Søgning på: spansk noter 2.G. Resultater: 17341 til 17360 af 23138
-
Eksamensangst
ForumindlægHej, Jeg har det problem at jeg går meget op i fagene og hvis jeg skriver noget lort som jeg selv synes så går jeg psykisk meget ned.. Der må være en opskrift på de skriftlige dansk og engelsk det er samme opgavetype, hver gang ! Så kender jeg også mange der henter fra studienet og ser på struktu... -
Hjæææælp!!
ForumindlægHej Alle!Har fået stillet to spørgsmål i historie som SKAL afleveres skriftligt næste uge engang, mit problem er bare at jeg fatter NADA! Jeg prøver virkelig men det er mega svært at forstå!Hvis der var nogen her der kunne hjælpe mig lidt ville jeg blive super glad!!Spørgsmålene lyder:1) Hvorfor ... -
Limerick, nogen der kan hjælpe?...
ForumindlægWrite a limerick. Jeg skal skrive et limerick, jeg ved selvfølgelig godt hvad det er, men jeg skall skrive mit eget og kan ikke rigtig komme igang... Her er et eksempel i bogen: There was a young girl from St. Paul. Who wore a newspapss to a ball. But her dresscaught on fire. And burned her ... -
For dårligt!
ForumindlægHej med jer!Jeg skulle bare lige sige en ting, og det er at jeg synes det er lidt for dårligt at der ikke står hvor mange opg man har uploaded hertil, det kan godt være de ikke er blevet godtaget eller er her,men så længe man har prøvet viser det jo at man ikke bare snupper de andres hjælp, det v... -
Annotation -
Forumindlæghej,, hvad betyder annotation? kan ikke finde det rette, min lærer bad mig om at lave annotation ud fra 25 sætninger, udvalgt fra en børnebog? -
Terrorisme
Forumindlæger der nogle der har forslag til SSO om terrorisme? Behøves ikke at være historie, kan sagtens være samfundsfag, da jeg har begge fag. -
Omvendt proportionalitet
ForumindlægJeg har følgende opgave som jeg sidder lidt fast med:En omvendt porportionalitet har følgende funktionsforskrift:f(x) = 8/xDen skal tegnes ind i et koordinatsystem, men hvordan kommer jeg videre med den??? Jeg er ret meget på bar bund! -
hurtigt og nemt, har bare lige glemt...
Forumindlæge^2*(-0,5*0,5^-2) = -2e^2er det ikke korrekt? -
Flybillet fra Beijing til Tokyo - pris???
ForumindlægHey. Her til vinter skal jeg til Kina med mine forældre i tre uger. Vi har overvejet at kombienre det med et 4-ugers ophold i Japan. Har prøvet Air Japan's hjemmeside, men kan slet ikke finde nogle priser for Beijing-Tokyo t/r ruten. Nogle IT-guruer der kan hjælpe??? :) -
Lille Kemi hjælp
Forumindlæg50mL 0,0100M NH4Cl + 25mL 0,0100M NaOHa)Beregn pH ??-hvordan gør jeg ?? -
Til de kloge hoveder i Mat
ForumindlægHer er en opgave fra uni:Lineær afbildning f: P[1]R --> P[1]R.som opfylder: f(1+4x)=1-2x og f(-2-9x)=2+4xSpørgsmål: Angiv afbildningsmatricen for f mht. til monomiebasis (1,x).Det skulle meget gerne give: mFm= [17 -4 -2 0].MEN Hvordan?? -
Hvad betyder denne sætning?
Forumindlægbag naturens rørende skønhed er der altså en Skaber?? Kan godt oploade hele teksten , hvis det er . -
helle helle. tekst til eksamen analyse.
Forumindlægjeg har trukket helle helle til eksamen, ville høre om der var nogle der eventuelt havde en tekst fra hende som er analyseret? I mit pensum er Globryllup og fasaner. håber der er nogle der vil hjælpe da jeg synes hendes tekster er lidt anderledes og svære at analysere? -
AKUTHJÆLP I FRANSK
ForumindlægHej Jeg har formuleret disse franske sætninger omkring skolen, som jeg håber at du vil rette for mig og forklar mig gerne fejlen :)) Il y a du monde dans ma école= der er mange mennesker i min skole J `aime la école parce que c`est tres intéressant et instructif = jeg kan lide skolen fordi de... -
? unit = 1gram
Forumindlæghvormange unit går der på 1 gram ? ? -
Oversættelse med tillægsord
ForumindlægHej allesammen, jeg har lavet en oversættelse hvor jeg skulle træne tillægsord, og det ville være meget skønt hvis en af jer gad rette den :)\nOpgaven lyder:\n\nOversæt følgende:\nEn af dansk films største succeser er uden tvivl Olsen-banden. Publikum elskede den første film. Både gamle og unge s... -
AP - adverbielle led
ForumindlægJeg gruer for den AP-test.\n\nHvordan kan adverbielle led stå i akkusativ og ablativ? Kom evt. med eksempler. -
Lineær funktion
ForumindlægEn ret linje går gennem punkterne P(1,-6) og Q(-2,3). Bestem en ligningen for l og bestem koordinatsættet til hvert af linjens skæringspunkterne med akserne. Mit spg er: Hvad menes der med del 2 i opgaven (det med koordinatsættet) Jeg skal vel ikke lave en skema med x og y'er, hvor jeg ... -
Zionisme
ForumindlægHej..\n\nNår læreren siger at vi skal redegøre for grundtankerne i zionismen på baggrund af Herzl.. Er det så en god ide og skriv om Israels oprettelse og hvad det har haft af konsekvenser for dem og Palæstina.. eller??\n\nHåber i kan hjælpe mig.. -
Praktisk sprgs. (SSO)
ForumindlægHej...\nJeg skriver SSO i matematik og har i den forbindelse fået stillet 3 opgaver, som ønskes løste. Jeg er bare bange for at jeg ikke har plads til den sidste opgave (en tredjegradsligning). Må man lave opgaven på et bilag og henvise til det?\n\nPå forhånd tak.
