er der nogen derude som kan forklare mig hvad forskellen er mellem differenskvotient og differentialkvotient. og en kort om hvad differentialregning er helt præcist.
  • Jeg vil BARE lige sige....

    Forumindlæg
    Hej Alle :) Jeg vil bare lige sige, at jeg skal til at sove nu... Så NAT NAT til jer :) Hilsen, Liv