Søgning på: spansk noter 2.G. Resultater: 17061 til 17080 af 23138
-
MAT
ForumindlægEn opgave jeg ikke kan finde uf af:Lille Peter har fået 100 kr. af sin farmor i fødselsdagsgave. Han vil bruge alle pengene til at købe dyr for, til sin bondegård. Han står lige netop og mangler 100 dyr!Prisliste:Ged: 10 kr, høns: 0,50 kr, får: 3krPeter beslutter sig til, at han vil have alle de ... -
5 Fag på A-niveau?
ForumindlægHvor slemt er det egentlig med 5 fag på A-niveau? Hvordan oplever i at det er? Jeg overejer at hæve kemi såvel som tysk så jeg ender du med: Mat A Kemi A Tysk A Historie A Dansk A Har man 5 afleveringer for per uge? :( -
Karakterer i gymnasiet
ForumindlægHey. Jeg fandt lige denne artikel på nettet. ( http://www.sdu.dk/nyheder/Opslag.php?id=1301 ) - kunne godt tænke mig at høre fra folk hvad de mener - foregår det iflg. jer sådan på jeres gymnasier?/ Andreas -
Gymnasie Elever?
ForumindlægHej gymnasie elever .. (: Jeg vil bare spørge om, fx hvis jeg gern vil have matematik på C niveau, kan jeg få det i alle tre år? &' hvordan vil det være, altså er det næsten som folkeskole, er det sværer? Og er HHX nemmere end STX? -
2 ting ;) cirkler og volumen
ForumindlægHey :)der er lige 2 af opgaverne i min mat-aflevering jeg ikke kan finde ud af. håber der lige er en venlig sjæl som har tid til at hjælpe ;)1)skulle udregne cirkelligningen det har jeg gjort -->(x + 11)^2 + (y + 2)^2 = 8^2nu kommer mit problem..En anden cirkel har centrum A(-1,3) og r = 5gør ... -
disneyland
ForumindlægOvervejer at søge job i Disneyland.Men nogen her der har prøvet det eller kender andre der har.Er i tvivl om hvorvidt mine franskkundskaber (fik 10 i begynder fransk) er gode nok til at klare mig samt om jobbet egentlig ikke bare er et LORTEJOB og hvor oplevelsen ikke vejer det op -
13 I engelsk??
ForumindlægJeg skal op til engelsk mundtlig FSA imorgen og ser frem til det. Jeg har nemlig styr på alle mine notater og kan hele pensum! Min engelsk accent er også god, så jeg kan ikke se nogle problemer!Emnerne jeg kan komme op i er: My Life, Ireland, Australia og LoveI årskarakter har jeg fået 11 i de si... -
1.g mobning (terror)
ForumindlægAllo!Vi har brug for gode råd og ideér til en effektiv og nederværdiende mobning af de nye 1 hf´ere og 1.g´ere!? hieraki længe leve! -
Valgfag, hvad skal jeg vælge?
ForumindlægGodmorgen\nJeg skal vælge et valgfag på c-niveau. Her er en liste over det jeg kan vælge:\n\n Astronomi \n Billedkunst \n Datalogi \n Design \n Drama \n Erhvervsøkonomi \n Filosofi \n Mediefag \n Musik \n Naturgeografi \n Psykologi \n\nDet skal helst være et fag hvor man ikke laver så meget. Der ... -
Skat ?!
ForumindlægHej..Jeg er virkelig dum til det her.. Men hvad er skat egentlig?? Og hvornår betaler man skat. Hvis nu man er udeboende, og skal finde et arbejde, skal man så betale skat??2) Hvis man er udeboende og har et job, skal man også betale skat?? Hvis ja, hvor meget betaler man ca. i skat???!!!Hjælp mi... -
3g's opgaver
ForumindlægHvordan er det gået med 3g's(og 2hf's for den sags skyld) opgaverne i det danske land? Selv fik jeg 10 i engelsk om Hamlet -
Selvstuderende
ForumindlægJeg går i 1g.Efter 2g overvejer jeg at droppe ud og blive selvstuderende. Jeg går ud fra jeg skal op i alle fag.Den uddannelse, jeg vil ind på efter, har frit optag.Hvordan foregår det i praksis? Skal jeg aftale det med gymnasiet, eller skal jeg droppe helt ud og begynde på enkeltfagsundervisning? -
Valg af uddannelse?
ForumindlægHej SP. Lad os tage en lille snak om uddannelse. Hvad videregående udannelse har I valgt - hvilken vil I gerne have? Og ikke mindst - hvorfor? Hold tonen, inspirer hinanden og giv evt. råd. -
HTX eller STX
ForumindlægJa, jeg er i et dilema. Jeg skal til at vælge uddanelse og har gjordt mig nogle overvejelser. Da jeg både er naturvidenskablig og 'it' intresseret - så ville HTX være oplagt, men har stadig min tvivl. Kan i komme med nogle fordele og ulemper ved HTX eller STX? Og gerne forskelen osv. De... -
tage 1.g om igen?
ForumindlægHej Jeg står i et dilema lige nu. Jeg har valgt den forkerte studieretning, og jeg venter også på at blive optaget på den studieretning, jeg hellere vil. Problemet er bare, jeg står ret langt nede på ventelisten, at det måske slet ikke er muligt for mig at komme ind. Selvom de siger, at jeg ... -
fedme
Forumindlægjeg er næsten færdig med min synopsis om fedme, men kan stadig ikke finde en forudsigelse/fremskrivning om hvordan fedmen bliver i fremtiden ? er der nogen der kan finde noget, og evt. hjælpe mig med at finde de nyeste tal omkring fedme ?? -
Koncentrationen beregning
ForumindlægHej alle! Kan i hjælpe med at besvare føglende opgave: Hvad er koncentrationen af [Al(H2O)6]3+ i en 0,1 M opløsning af Al2(SO4)3? Tak på forhånd :) -
Wee! sidste opgvae! Men har brug for hjælp!
ForumindlægNæsten ved vejens nede... Sidder nu med sidste opgave: En eksponetiel udvikling har forskriften g(x)=12,3·e-3x. Jeg skal så bestemme vækstraten. Jeg ved at vækstraten er e-3x så jeg skal find x. Som udgangspunkt skal jeg vel ud i noget ala ln(-3x) hvad gøre jeg så? Er lidt blank! -
Bestem en forskrift for f(x)
ForumindlægHjælp til denne opgave - som skal laves i maple. I en model kan vægten af en hun beskrives ved differentiallingen y'=0,0069*y*(26,6-y), hvor y=f(x) er hundens vægt i kg x uger efter fødslen. hundens vægt 6 uger efter fødslen er 1,3 kg, bestem en forskrift for f(x) -
STUDENTERHUER???
ForumindlægHue-udvalget på Skanderborg-Odder Center for Uddannelse er ved at vælge hue-leverandør. Vi står mellem C.L. Seifert og ABC. og kan ikke længere finde rundt i deres forskellige udtalelser. C.L. Seifert har udtalt sig kritisk om ABC og ABC er nu gået til modangreb via medierne. Vi vil meget gerne h...
