Søgning på: analyse william. Resultater: 17421 til 17440 af 24034
-
Synopsis skrivning om Arbejdsmarkedet ( Arbejdsløshed)
ForumindlægHej. :) Jeg står og skal skrive en samfundsfaglig synopsis om arbejdsløshed. Men kan ikke finde på en problemformulering. HJÆLP MIG!!! :D tak knus Rikke -
Bestemme funktion
ForumindlægGoddag Jeg har fået stillet en opgave hvor jeg skal bestemme tallene a og b i en funktion beskrevet udfra f(x)=ax+b formlen. Jeg får opgivet følgende: x = loddets vægt i gram y = fjederens position Jeg har smidt de koordinater ind jeg har fået i Graph programmet og har givet mig en tendenslin... -
Mystiske forsvindingsnumre
ForumindlægHej Sam, I går eftermiddags var jeg ude for at have skrevet et langt svar i til en forumtråd, men da jeg uploadede svaret, forsvandt det bare. Jeg tænkte, at jeg måske havde ramt en øvre grænse for størrelse, men da jeg havde lagt det meste af teksten ud i et worddokument, vil det ikke være uove... -
HJÆLP - Skal jeg klage over min karakter?
ForumindlægJeg har fået 02 for denne opgave, jeg kan virkelig ikke BEGRIBE hvorfor?? Jeg er SÅ ked af det.... Opgaveformuleringen lyder(SAMF/HIS): Redegør for udviklingen i det danske skolesystem fra 1800-tallet og frem til i dag. Inddrag herunder selvvalgt samfundsfagligt materiale. Undersøg et s... -
HJÆÆLP!! HURTIGT OG VIGTIGT SPØRGSMÅL!!!!!
ForumindlægHej.. Jeg håber virkelig, der nogen som kan besvarer mit nedenstående spørgsmål. DET ER VIRKELIG VIGTIGT Hvilke indflydelse havde modstandsbevægelsen haft på Danmarks befrielse d.9 april?? -
Historie
ForumindlægEr kildekritikken en kvalitativ metode? -
planer
ForumindlægHej. Er der nogen der lige vil sætte mig igang med den her opgave? bare en forklaring på hvad man kan gør ? " I et koordinatsystem i rummet er givet tre planer med ligningerne x+y+z=6 2x-y-z=1 x+y-2z=3 Gør rede for, at de tre planer har netop ét punkt fælles, og bestem koordinatsættet til ... -
The Aboriginal peoples- hjælp
ForumindlægHej, om ikke så længe skal jeg op i mundtlig eksamen i Engelsk. Jeg har valgt emnet "The Aboriginal peoples". Jeg vil helst fortælle de relevante eller vigtigste ting om den kultur gruppe, men er dog lidt i tvivl om hvilke ting der er relevante eller vigtig at fortælle om til den mundtl... -
Optagelsesprøven :(
ForumindlægNogen der har været til optageselsprøven og som kan fortal at hvordan det er ?? Jeg er virkelig meget bekymret og nervøs, er virkelig bang for hvis det er svært og jeg ikke kan klarer det -
Valgfag - psykologi vs erhvervsøkonomi
ForumindlægNu hvor vi snart skal vælge valgfag er jeg kommet i tvivl om, jeg skal vælge psykologi eller erhvervsøkonomi. Hvad synes I? -
Udviklingen af en partikulær løsning
ForumindlægJeg har fundet frem til en differentialligning ved hjælp af struktursætningen og har fået følgende til at være den fuldstændige løsning: c[1]*exp(t)*cos(2*t)+c[2]*exp(t)*sin(2*t)-(2/3)*exp(t)*sin(t)+(1/5)*exp(2*t)*cos(t)+(1/10)*exp(2*t)*sin(t)+10*t+4 (Med Maple formatering) Nu er jeg interesseret... -
AT EKSAMEN MIN SYNOPSIS DÅRLIG!? HJÆLP!!!!
ForumindlægJeg skal (uheldigvis) op i AT her om en uges tid, dog grundet dette års AT-emne er jeg lidt på spanden, for ikke at sige meget.. Jeg har skrevet om Reformisme - Socialdemokratiets opstående i DK, hvor mit "videnskabelige" gennembrud er Gimleprogrammet, Socialdemokratiets første partipro... -
Alfa-helix og beta-sheets
ForumindlægEr der nogen aminosyrer, der er mere tilbøjelige til at indgå i alfa-helix eller beta-sheet strukturer i proteiner? Jeg forestiller mig lidt, at aminosyrerne på en måde skal være fleksible for at indgå i en alfa-helix eller i beta-turns, men jeg ved ikke, om det er rigtig. Eller i så fald, hvilke... -
Hjælp til Samfundsfag A eksamen
ForumindlægHej. Jeg har lige trukket til samf A eksamen, og har nu 24 timer til at udarbejde en synopsis. Vi sidder i forberedelsesgruppen, men er kommet i tvivl om hvad der skal indgå i fremlæggelsen - dvs. der skal selvfølgelig være en synopsis, men skal man perspektivere til tidligere emner, og hvis ja,... -
Anvendte instrumenter i "I Danmark er jeg født" med Natasja Saad
ForumindlægHej alle. Jeg skal op i mundtlig musik eksamen imorgen, og har trukket sangen "I Danmark er jeg født" med Natasja Saad. Men er meget i tvivl om, hvilke instrumenter der bliver anvendt under hele sangen. Indtilv videre har jeg kun: Trommer, guitar og keyboard. Håber der er nogle der k... -
Hjælp til eksamen mundtlig 9. klasse
ForumindlægHey people Skal til religions eksamen på torsdag. Er meget nervøs og vil gerne skaffe en god karakter hjem. Er der evt. nogen der har nogle gode udtryk og andre gode ting der kan bruges og gives gode point. Jeg har også lidt problemer med noget i mit pensum (bjergprædiken, kristendommen, Islam, ... -
Dansk landbrug efter 2 verdenskrig?
ForumindlægHeej.. Er der nogen der kan hjælpe mig med dette spørgsmål: Hvad sker der med dansk landbrug efter 2 verdenskrig?? -
fourierrækker
ForumindlægHej, her har jeg lavet en opgave, men jeg er usikker på om den er rigtigt lavet. Håber der er en der vil kigge den igennem. den omhandler fourierrækker, hvor jeg skal finde fourierrækken for en funktion når jeg har nogle givne oplysninger. Mange tak :) -
religion - 3.g
Forumindlægjeg skal have religion i år, og vil gerne høre hvad det generelt går ud på og er det et svært fag ? Mia -
Faren ved social ulighed
ForumindlægHej derude. Jeg sidder med en opgave, hvori jeg bla. skal se på faren ved social ulighed. Det skal skrives som et notat til socialministeren. Jeg har tænkt på ulighed i sundhed, i form af dårlig kost og mangel på oplysning, som give livsstilssygdomme osv. Hvad ville I sige, er faren ved soci...
