Søgning på: spansk noter 2.G. Resultater: 17461 til 17480 af 23138
-
et 6 tal (02)
Forumindlæghvad skal jeg gør for at få et 6 tal til mundtlig engelsk på c niveau...( selvstuderende) -
Salg af
ForumindlægJeg sælger min bøger fra medicin studiet. Gode som nye. Egnet til medicin, sygepleje og fysioterapeutstuderende. Sælges billigt. Skriv her Nalle -
Nm til tryk i kg pr. kvadratcentimeter
ForumindlægVi har en drivaksel der drejer rundt med 1000 Nm. På akselen er der sat en tand,som skal gå igennem et stykke træ, og arealet af tanden der trykker er 6 cm^2. Fra midten af akselen og ud til midten af tanden er der 14 cm. Og så er spørgsmålet, hvor mange kg trykker tanden på træstammen? Yderlige... -
Hjælp til programmering
ForumindlægHej! Jeg sidder og er gået helt i stå med opgave 8B delspørgsmål b) i linkede eksamenssæt. http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF11/111121%20103092%20hhx112%20MATA%2015082011%20Matematik%20A.as... -
Bestem monotoniforhold for f.
Forumindlægf(x) = x + 2*sin(x) , x tilhører intervallet (0, 2*phi). Bestem monotoniforholdene for f: Finder først f'(x) = 2*cos(x) + 1. Løser f`(x) = 0 Solve(2*cos(x) + 1 = 0,x) Og får nu de mærkeligeste tal. x = 6,28319* ln(17) + 2,0944 eller x = 6,28319* ln(17) - 2,0944 (er ikke engang s... -
Aftaleloven - ugyldig aftale §
ForumindlægHej! Nogle der kan hjælpe mig med oplyse nogle paragraffer. Mangler nogle paragraffer hvor der står at en aftale som hovedregel er ugyldig ved svage og stærke ugyldighedsgrunde eller noget lignende.. Ved i om der i loven, generelt står noget om svage og stærke ugyldighedsgrunde, bare hvis man i... -
Skriftlige eksamen!!
ForumindlægHej!! Jeg skal op til skriftlig dansk eksamen på tirsdag. Jeg kunne godt tænke mig, at høre nogle fif om forberedelse til eksamen!! Jeg kunne godt ønske mig nogle link til udførelse af skriftlig eksamen, hvis det kan lade sig gøre?? På forhånd tak -
oplæg til et hf-hold
ForumindlægHej alle Hvordan kan man vise at den stil man har skrevet i dansk skriftligt er til et hf-hold? Skal man bruge nogle bestemte begreber eller ordforråder. På forhånden tak -
stående bølger !
Forumindlæghvad er en stående bølge ? -
naturvidenskabelige arbejdsmetode
Forumindlæghej.. jeg skal gøre rede for den naturvidenskabelige arbejdsmetode.. nogen der kan hjælpe med det:d 1.g på gymnasie -
Fejlsætninger - Engelsk
ForumindlægHej, jeg skal lave nogle fejlsætninger, men ved ikke rigtig hvad fejlen hedder: 3. He keeps mention that he knows the important people in town. Det skal være: He keeps mentioning that he knows the important people in town. Hvad hedder fejlen? 6. When I in November met him he was compl... -
Komma
ForumindlægHej er der nogen som vil tjekke om jeg har placeret kommaerne rigtigt? :) - Ask her if, she can come. He didn’t know, what was the matter. When he heard, about it he turned pale. She sighed ”Please tell me!” - ingen kommaer? I was sorry, because I couldn&... -
Terrorisme
ForumindlægHejsa - jeg skal til og skrive AT6 som foregår som et "indspark" til SRP da man jo somregel vælger det samme emne i AT6 og SRP. Jeg har valgt faggrupperne engelsk og psykologi med emnet "terrorisme" - altså terrorisme ud fra individets perspektiv. Jeg skal til min første vej... -
kan ikke kommer længere? :)
Forumindlæghej alle. jeg er i gang med at skrive stil. men jeg er gået lidt i stå ved virkelig ikke hvad jeg skal skrive mere. så derfor tænkte jeg på om der er nogen der vil læse det jeg har skrevet og give ris og ros + idé til havd jeg mere kan skrive :D på forhånd tak -
beregn tyngdeaccelerationen
Forumindlæg... -
Rettelse af kort oversættelse, tak
ForumindlægHej. Dette er første gang jeg benytter mig af Studieportalen dk. Er der nogle som kan kigge efter min oversættelse for eventuelle fejl? Engelsk oversættelse: Dansk -> Engelsk. Intet barn skal skamme sig over at være afrikaner. Det må være et af de slogans Sydafrikas nye præsident holder mest a... -
Aerobe og anaerob?!!!
ForumindlægHej Hvad betyder aerobe, anaerobe, eukaryote og prokaryote?? -
0^0 - Serie
ForumindlægDen harmoniske serie divergerer. Det er fordi sum 1^n = 1/(1-1) = 1/0 = uendelig. Men kan det argument bruges? Hvis man så tager sum 0^n = 1/1-0 = 1, hvilket svarer til at 0^0 = 1, men 0^0 er vel udefineret? -
Det moderne gennembrud
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen i dansk på mandag, og jeg tænkte på, når man læser en novelle, hvordan skal man kunne så se at man i teksten skal kunne se at der er snakke om det moderne gennembrud. Håber jeg kan få en forklaring på forhånd tak. -
mekanisk og kemisk energi
Forumindlæghej er ved at skrive min notater ind som jeg vil bruge til eksamen, men jeg går ikke så meget i detajler endnu om i ville se på min notat og hvis jeg skriver noget forkert må i meget gerne sig det til mig eller hvis jeg mangler noget De syv elementære: 1. Mekanisk energi 2. Elektrisk en...
