Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 17301 til 17320 af 26355
-
Ireland
ForumindlægHej Er der nogen der ved hvad Ireland er. Vi har et emne om det. kan i ikke nok hjælpe mig, men helst på dansk Jeg ved intet om Ireland.... ???????? -
DIO om Kryptovaluta
ForumindlægHej, Jeg sider og udarbejder en forløbelig problemformulering, med undringsspørgsmål og litteraturliste til min vejledning. Jeg vil gerne arbejde med hvad kryptovaluta har af økonomisk betydning for bankerne, samfundet osv. I mens engelskfaget, vil jeg bruge til at analyser en tale/artikel som ... -
Teknokratiet
ForumindlægHvilken ideologi tilhører teknokratiet? Er det en blanding af mange ideologier? -
Fejlsætninger
ForumindlægJeg skal finde fejl i hver sætning, skrive den korrekte sætning og forklare fejlen. Er dette korrrekt?: 1. Having heard the terrible news, we realized these things could happened to anybody. Korrekt sætning: Having heard the terrible news, we realized these things could happen to anybody. F... -
Musik i studentervogn!
ForumindlægJeg er i den heldige situation at jeg er blevet student i år, og skal ud og køre i vogn med klassen, om der er nogen som har nogle forslag til musik som man bare ikke undgå og have ombord, vi har selvfølgelig allerede ”Queen” med ”We are the champions” men det jo ikke helt nok til alle 12timer :P... -
Hvad er den grammatiske fejl ved
Forumindlæg1. In a hour she will be home. He was involved in a accident. Er der nogle der vil hjælpe mig med at forklarer fejlen, på dansk 2.Yesterday she has come to see mee. Bur I am not home. Yesterday she came to see me. But I was not home. Er det korrekt....hvordan kan man forklarer fejlen,... -
Præpositioner
ForumindlægHvorfor hedder det: "Jeg bor på Fyn" "Jeg bor i Jylland" Har det noget at gøre med, at Fyn er en ø, og derfor er der en relation: Fyn ⇔ en ø... Hvor Jylland ikke er en "ø" men er landfast. :) For så kan man vel heller ikke sige; "Jeg har været i island&qu... -
videnskab
Forumindlæghvad er forskellem fra samfundsidenskab og heumanvidenskab? -
Psykologi på universitetet
ForumindlægHej med jer :) Er der nogen her inde der studerer psykologi på universitetet? Om det er, ville jeg meget gerne høre fra jer. Om hvordan studiet er, om det er hårdt, og hvat det i praktis indebærer? Det har altid været en drøm at komme ind på det studie, men med et genmensnit på 10,6 ser det lid... -
Oversættelse (HASTER!!)
ForumindlægHej jeg skal aflevere en oversættelse af GLOSSY SHAMPOO. Jeg har skrevet teksten men nu behøver jeg en til at rette den, da jeg er meget i tvivl om det er helt korrekt:D Dansk: Glossy Shampoo Se på Deres hår. Er det smukt? Ønsker De at få virkelig smukt hår? Ja, naturligvis gør de det! Det er fry... -
Højere snit?
ForumindlægHej. Jeg kunne så godt tænke mig at komme ind på psykologi i Århus, men snittet skal dog være ret højt for at være sikret en plads. Mit spørgsmål er, om man kan tage enkeltfag på f.eks. VUC for at gøre gennemsnittet fra HHX højere? -
rettelse af tysk aflevering
ForumindlægJeg har denne tyske aflevering og vil gerne vide hvilke fejl der er i den og vil gerne have at en lige vil se på den inden jeg aflevere. jeg har skrevet og den er til 2.g på gymnasiumet og da jeg har meget svært ved tysk ville det være rart om nogle ville se og det stavet regtigt, om der er ord... -
Hjælp til overstættelse, DA - TY
ForumindlægJeg har en tekst jeg skal oversætte. Hvilket jeg har gjort. Men håber at der er nogen som kunne hjælpe ved at se det igennem jeg har lavet, og rette ved at sige hvad der er forkert, så jeg selv kan rette det.. Dansk - Tysk oversættelse Florian Pieper fra Wiesbaden beslutter sig til at være mi... -
3 Sætninger
ForumindlægNogle der vil kigge mine tre sætninger igennem? Jeg har fået til opgave at oversætte dem .. :) Sundhedsforskerne har længe troet, at trenden går mod en aktiv livsstil og sundere mad, men de tager fejl. For a long time, health researchers have thought that the trend is towards a healthier lifest... -
Hjælp: Oversættelse af tekst
ForumindlægWrite a translation in English: Hemingwaysk isbjergsteknik: toppen af isbjerget »Hvis en prosaist ved tilstrækkeligt om det emne, han skriver om, kan han udelade visse ting, som han meget vel ved, og læseren vil alligevel, hvis skribe... -
x^2-test
ForumindlægHej Studieportalen :)) Jeg skal op til mundtlig matematik eksamenen , og kan ikke besvare en af spørgsmålene da jeg ikke har afleveret rapporten.... Er der nogen som gider at fortælle mig hvordan man laver en x2-test , på en forståelig måde? I vil gøre mig en meget stor hjælp! :)) PÅ FORHÅND M... -
Social media or medium?
ForumindlægHvad ville I sige her, om “six degress” er et medium eller media. Jeg ville nok sige: “medium”??? -
Eventyr?
ForumindlægHvorfor er eventyr ofte fortællinger om en rejse? -
Er sprogrejser "sikre?"
ForumindlægHej! jeg overvejer kraftigt at tage på sprogrejse til USA i et par uger i sommerferien, for at forbedre mit sprog samt oplevelsen. lige p.t. har jeg overvejet organisationen 'EF', har i nogen erfaringer som i evt. vil dele med mig? er der nogen andre organisationer der kan anbefales? ... -
Kulturmøde - Nationalstater
ForumindlægHjælp! Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal besvare de her to spørgsmål 1. Er det relevant at tale om nationalstater i en globaliseret verden? (se realisme og idealisme tilgangen i skemaet "Argumenter for og imod nationalstaten".) 2. Er nogle nationalstater mere overlevelsesdygtige end ...
