Søgning på: tysk notater. Resultater: 17101 til 17120 af 18469
-
Hvorfor er sproglige "dummere" end matematikere?
ForumindlægHej hej..Jeg har gået rundt og blevet MERE og mere irriteret over den måde vi sproglige bliver behandlet på. Vi får dumme kommentarer med, at vi jo ikke kan andet end at stave og lære sprog. Disse ord kommer især fra matematikerne, som selv mener de er klogere.. Hvorfor er det sådan?? Sproglige e... -
Elektrisk energioverføring
ForumindlægI dette emne er det godt at kende begrænsningens kunst. Det har dog ikke afholdt folk fra at skrive tykke bøger om emnet.Sædvanligvis vil man begynde med statisk elektricitet. Hvis I har tæpper på gulvet eller pelsen fra en død gnaver, kan der indledningsvist godt spindes en ende over det. Det ka... -
Komme igennem gymnasiet?
ForumindlægHalløj! Efter sommerferien starter jeg i 1.g på et gymnasie, og jeg glæder mig sindssygt. Dog har jeg nogle få tanker der nager mig helt ekstremt, eller faktisk kun én. Kan jeg komme igennem gymnasiet, når jeg er sprunget 8. klasse over? Ved jeg så nok, til at kunne følge med? Bliver jeg for un... -
Oversættelse
ForumindlægDet er præpositioner (forholdsord), der styrer akkusativ, og præpositioner, der styrer dativ. Efter morgenmaden hentede vi altid avisen. - Jeg er imod regeringen. - Baren er lige om hjørnet. - Det er til pigen fra bedstefaren. - Vi kommer gennem haven. - De kæmpede hårdt mod stormen. - Dengan... -
Karakterblad/bevis, hjælp!!!
ForumindlægDer er nogen, som siger at læsning ikke kommer på gymnasiekarakterbeviset. Men hvorfor står der så dette på mit? (Jeg går i 8 klasse efter sommerferie). I kan se under vedhæftede filer. Hvordan/hvorfra kan jeg vide, hvad der tæller i den obligatoriske afgangsprøve? Altså den, hvor man skal vid... -
Spansk eller Fransk?
ForumindlægHej vil lige hører jeres mening om hvad i synes er nemmest/lettest spansk eller fransk??? -
Student imorgen..
ForumindlægHej, mit indtryk siger man at ikke særlig mange bliver studenter imorgen.Dog blivier jeg selv student imorgen (Sproglig) og vil da lige høre om jeg har nogle "compañeros" som også bliver imorgen?Hvad skal du op i og hvad tid?Jeg skal selv op 10.15 i religion, så kryds lige fingre ;)Venl... -
Tjek din skrivehastighed
Forumindlæghttp://www.play4traffic.com/game.phpI venstrehjørne kan du vælge sprog. (De staver diamanter forkert)Jeg fik 73 i første forsøg og 80 i andet. -
Borschtsch - oversættelse
ForumindlægJeg ville være glad, hvis der var nogen, der ville kigge denne oversættelse igennem og fortælle mig hvor der er adverbialled (har fået at vide at det er noget med tid og sted, men er ikke så stiv i lige det). Jeg skal nemlig sætte analysetegn (x, o, trekant, firkant og bølgestreg under adverbiall... -
Anbefal en bog
ForumindlægHey..Det kunne være cool hvis i gad anbefale en god bog eller to uanset genre. -
Billedkunst LEKTIER!!!
ForumindlægVores billedkunstlærer, 3.g c niveau, giver os sygt mange lektier for. Lektiemængen tager vel ca. 20-60 min. at lave. F.eks. skulle vi her den anden dag lave tre portrætter og ALLE i klassen blev savet, fordi de ikke havde brugt nok tid på det. VI har overvejet at gå til rektor, men vi ved ikke h... -
discussion
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med hensyn til min engelsk stil, jeg skal diskuterer om.... citat: discuss whether there is too much violence in movies, the media, computer games etc. and what influence it has on our society. jeg håber at der er nogen der kan hjælpe på forhånd tak -
rettelse af stil
ForumindlægHar fået en stil tilbage, som jeg skal rette og aflevere igen. Håber, at der er nogen, der lige vil kigge på det.1. ... weil Hitler einer Judenhasser war.einer er bøjet forkert - mit bud er ein2. Man stellte sie (dem/jøderne) ungerechte Bedingungen.sie er forkert led - mit bud er ihnen3. ... dass... -
hvilket valgfag? i tvivl
Forumindlægnu skal jeg jo snart til at vælge valgfag og er stadigvæk lidt i tvivl. min studieretning heddermat a, bio b, kemi b.jeg hat tænkt mig al vælge kemi a, og så har jeg en fri blok tilbage.enten kan jeg vælge et c-niveau, men det er ret uoverskueligt med alle de fag.eller kan jeg vælge fys b, hvilke... -
kom med jeres meninger :D
Forumindlæghej alle.. jeg vil gerne høre jeres meninger (: hvor meget skal flertalskulturen tage hensyn til mindretalskulturen, og hvor meget skal mindretalskulturen afgive af deres livsstil? skal det fx være tilladt at bære tørklæde/burka på en arbejdsplads? /signe :D -
your opinion
ForumindlægHello everybodyI want to hear you opinion about the rising number of obese children?!And if you have any ideas for overcoming this grave problem please write it too…And thanks -
Får I skr. afleveringer for i samf?
ForumindlægJeg synes, det går ret sløvt til i samfundsfag. Vi har endnu ikke fået noget skriftligt arbejde for.\nHvad med jer? -
Methylxanthiners opbygning
ForumindlægNogle forslag til hvad man ellers kan skrive, når man skal redegøre for methylxanthinernes opbygning? (Jeg tager udgangspunkt i koffein, theobromine og theophylline)\n\nJeg har selv skrevet, at de tre stoffer er methylxanthiner, i det at der er et x antal methyl-grupper, som erstatter hydrogen bi... -
Skovby
ForumindlægHeej :D Er der nogle der har lavet en opgave ang. skovby i afsætning A . Modtager gerne hjælp :D -
Kan "og" indlede en bisætning?
ForumindlægVed godt det måske er basic knowledge, men er simpelthen kommet i tvivl.. Så mit spørgsmål lyder som overskriften: Kan "og" indlede en bisætning? Sidder og skal analysere en dansk tekst, og der er ikke noget komma foran "og", trods det, at der er nexus på hver sin side af &qu...
