Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 17221 til 17240 af 19198
-
romantikken og romantismen
ForumindlægHaii er der nogen som kan hjælpe mig med en dansk opgave om romantikken og romantismen Hvilken betydning har den romantikken og romantismen periode haft af betydning for det samfund vi kender i dag På forhånd tak :) -
Spansk sætninger rettelser:
ForumindlægLeder efter en spansk ekspert, der lige har to minuter til at give sig tid til, at finde fejlene i de her sætninger... La catedral estar en el centro de la ciudad. Ellos compran una vestido verde. El microbuses salen de allí. Las chicas tenemos que bajar la calle hasta el museo. Ma... -
Forskel mellem Union og Føderation
ForumindlægHej, Er der nogen der ved, hvad der er forskel mellem en Union og en Føderation? På forhånd tak -
Synes/Syntes
ForumindlægDen almene viden fra folkeskolen fortæller os at alle verber i en sætning skal være samme tid. Simpelt og let at forstå. Problemet med synes og syntes er at jeg ofte bruger "synes", som noget jeg stadig mener, mens "syntes" ofte handler om noget jeg engang mente, men som jeg... -
Mine karakterer - BLÆR DIG!
ForumindlægHej folkens, da jeg har lagt mærke til, at mange 1.g'ere og fremtidige ikke har en idé om, hvordan et eksamensbevis kommer til at se ud, så vil jeg lige liste mine karakterer indtil videre (7 mangler - det er de 3 skriftlige og 4 mundtlige) - når jeg skriver -> så er det, fordi karakteren ... -
Kan jeg klare gym?
Forumindlæghej med jer allesammen.. Jeg er en 9. klasses elev som skal træffe mig et valg efter 9. Så jegkunne smadder godt tænke mig at gå på gym, men da mine lærere siger at jeg ikk er egnet, ved jeg iukk helt om jeg kan eller ej, for nogle fra gym siger at jeg kan da de så min karakterseddel.. Mit snit ... -
Jaloux
Forumindlæghejsamin klasse skrev sso før jul, og nu begynder vi så småt at få dem tilbage.Min problem er at jeg er ved at blive vanvittig... Min bedste veninde har fået 11 i sin opgave om holberg, og jeg har ikke fået min endnu... Jeg er ikke jaloux men alligevel lidt, men mest fordi jeg er så bange for at... -
Bedre til engelsk.
ForumindlægHej, kan i hjælpe mig med hvordan jeg kan blive bedre til engelsk? jeg ser mange engelsk film med tekster osv, læser meget osv, men jeg sys stadig jeg mangler mere end jeg burde kunne, hvordan kan jeg blive bedre?, har i nogle råd? -
Hvordan forbereder jeg mig bedst til historieeksamen?
ForumindlægJeg læser til historieeksamen d. 16. juni, men sidder med et par problemer. Jeg har indtil videre læst renæssance og hekseforfølgelser, men jeg har meget svært ved at skabe mig et overblik over det. Så hvis nogen har et forslag til, hvordan jeg skal gå til værks, vil jeg meget gerne have det. Vi ... -
3.G-opgaven
Forumindlæg3.g'ere.. Kom nu, hvad har i tænkt jer at skrive om - og i hvlke fag - i årets større skriftlige opgave i 3.g??Tror selv jeg vælger engelsk.. men skal man så ik bare læse en roman og analysere den så?? ;-/PEACE -
IB (international baccalaureate)
ForumindlægHej. - Jeg sidder og overvejer min fremtid. Vil gerne studere jura i U.S.A. og tænker det vil være en virkelig god idé at tage en IB, for at forbedre mit engelsk endnu mere. - Jeg går på en helt almindelig dansk folkeskole, men har klaret alle mine prøver, stile osv. med topkaraktere og ha... -
Karakterer i gymnasiet
ForumindlægHey. Jeg fandt lige denne artikel på nettet. ( http://www.sdu.dk/nyheder/Opslag.php?id=1301 ) - kunne godt tænke mig at høre fra folk hvad de mener - foregår det iflg. jer sådan på jeres gymnasier?/ Andreas -
Digt analyse
ForumindlægHej. Jeg skal her i næste uge til mundlig dansk examen hvor jeg skal analysere et digt af Otto Gelsted, det hedder De mørke fugle fløj og ser sådanne ud : De mørke Fugle fløj ved Gry med Motorstøj i Eskadriller over Byens Tage. da så vi og forstod - det gik til Hjertets Rod - at vi fik Trældoms ... -
Die DDR und BRD
ForumindlægHer kommer jeg med endnu en tekst, håber i tjekker det igennem i må MEGET GERNE bruge henførende stedord og genitiv i nogle af sætningerne:Her kommer teksten:Die DDRDie Marias Oma erzhält von die jahren wenn DDR und BRD entstand war. Sie Erzhält da Deutchland wurden im vier Besatzungszonen aufget... -
Skriftlig Dansk HF..
ForumindlægHvem har været oppe i dag og hvordan gik det ??? Hvad skrev i -
grammatik hjælp
Forumindlægjeg har skrevet en tekst med pronomener,, er der nogle der lige vil læse den igennem og se om der er fejl.. i så fald skrive hva fejlen er, så jeg lærer noget af det.. Der Spiegel ist schön. Er ist auch alt. Vati hat ihn mir bei einem Antiquitätenhändler gekauft. Lisa hat einen Bruder von 8 J... -
luftmodstand og raketter (formel)
ForumindlægHej folkens. jeg er igang med at skrive min SRP, og jeg skal udregne om en V-3 granat enlig kunne ramme London. men jeg har ingen formel for hvordan det skal udregnes, kender kun formlen for det uden luftmodstand. nogen der kender den formel jeg skal bruge? Hilsen den forvirrede SRP skriver. -
Gennemsnit?
ForumindlægHej..Hvad ligger jeres gennemsnit på?(årskarakterene)..Vær nu ærlig ;) -
An offer you can't resist!
ForumindlægNu når jeg har din opmærksomhed:D Jeg har virkelig brug for hjælp! Jeg har prøvet at oversætte det meste selv, men er nu gået i stå! Jeg værdsætter en hver hjælp! På forhånd tak! Charlotte spiser is hver dag. Charlotte isst täglich EiskreamLouise rakte mig trøjen over bordet sidste uge. Louise ... -
Er gymnasiet anderles end skolen
ForumindlægHej Hvordan er det egenligt at være gymnasieelev, altså faglige og socialt? og forringerr man sin eksamesnit fra folkeskolen én eller to karakere ned?
