Søgning på: fysik rapport DENSITET. Resultater: 17081 til 17100 af 23609
-
SNIT HØJT NOK TIL OXFORD / CAMBRIDGE??
ForumindlægJeg mangler én eksamen men har indtil videre et gennemsnit på 11,1.(nye skala) Det kan jo nå at ryge lidt op eller ned... Jeg vil gerne søge ind på et engelsk universitet (med start 2009) Man kan søge flere ad gangen, hvilket jeg har tænkt mig, men Oxford og Cambridge kan ikke søges samtidig -... -
Forsøg: Kogepladen
ForumindlægJeg har vedhæftet mig spørgsmål som foto. Håber der er nogle der kan hjælpe - da jeg er blevet pænt forvirret... -
RETTELSE
ForumindlægVietnam The Vietnam War: The Vietnam War lasted from 1965-1975. The war was among others things which governance Vietnamese should have. The communist countries China and North Korea supported the communist troops in northern Vietnam, while the United States, Australia, Thailand, and others supp... -
HVAD ER TABELVÆRDI
Forumindlæghej allesammen, hvad er tabelværdi? -
Statistik over plastikkirurgi i DK
ForumindlægHej, jeg sidder midt i et AT forløb hvor jeg skriver om plastikkirurgi. Mit spørgsmål er om der er nogen som kan hjælpe med hjemmesider hvor det er muligt at finde antal og udvikling på brugen af plastikkirurgi i DK. Har tjekket danmarks statisk, og der er intet særligt. Ide til evt. h... -
Nedbrydning af organiske stoffer i døde dyr og planter
ForumindlægHej Alle. Jeg sidder her og kæmper lidt med biologi, så håber I kan hjælpe mig med mine spørgsmål. 1. Hvordan bliver de organiske stoffer i døde dyr og planter nedbrudt i naturen ? 2. Udleder vi mennesker stoffer til naturen, som er vanskelige at nedbryde ? 3. Hvordan nedbrydes den mad du sel... -
fysika
Forumindlægd -
Hvem læser på DTU? Hjælp tak
ForumindlægHej allesammen ! Jeg overvejer kraftigt studiet "Produktion og Konstruktion" på DTU efter sommer. Men fik desværre ikke muligheden for at blive studerende for en dag derovre. Så vil gerne vide, om nogle af jer har erfaringer om hvordan studiemiljøet er? - Hvordan er kønsfordelingen? S... -
Haster virkelig! 288. 420 er det Joule eller kJ???
Forumindlæghjææææælp please -
Hvordan finder jeg b?
ForumindlægDen bedste rette linje har ligningen: y = ax + b A findes ved denne formel: a = y2-y1/x2-x1 Hvordan findes b? Er det ikke noget med at at man isolere b evt. sådan; y- ax = b? Men hvilke tal skal så sættes ind? :D -
Statskundskab eller Politik og Administration?
ForumindlægHej! Jeg står i den situation, at jeg skal søge ind på en videregående uddannelse her til juli. Jeg har i det forgangne år prøvet mig ad med jura, men efter 1. semester fandt jeg ud af, at det ikke lige var mig. Det var simpelthen for ensporet og uinteressant. Jeg er nu nået frem til, at jeg ge... -
Funktionsforskrifter.
ForumindlægHej alle. Jeg skal omskrive to tilbud til funktionsforskrifter og derefter indsætte dem i en graf. Jeg har prøvet at google mig frem og mere til, så nu prøver jeg her. De to tilbud hedder følgende: Tilbud 1: 1323,30 Tilbud 2: 1575 -
SRP - Al Qaeda
ForumindlægEr kommet i den situation, at jeg gerne vil finde ud af om Al Qaeda har nogen generel støtte fra det muslimske folk eller hvordan det forholder sig. Ville være lækkert hvis i eventuelt kunne komme med nogle pålidelige kilder, som jeg kunne bruge til emnet. Jeg er nemlig meget skeptisk over dem je... -
beregn massen af hexamagnsiumchlorid
ForumindlægMgCl2(s) + 6 NH3(g) → Mg(NH3)6Cl2(s) 1,0 g magnesiumchlorid anbringes i en beholder med overskud af ammoniak Beregn massen af hexaamminmagnesiumchlorid, som maksimalt kan dannes i beholderen. help meee plzzz -
Immigrationens bidrag til DK's økonomi i 1960'erne/1970'erne
ForumindlægJeg skal analysere hvad immigrationen har bidraget til danmarks økonomi i 1960’erne/1970’erne, sammenlignet med i dag. -
Novelle feedback haster!
ForumindlægHejsa! Jeg har skrevet en novelle, som skal afleveres imorgen. Jeg tænkte lige på om i kunne læse den igennem, og give mig feedback. Det skal være angående sproget, berettermodellen og genren (psykologisk novelle). Med hensyn til berettermodellen, har jeg skrevet, hvor de forskellige dele begynde... -
Hjælp til en boganmeldelse i psykologi :)
ForumindlægHalløjsa Jeg går på HF og har psykologi, jeg skulle lave en boganmeldelse af en selv valgt bog (bare den gåt ind under faget psykologi) Jeg havde helt gklemt at sidste frist er imorgen, da jeg har haft så travlt med at læse op til alle de andre eksamer .... Håber der er nogen der kan hjælpe mig S... -
Alkohol - Hjælp
ForumindlægHejsa Er der nogen, som har lavet et forsøg, hvor man skal lave sukker om til ethanol, kuldioxid og energi ved hjælp af bagegær? -
Andvendelse af DNA
ForumindlægHej. :) Hvilken rolle spiller DNA for liv og hvordan kan man anvende den viden vi har om DNA? Altså DNA er jo vores arvemateriale, så DNA bestemmer hvordan vi ser ud. Jeg vil gerne have et lidt dybere svar, også er jeg ikke sikker på hvordan vi andvender den viden vi har om det? På forhånd tak. :) -
SSO- Armenierne
ForumindlægHej har brug for hjælp til et spørgsmål som lyder, hvorfor skete det armenske folkedrab? Det haster håber i kan hjælpe.
