Søgning på: biologi eksamen 2007. Resultater: 17341 til 17360 af 41309
-
HJÆLP (DEN KOLDE KRIG) PROBLEMFORMULERING!!
ForumindlægKære alle!! jeg skal op til min sidste mundtlige eksamen i morgen (historie) og jeg kan SLET ikke få lavet en problemformulering fordi jeg ikke kan finde ud af hvordan jeg skal koble det hele sammen. Her er mine kilder, nogen der kan hjælpe mig med at lave en problemformulering, og fortælle mig... -
Afslutning af grundforløbet
ForumindlægHej 1.g'ere,\n\nså nærmer den første eksamen sig, og for lyst til at høre hvordan jeres skole har taklet den den nye reform. \n\n\nPå min skole(IBC Kolding HH) har skolen valgt at vi skal op i en rapport, som danner grundlag for en mundtlig prøve. Vi har gennem det første semester haft 3 stu... -
Skriftlige eksaminer igen igen :)
ForumindlægJeg har lige et spørgsmål om de skriftlige eksaminer. Lad os sige, at en elev har fagene (hvor det kun er dem med skriftlige eksaminer, der er nævnt): Dansk A Mat B Eng B Fysik A Spansk A dvs. 4 A-fag. og en anden elev har fagene Dansk A Mat A Eng B Fysik A Spansk A dvs. 5 A-fag. Så skal den a... -
Andengradsligninger - HASTER!!
ForumindlægHej.. Jeg sidder, og skal læse til mat. eksamen, som jeg skal op i nu her på torsdag (14.06.07), MEN jeg har lige et lille problem ang. nogle ligninger, da jeg har fået denne ligning: 35 = 5*x^3 .. Dette er også en potens funktion, og jeg har også tegnet den ind på dobbeltlog. papir og det hele..... -
Skal jeg droppe ud?
ForumindlægSå skete det... fik 4 til vintereksamen, da jeg havde haft spændinger i nakken, ikke kunne tænke klart og været pisse nervøs... Har indtil videre 2 7-taller og et 4 tal på beviset... Overvejer måske at starte helt forfra enten på HF eller fra 1.g, men vil gerne lige høre jeres mening. Det er som ... -
HJÆLP!? Består jeg ??
ForumindlægHey jeg går i 2g og er lige dumpet i oldtidskundskabs c eksamen med 00 og jeg fik også 00 sidste år i fysik c. I morgen skal jeg op til tysk hvilket er mit værste fag og ved ikke om jeg dumper eller består.. ud over det ser mine karaktere fine ud og mit årsgennemsnit lå på 5,8 - men det ikke gået... -
Generelle spørgsmål om programmeringssprog
ForumindlægHej besøgere. Jeg har valgt programmering C på HTX som valgfag næste år, og har et par generelle spørgsmål om faget og dets indhold. Først og fremmest: hvad er pensum? Er der noget specielt fagligt stof man skal i gennem, eller handler det mere om projektorientret arbejde? Hernæst: Hvilke spr... -
Huske matematik godt/læse op på det
ForumindlægJeg går i 3.g og har matematik på A, og skal derfor afslutte faget i år. Grundet, hvad jeg vil tro er uheldig disponering af tid, mangler vi i min klasse at komme igennem 3 emner, og der er lidt over 1 mdr tilbage til eksaminerne offentliggøres... Vi skynder os ekstremt hurtigt igennem de fors... -
Hjælp til personkarakteristik af "Skytten"
ForumindlægHej alle derude. Jeg er igang med at forberede mig til min dansk eksamen på mandag, hvor jeg skal præsentere teksten "Skytten" som er skrevet af Kim Fupz Aakeson. Hovedpersonen Nikolaj får idéer til udstillinger og nye moder hele tiden, men hans idéer lykkedes aldrig helt. Jeg er ikke s... -
Historie fsa - hvordan foregår det?
ForumindlægHej. Jeg skal snart til eksamen i historie (jeg går i 9.) Men jeg er meget i tvivl om, hvordan sådan en eksamen foregår. Vores lærer ikke har fortalt os ret meget, andet end at vi får 40 min. forberedelse og så skal vi ind og fremlægge det emne vi har trukket. Men hvordan skal man begynde fremlæ... -
Supplerende matematik (Ikke bestået).. Men??
ForumindlægHej! Jeg har fra vinter-sommer 2018 læst matematik C-B, da det er et krav at have haft Matematik B på studiet jeg ønsker at søge ind på (Informationsteknologi) Jeg har dog været uheldig med en nervøs forsinket mundtlig eksamen i integralregning, og derefter en nedbrudt computer i den skriftlige... -
Krise!! Tysk og fysik/kemi eller ej..
ForumindlægHej! Jeg vil prøve at gøre dette kort, og så forståeligt som muligt.. Jeg står og skal på efterskole næste år, hvor jeg tager 10. klasse. Mit problem er bare, at nu skal vi snart op på skolen og vælge diverse fag og valgfag, og jeg har den mulighed, at jeg kan fravælge både tysk og fysik/ke... -
A,B & C-FAG
ForumindlægHej! Jeg har fået at vide, at man på gymnasiet, kun har C-fag (undtaget idræt) i det første år, B-fag i to år og A-fag i tre år. Det er vel rigtigt? Men så har man jo faktisk "kun" 4-5 fag i 3.G? Eftersom man har 4-5 A-fag? Kan det passe? Tusinde tak for alt hjælp der må komme! -
Religionsfaglig metode??
ForumindlægJeg har AT-problemer ligesom alle andre herinde, og jeg mangler hjælp til at få forklaret hvilke metoder, der findes i religion? Jeg har lidt på fornemmelsen, at de minder lidt om de danskfaglige metoder, men er som sagt lidt blank lige med hensyn til religion. Vi fik aldrig introduceret nogle me... -
FSA geografi
Forumindlæghvordan gik det:)? Og hvad fik I:)? Jeg synes, at den var utrolig nem - men alligevel fik jeg kun syv!!! Vildt skuffet... -
Ren Matematik/Ingeniør/Whatever
ForumindlægSkal til at søge ind på en vidergående uddannelse og da der kun er 2 uger endnu er jeg ved at komme detil hvor man ikke kan udsætte det mere. Det har hele tiden været min plan at jeg ville læse ren matematik på AU, men efter at have kigget lidt på beskæftigelsesmulighederne (undervisning eller ma... -
ADHD SRP
ForumindlægHej :) Jeg er igang med min SRP om ADHD i biologi og psykologi. Jeg er kommet til analysen, hvor jeg skal analysere en dokumentar, som hedder "Far, mor og ADHD". Men er dog gået ret meget i stå, da jeg synes det er rigtig svært at inddrage relevant psykologisk teori. Jeg skal fokusere... -
klagebrev
ForumindlægHej derude, Er der nogen herinde, som har klaget over en mundtlig eksamen og har fået medhold? - hvis ja, kan I så give lidt vejledning til hvordan sådan en klage skal opstilles? - evt. et eksempel? Hvis I ikke har klaget, men alligevel ved noget om det, især hvordan sådan et brev skal se ud/op... -
Fysikopgaver
ForumindlægHej jeg skal snart til årsprøve og må forberede mig. Er der nogen som har nogle gamle eksamenssæt liggende som jeg kan træne mig med. Altså kun opgaverne, ikke udregninger. Facit kunne dog godt bruges... Tak -
Studentereksamen 2002, Dansk
ForumindlægNå fik jeg jeres opmærksomhed... hehe, jeg har brug for at vide, hvilke emner der var til studentereksamen 2002 i Dansk. Er der ingen, der kan hjælpe ?
