Søgning på: tysk disposition berlin. Resultater: 17401 til 17420 af 18958
-
Sommerferielæsning
ForumindlægÅh sommer.Der skal læses!Hvilke bøger anbefaler du, skønlitterær såvel som fagligt?Ps.: Hvis du anbefaler noget fagligt litteratur, så skriv lige hvilket niveau det er på. -
Sfærisk skævvinklet trekant
ForumindlægHej derude. Jeg har løst denne opgave som gik ud på at finde sin c med udfra følgende oplysninger: A= 63,9 C=33,2 siden a = 57,1 - jeg fandt siden c med følgende sinusrelation - sin c= sin a/sin A*sin C og fik resultatet sin c= 30, 8 grader hvilket viser sig at være rigtigt. Da der er 2 løs... -
Hvad synes i/du om min stil?
ForumindlægEr der noget der er dårligt/godt?Hvad mangler der?ER den spændene?Følgende spørgsmål bedes venligst besvares :)!AppelsinerDet var blevet sent, Hr. Klingspuhr og Fru. Klingspuhr gjorde sig klar til at sove. Hr. Klingspuhr havde haft en lang arbejdsdag og virkede meget urolig. Hun vidste altid, at ... -
Eksamen i b-niveau mundtligt
ForumindlægHej alle, Jeg er en af de heldige rødder som skal op i tysk mundtligt og i den lejlighed har jeg været oppe og trække en tekst. Formaten er den, at jeg har 24-timer inden jeg skal op og fremlægge min tekst på tysk. Jeg vender derfor her på falderebet min lid til jer! Jeg er pineligt dårlig t... -
Skoletræthed
ForumindlægJeg har fået stillet diagnosen skoletræthed. Af mig selv, forstås. Jeg tror, at det begyndte i den sidste halvdel af niende, hvor jeg omkring nytår fik en lettere depression eller måske er pessimisme et bedre ord. Jeg er endda rimelig heldig. Der er mange fra min klasse, der allerede blev skoletr... -
Udlænding=%Uddannelse!?
ForumindlægEr der nogle indvandrer/udlændinge Der kan nikke genkendende til dette udsagn!? har I nogensinde følt jer forskelsbehandlet- udelukkende pga din hudfarve eller etnisk baggrund? Har du haft lærere der er usikre på at give dig en god karakterer- selvom du er bedre end andre danskere- udelukkende... -
Stil - 237 ord
ForumindlægHejsa!Er der nogen, der vil rette min stil igennem? Jeg ved godt, at jeg er MEGET sent ude, men den skal sendes afsted via mail i løbet af i aften, eller - i nødstilfælde afleveres i morgen, allersenest eftermiddag.På dansk:Ifølge min mening, er det vigtigt, at man ansætter lærere, der har sans f... -
neunundachtzig, rettelse
Forumindlæghej alle.. Jeg ville høre, om der er en, som har lyst til at kigge på min stil? det ville jeg i hvert fald blive rigtig glad for.. (den er oploadet før, men her er nogle nye rettelser, plus spørgsmål) :D 2. Schreibe über die Veränderung in dem Leben der beiden Hauptpersonen. Berücksichtige dabei ... -
Neunundachtzig rettelse, skal afleveres i aften
ForumindlægHej:) Nogen som vil kigge og rette?:P 2. In dem Text „Neunundachtzig“ erfahren wir von einem Ich-Erzähler und seinem Schwager. Der Ich-Erzähler, der im Jahre 1989 im Osten wohnt, ist 27 Jahre alt, 1,81 Meter gross und ist ein Diplomjournalist und arbeitet als Wirtschaftsredakteur an ... -
Rettelse
ForumindlægHåber nogle venlige sjæler lige vil rette mine besvarelser til spørgsmålene. Jeg stinker til engelsk, så jeg håber folk vil forklare mig, HVAD det er jeg gør forkert, så jeg kan få rettet op på det. Det er forresten 9.klasse ;D What is your opinion about Love Story Berlin 1942? I think th... -
korrektur på tysktekst
ForumindlægEr der en tyskkyndig der overfladisk vil gennemlæse nedenstående og rette de værste fejl? Så vil jeg blive mægtigt glad. ;) <span lang="DE" style="font-size:8.0pt;mso-bidi-font-size:12.0pt;line-height:150%; font-family:Verdana;mso-ansi-language:DE">... <span lang=&qu... -
Bøger til salg for Socialformidler/rådgiver uddannelse
ForumindlægBøger sælges til socialrådgiver uddannelsen eller socialformidler uddannelsen Bøger til salg: • At skabe en klient – Institutionelle identiteter i socialt arbejde, Hans Teitzels Forlag 2003, 1. udgave, 5. Oplag • Socialrådgivning og socialt arbejde, en grundbog. Hans Reitz... -
Grammatik
ForumindlægHej! Nogle som vil hjælpe mig med at finde evt. fejltyper, som teksten kan have? Es ist vier Uhr. Martin sagt plötzlich, dass er heute Nacht arbeiten muss. Warum weiß ich nicht. Er nennt, dass jemand krank ist, aber es klingt unglaubwürdig. Für eine langem Zeit ist er mystisch und geheimnisvoll... -
Notater
ForumindlægTil maj-juni 2003 skal jeg til Folkeskolens Afgangsprøve. Jeg har i den forbindelse tænkt mig at skrive notater til fagene, Dansk (Mundtligt/Skriftligt) og Matematik (Mundtligt/Skriftligt), og desuden har jeg tænkt mig at skrive dispositioner for alle de emner jeg kan komme op i, i Fysik/Kemi – d... -
Hjælp til rettelse af nyttige sætninger
Forumindlæghej. jeg skal snart til engelsk eksamen, og derfor har jeg lavet nogle sætninger på engelsk som kunne være nyttige, men det giver jo kun point hvis det er grammatisk korrekt, derfor vil jeg høre om der er nogle som vil tjekke dem igennem? mvh :) Jeg har fået teksten … Som indgår under em... -
Musik på Gymnasiet?
ForumindlægJeg er imod, at faget musik kan tages på højniveau i gymnasiet. Jeg mener, at musik er i samme kategori som idræt og billedkunst. Disse er obligatorisk og kan så også tages på mellemniveau - det samme burde gælde for musik - hvad er forskellen? Jeg bliver bare irriteret over at se, mine klassekam... -
Nordisk National Socialistisk Ungdom
Forumindlæghttp://www.nnsu.1go.dk/nnsu.htmlDenne side linker til, NNSU, en forening af nationalsocialister.Respons? -
Rødder igen!
ForumindlægHej.Jeg laver i øjeblikket dispositioner til de forskellige emner, vi kan blive udsat for til mandagens årsprøve i mdt. matematik. Et af vores emner hedder "Rødder og toppunkter" i et andengradspolynomium.Jeg synes, det er lettere kompliceret, så jeg vil i det følgende forsøge at forkla... -
HJÆLP MIG HURTIGT SYNOPSE TIL FREDAG - Folkeviser
ForumindlægDansk Synopseprøve Prøveform B 2016 Dansk skriftlig fremstilling Elevens Navn: ************** Lærerens navn: ******************** Fordybelsesområde: Folkeviser Prøvetekst: Stolt elines hævn Præsentation af prøveoplægget og begrundelse for valget af dette: ”Stolt E... -
Tips til oldeksame
ForumindlægHer er en model- til- hvordan du kan gribe oldtidskundskaben-eksamen an!; (Nye reform) ______________________________________________________Munmundtlig eksamen i oldtidskundskab Nedenstående vejledning indeholder nogle praktíske informationer og gode råd til elever, der skal til eksamen i ol...
