Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 17481 til 17500 af 39512
-
For mange ord i skr. spansk eks?
ForumindlægHej Jeg har lige været til skriftlig spansk eksamen i dag, og er helt nede over, at jeg er kommet til at skrive 330 ord! (Man skulle skrive ca. 250). Jeg lagde ikke mærke til det, da jeg afleverede, fordi det af en eller anden grund ikke fylder mere, end det plejer, tror det er fordi jeg har brug... -
Undersøg om f er en løsning til differentialligningen
ForumindlægEn funktion er bestemt ved: f(x) = ex - 1 - x Undersøg om f er en løsning til differentialligningen: dy/dx = y + x Er dette rigtig: F'(x) = ex - 1 . Så indsætter vi det på y's plads i differentialligningen. dy/dx = ex - 1 + x og vi kan se at de er lig med hinanden og det er derfor en ... -
definationsmængde
Forumindlægen llineære funktion f har forskiften f(x)=4x-6 Bestem værdimængden for f, hvis definationsmængden er ) -3;5) -
Metaller generelt- Oxidation og reduktion
ForumindlægHej har om metaller i skolen.. Er der nogen der kan forklare på en nem måde: Hvad der sker når et metal oxideres? eller hvad betyder oxidation helt præcist? og hvad har det med kemiske reaktioner at gøre.. Er blevet ret forvirret.. Håber nogen kan hjælpe -
Jeg har rigtig meget brug for hjælp til noget tysk oversættelse....
ForumindlægEn der kan oversætte det her til tysk ? Benjamin og Janosch er på deres værelse. Benjamin har et vigtigt spørgsmål til Janosch: hvordan er det ikke at være handicappet? Janosch siger, at livet er ikke at tænke over det. Benjamin siger, at han ikke ved, hvad han er. De fleste mennesker opf... -
sufisme
ForumindlægEr der nogen der ved om sufismen går ind for brug af tørklæde ? -
OSO Maskinmester
Forumindlæghej jeg skal have et produkt til min oso opgave og det skal være til en maskinmester hvad kan jeg lave håber på hurtigt svar skal laves til 24-10-2011 -
Integrere
ForumindlægEr der en venlig sjæl der kan hjælpe mig med at integrere det her? Haster -
Mit identitet
ForumindlægHej. Jeg skal skrive ca. en 1/2 side på et a4 ark. Opgaven går ud på at jeg skal skrive om min identitet. Jeg ved ikke hvad jeg skal starte med at skrive Nogle gode bud hvad der er vigtigt i personens identitet alså mig selv/dig Tænkte på miljø men hvad ellers -
HJÆLP! SKAL HAVE RETTET TYSK STIL!
ForumindlægHey, jeg har brug for hjælp til at rette min tysk stil den handler om min jul hvor jeg skulle sende et brev fra mig til en over i i tysk og fortælle om hvordan jeg holder jul. Men btw jeg fucking ringe til tysk og jeg skulle have afleveret stilen igår. (Jeg hader at lave lektier) Jeg er ok ti... -
Beregning af moms
ForumindlægWell, jeg ved, mange herinde allerede har stillet spørgsmålet, men synes ikke de svar de fik var virkelig sigende. Så jeg vil bare spørge, hel enkelt: Hvordan beregner man moms? Sådan regnestykket i sig selv Jeg skriver en samfundsfagsopgave og ville gerne give et eksempel på hvordan man regner m... -
Procent (afrundingsregler) ???
ForumindlægLige et spørgsmål til hvordan man skriver et decimaltal i procent? Opgave 1: En bankkunde indsætter 5000 kr. på en bankkonto. Efter 10 år er beløbet vokset til 10305 kr. Beregn den årlige rente. Når dette regnestykke er udregnet, lander jeg på 7,49 %, SKAL det rundet op til 7,5 %? For hvis jeg... -
Eksam
ForumindlægHej Er der nogen der har nogle besvarelser til bioteknologi A htx eksamssættet. Eller bare opgavesættet. -
Uretfærdig lærer??
ForumindlægHej alle! Jeg går i 1.g på STX, og jeg fik standpunktskarakterer her i tirsdags. Og jeg er rigtig ked af min karakter i fysik, og især kommentaren som er skrevet til karakteren. Jeg skiftede gymnasium her i november, og på mit tidligere gymnasium fik jeg 7 i 1. standpunktskarakter. Jeg gik også ... -
Sammenhæng mellem indkomst og holdning til velfærdsstaten
ForumindlægHej alle, Jeg har fået stillet en opgave om at undersøge sammenhængen mellem indkomstgruppe og synet på, hvor godt offentlige institutioner fungerer. En af tabellerne, jeg har fået tildelt, viser, at det er den midterste indkomstgruppe (her angivet som dem der tjener 500.000 til 999.999 kr.) de... -
Spørgsmål vi ikke har haft om til Engelsk SKR eksamen???
ForumindlægHej! Har lige haft en skriftlig eksamen i Engelsk på B niveau idag, dog til et af grammatik spørgsmålene fik vi et spørgsmål omkring "modalverber" (på engelsk i hvert fald). Nu ved jeg selvfølgelig godt hvad det er efter at søge på det EFTER eksamenen, men det vidste jeg ikke til eksam... -
Funktion ud fra differentialligning og andre værdier.
ForumindlægHej igen! Hvis jeg ved, at f''(t) = 4 (dobbeltmærke), f(0) = 4, f'(0) = 0, hvordan finder jeg så ud af hvilken funktion der matcher disse betingelser? -
Mangler en fodnote SRP
ForumindlægHej jeg har i min srp skrevet et afsnit, hvor jeg har taget udgangspunkt i 4 kredsløbsmodeller som jeg har fra forskellige kilder. I min figurbeskrivelse skrev jeg, at modellerne er taget fra en bestemt hjemmeside. Problemet er bare, at jeg har glemt at henvise til en anden hjemmeside, som jeg ha... -
gasser
Forumindlæghvordan beregnes denne opgave trin for trin: trykket i en gasprøve måles til 101,325 kPa ved en temperatur på 293 K og et volumen på 250 mL. Trykket i den samme gasprøve vil ved en stigning i temperaturen til 313 K og voluminet til 0,5 L være hvad i enheden hPa? -
bestem tallene a og M
Forumindlægantallet af individer N(t) i en population til tiden t opfylder den logistiske differentialligning N'(t)=a*N(t)*(M-N(t)) og der glder N(0) = 3000, N' = 3600 og N(t) -> 15000, nr t --> uendelig a) bestem tallene a og M tak på forhånd :-)
