Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 17201 til 17220 af 19198
-
Konventioner
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe mig med dette? (: Diskuter for og imod konventioner. (Hint: Er arbejdet med at sikre mennesket fair vilkår overstået ved arbejdet med konventioner. - Michelle -
Færdiggøre HTX eller skifte til HHX
ForumindlægHEJ Folkens :) Jeg er stødt på et problem :/ jeg går nu på HTX i 1.g og afslutter snart 1.g her til sommer, Men jeg er nu blevet mere interresseret i innovation og virksomhedsdrivning :/ Så jeg ville spørge, hvad i synes er bedst. Jeg synes ikke HTX passer til mig. Ville det være spildt ... -
Udtryk - at gøre nogen ondt
ForumindlægHåber desperat nogle kan hjælpe mig med det udtryk? :-) -
Er du sød at hjælpe mig?
ForumindlægJeg kan bare ikke finde ud af, hvordan man siger "Jeg synes at emnet er meget vigtigt, der bør tages op til en diskussion" M.v.h. :-) -
billedet
ForumindlægDet her billedet. kan det ikke bevises for at "Nazismen som ideologi havde sin oprindelse under 1.verdenskrig." -
Hvordan kom hitler til magten? haster
Forumindlæghej er der evt. nogen af jer der ved og vil fortælle mig hvilken midler hitler og nazisterme brugte for at komme til magten?? -
Er dette korrekt skrevet?
ForumindlægHej Jeg har skrevet noget på fransk men er usikker på om det er forståeligt så tænkt på om der var nogen, som frivilligt ville se på det? Tak :D -
HTX Valgfag
ForumindlægHejsa:D Jeg vil bare spørge jer, om der er noget der hedder Innovation B i stedet for C? Eller noget der ligner det. Samme spørgsmål til et andet fag nemlig om man kan tage Mediefag B i stedet for C. De her spørgsmål drejer sig om HTX Sukkertoppen/... -
Komma
ForumindlægHey guys, Skal der ALTID komme foran "men"? -
referat af Nætterne i beirut
Forumindlæger der nogen der kan give mig et lille referat af nætterne i beirut forfatter Brigitte blobel tak på forhånd -
Hjælp med stil
ForumindlægHej. Nogen der lige gider kigge om der er nogle dumme fejl i stilen? F.eks. ordstillingen eller forkert ordvalg eller bøjning. Ich stand auf dem Bahnhof in Berlin. Ich werde mit der Zug nach Aarhus gehen. Ich werde nach meine Eltern zu ferien halten. Ich musste eine Stunde auf der Zug warten. ... -
Opfylde krav til at komme i gymnasiet
ForumindlægHvis man har taget 9.klasses afgangseksamen i 8.klasse,og har haft undervisning i 2.fremmedsprog i to år. Kan man godt springe 9.klasse over ,og begynde i gymnasiet? Tak på forhånd. -
Hvor stor en del af Danmarks energiforbrug dækkes af atomkraft?
ForumindlægHvor stor en del af Danmarks energiforbrug dækkes af atomkraft?. -
Hjælp til synopsis
ForumindlægJeg sidder og arbejder på dansk synopsis. Mit fordybelsesområde er 2. verdenskrig, og jeg har valgt et billede af Hitler. Mit spørgsmål er bare, hvad en synopse skal indeholde, og i hvilken rækkefølge? -
Religionsvidenskab - sprog?
ForumindlægHalløj derude! Jeg overvejer efter min stx at søge ind på en del forskellige studier på universitetet. Et af dem er religionsvidenskab. Jeg synes det lyder rigtigt spændende, men jeg undrer mig dog lidt over den propædeutiske del? - er der nogle der kan fortælle lidt om denne del af uddannelse... -
Spørgsmål
ForumindlægEr de okey oversætte? (1) Familie Mayer hat gehört, das es in Dänemark schön. (2)Leider gibt es nicht sicher, dass das Wetter gut ist. (3)Es ist fast sicher, das immer die Sonne scheint in Italien. (4)Sie diskutieren, lange bevor sie zustimmen. (5)Schliesslich entscheiden sie, dass sie ein Ferie... -
problemregning
Forumindlæghej alle sammen, jeg har virkelig brug for hjæp, jeg har nolge opgaver jeg ikke kan lave. Håber i vil hjælpe mig :D Her er opgaverne: Opgave 1 ( Campingtur ) tredie punkt De køre med en gennemsnitsfart på 70 km i timen. Efter 2½ time holder de en pause. i hvilken by holde... -
Oversættelse af 2 sætninger?! :D n_n
ForumindlægHejsa! Vil I ikke hjælpe mig med at analysere og oversætte 2 sætninger: 1) I de sidste 10 år er Tyskland blevet er mere populært turistland. 2) Sidste år overnattede turister 20,3 millioner gange i Tyskland. Mange tusind tak på forhånd! :) -
SSO- Armenierne
ForumindlægHej har brug for hjælp til et spørgsmål som lyder, hvorfor skete det armenske folkedrab? Det haster håber i kan hjælpe. -
parabel med en konstant
ForumindlægHej.........jeg har et fået et spørgsmål, jeg ikke selv kan regne ud......håber I kan hjælpe ;) parabel med en konstant på -0,465 og skæringer af X-aksen i punkterne 29,99 og 16,79 Mvh Thomas
