Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 17061 til 17080 af 52201
-
Engelsk Oversættelse - Kort
ForumindlægHejsa, villem blive glad, hvis nogle gad og kigge den igennem. Er ikke den bedste til engelsk. Dansk version: Den unge mand stak pengene i lommen uden at sige et ord og forsvandt. Et par timer senere da formanden i pakkeekspeditionen kom ind på kontoret for at tale med direktøren, spurgte denn... -
Engelsk, nogen som kan rette den?? :) skal sendes om 30 min.
ForumindlægTeenager A teenager is a person between thirteen and nineteen. The difficulty about teenagers and older people is, teenagers are going in the puberty and is not so focused on the school, as they have been before. When they are going in the puberty, they are thinking about sex, girls, boys... -
Til alle de engelske guruer
ForumindlægJeg har lige en engelsk oversættelse jeg gerne lige vil have noget til at kigge igennem. På forhånd tak!Kaos når e-handel får sit gennembrudVi skal vænne os til, at forandring bliver hovedreglen, når vi skal handle varer i fremtiden. Hvis man vil være med, så er der penge at tjene. Hvis ikke, så ... -
En hjælpende hånd
ForumindlægHej alle sammen, Jeg er ikke særlig god til engelsk grammatik, så ville være lykkelig hvis nogen gad læse nedenstående stykke igennem . Al hjælp kan bruges :o) og på forhånd tak. Communication is and has always been an important tool for people to get along. For that reason the world needs a glob... -
Rettelse af Oversættelse. Haster
ForumindlægHåber der er nogen der gidér rette følgende.. mange tak på forhånd. Dansk: Bogen er en allegorisk fabel, faktisk en stor metafor om Sovjetunionens "rise and fall". Mange af bogens karakterer kan let sammenlignes med Sovjets stormænd. Napoleon og Snowball kan identificeres med Joseph S... -
Rettelse af kort stil til i morgen
ForumindlægHej jeg har en lille stil for til i morgen som. Det kunne være nice hvis der var en der gad at gå igennem og se om der skulle være nogle fejl. Tak på forhånd:P. Is obesity your own responsibility? In all countries around the world people suffer from obesity. In America we have the biggest numbe... -
engelsk grammatik - øv!
Forumindlægnogle der vil kigge det igennem og komme med tilføjelser - især til 3 :) 1. Giv en kort beskrivelse af stillejet i teksten So, I go,”WHAT about Lindsay?" and he’s like, "What" and I go, "Dude, you are like totally lying," and he’s like, "I didn&... -
HJÆLP TIL ENGELSK RETTELSE
Forumindlæger der nogle der vil rette min engelsk mini opgave jeg har selv prøvet at rette det men jeg er virkelig dårligt til engelsk så jeg vil bare spørge om der er nogle der vil rette min engelsk opgave. This year, there had been a series of crises of the City. First, workers on the city's largest... -
sidder fast...
ForumindlægHej... jeg har fået en opgave hvor jeg skal analyserer de nedenstående sætninger.... grundled,udsangsled,genstandsled,hensynsled.. The coop, which has pledged not to promote junk food products itself during children’s schedules, wants tougher rules. the coop:grundled....... has pledged: uds... -
usepackage
ForumindlægHej alle. Jeg sidder og skal bruge kommandoen "IEEEeqnarray", som jeg har fundet i LaTeX bogen. I bogen står der at, for at kunne bruge kommandoen skal jeg hente pakken og det er også fint, problemet er at den siger den ikke kan finde pakken. Jeg bruger kommandoen \usepackage[retainorgc... -
Supplering
ForumindlægHej allesammen. Jeg er en student som er overvejende over for at supplere nogle fag, herunder matematik. Men spørgsmålet er hvorvidt der er stor forskel på at supplere på Niels Brock (hhx) eller KVUC (stx), ift. matematikken. Kommer selv fra stx, men måske er der nogle som ved bedre ift. pensum,... -
Suppleringskurser?
ForumindlægHej. Jeg ville høre om der var nogle som havde prøvet at supplere nogle fag, henover sommeren, og måske kunne svare på nogle af mine spørgsmål. Hvordan foregår undervisningen? Får man udleveret bøger eller er det noget man selv skal anskaffe? Afslutter man kurserne ved en prøve eller sker... -
SRP
ForumindlægHej, Er der nogle der kan komme med foreslag til emner i SRP under fagkombinationen Matematik og historie.. -
eksame råd.
Forumindlægjeg står her og skal op til min 9 klasses eksamen her til maj, så ville lige høre om der var nogle råd både til dansk, matematik altså råd til alle fag, fx - hvordan man bedst forebereder sig, hvordan gør man sig bedst ud, noget til hvis man går i stå, noget til undervejs osv. alle slags råd er v... -
Differentialligning
ForumindlægGod aften! Er i gang med at lave eksamensspørgsmål til mundtlig matematik A, og sidder fast i denne her bevis. "Bevis at den fuldstændige løsning til differentialligningen y'=ky er en eksponentiel sammenhæng" Her set at der er en del videoer, der minder om det, men er usikker om ... -
Oversættelse
ForumindlægJeg har fået en dansk tekst, som jeg skulle oversætte til engelsk. Ville være dejligt med en rettelse. Den danske del: Den irske republik blev selvstændigt i 1922, men den nordlige del af øen blev ikke en del af den nye stat. I de seks nordøstlige grevskaber var der flertal for at forblive en del... -
SRP DILEMMA - MAT A OG SAMF B
ForumindlægHej studieportalen Er i den uheldige situation at jeg er kommet til at vælge en kombination (MAT A, SAMF B), som ikke ligefrem er oplagt for SRP og da dette ikke er muligt at ændre nu, vil jeg høre om der er nogen, der har en idé til hvilke emner man kan skrive i - og om nogle af jer har (evt. g... -
Studieretningsopgave
ForumindlægHej Med Jer:) Jeg skal til at vælge emne til studieretningsopgave (en synopsis)i 3.g på STX, og jeg skal skrive i fagene MAT (A) og FYS (B), men jeg er lidt på bar bund om hvad jeg kan skrive om. Hvis der er nogen der har forslag til et muligt emne vil jeg være meget taknemlig! :) -
Ris og ros til SRP!
ForumindlægFor alle dem der er færdige med deres SRP, og andre interesserede :) Kom med jeres umiddelbare oplevelser og følelser oven på de to ugers SRP skrivning? -
HD uddannelse efter erhvers udd. og proffessionsbachelor
ForumindlægHej Alle! Jeg er først uddannet murer og derefter bygningskonstruktør. Herefter er jeg så blevet fastansat som bygge-/projektleder i et entreprenør firma. Jeg har længe gået med en lille drøm om, at læse erhversøkonomi, idet jeg synes emnet er spændende og jeg godt kunne tænke mig viden inden f...
