Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 17581 til 17600 af 109300
-
reducer
Forumindlæghej jeg skal redusere denne ligning: (3a+b)*(3a-b)-(3a+b)2+6ab nogen der kan hjælpe? -
Mængder
ForumindlægHvad betyder A∩B,AUB og A\\B og hvordan sætter man det ind i intervalparanteser?\n\n\n -
2.-gradsligning (9.kl.niveau)
ForumindlægHey, er der en der kan hjælpe mig med denne iklædte andengradsligning...: To gravemaskiner 1 og 2 kan, når de arbejder sammen, udføre et vist arbejde på 80 timer. 1 kan alene udføre arbejdet på en tid, der er 36 timer kortere end den, 2 alene ville bruge. på hvor mange timer kan 1 udføre arbejde... -
ligning
ForumindlægJeg har fået opgaven: Arealet af et rektangel er 95 cm^2 og dets omkreds er 50 cm. Hvordan kan man finde sidernes længder ud fra det? -
Bevis for x i en eksponentiel udvikling
ForumindlægHey er der nogen der har et Bevis for x i en eksponentiel udvikling? håber i kan hjælpe! -
Løb
ForumindlægJeg skal til at løbe noget oftere, da jeg skal have en løbetest på 5 km i idræt om ca. 6-8 uger. Jeg har fået at vide, at jeg kan træne mig ved at finde et løbeprogram på nettet. Men programmet skal ikke være for begyndere, det skal være mere lidt mere avanceret, da jeg lige nu kan løbe 5 km på... -
Studenter :)
ForumindlægHey til alle nye studenter, tillykke med huen! Blev selv student i dag, og jeg er super glad! Stort tillykke derude!! også til dem som har afsluttet folkeskolen samt! folk på de videregående uddannelser :) -
"HJÆLP" til Vektorer
ForumindlægHej.... jeg har problemer med en opgave håber nogle vil hjælp mig.... \n\nopgaven: Jeg skal beregne længden af vektoren 2a + b samt vinklen mellem denne vektor og vektoren a \n\noplysninger: |a|= 2, |b|= 3 og vinklen(a,b)= 60 grader.... \n\nVH mads\n -
Omskriv til en brøk
ForumindlægJeg kan ikke finde ud af at omskrive følgende til en brøk: 1) (a/b) -2 2) (2a/b) - 3*(a+1/b) 3) b+ a*(b/c)+a Help! Hilsen Jessica -
Reducering...
ForumindlægHej:) Har lige en lille reducering jeg har problemer med her.. Den lyder (a-b)b^2-b^2(a+1) ... Har lidt problemer med at få ganget de to b^2'er ind i parentesen.. Det ville være dejligt med lidt hjælp:) mvh KristianKL -
reducer
Forumindlæghej jeg skal reducere (a+b)^2 - 2a(a + b ) jeg har lavet den men er ikke sikker på om jeg har løst den rigtig a^2 + b^2 - 2a^2 + 2ab -
Isolering af x i en andengradsligning som ikke er i ligevægt
ForumindlægHvordan isolere man x i en andengradsligning som ikke er i ligevægt. I kemi fx ved jeg at man operere meget med ligevægte herunder ligevægtskonstanten og reaktionsbrøken som udgør forholdet mellem produkt og reaktant ved henholdsvis ligevægt og ikke ligevægt. Skal reaktionsbrøken indgå i andengra... -
Det forstår jeg ikke :-S
ForumindlægHvordan kommer man fra ligningen til brøken i http://peecee.dk/upload/view/209040 ?? -
Hvad har I søgt?
ForumindlægFor at det hurtigere bliver d. 30. :) Hvad har I andre søgt ind på? Jeg har søgt ind på Dansk på KU. -
I need your help
ForumindlægEr der ikke nogle her der er god til engelsk og som gide skrive med mig på engelsk fordi jeg vil nemlig gerne udvikler min engelsk sprog der jeg skal læse videre i udlandet til sommer og har glemt alt fordi har ikke brugt den siden gymnasium. Det kunne være meget fedt hvis jeg finde nogle hvor vi... -
Logos, ethos and pathos (hvordan forklarer man det?)
ForumindlægHej alle - har lige et spørgsmål jeg meget gerne vil have svar på! Jeg har en tekst på engelsk, som jeg skal analysere, og finde ud af om der er tegn på egos, lothos eller pathos (eller alle tre) i den. Jeg synes der er klart brug af pathos, altså følesler i teksten, og det skal jeg så forklare o... -
Jokes!
ForumindlægHeey ! Mangler fysik eksamen og så er der sommerferie! jeg tænkte at jeg ville fyre nogle jokes af til eksamen, SELVFØLGELIG KUN HVIS DET GÅR GODT.. så tænkte om der ikke var nogen der havde nogle fysik/kemi jokes i ærmet? :b må meget gerne berører disse emner: - Syre, Baser og Neutralisation.... -
5 A-fag???
ForumindlægHej jeg går nu på 1.G i en HTX og har følgende fag på A-niveau: Kemi, matematik, dansk og teknikfag. Jeg skal nu vælge mine valgfag, hvor jeg havde overvejet at hæve fysik fra B til A. jeg har haft mange som har frarådet mig det pga sværhedsgraden med 5 A-fag. Mit spørgesmål er til jer, som har... -
reducering
Forumindlægjeg har et simpelt stykke kaldet (a+b)^2-2a(a+b)Det skal reduceres. Er der en enkelt måde man kan reducere på? -
AAARH!!!
ForumindlægHej! Nogen der kan hjælpe mig med at reducere dette udtryk? a^2 + b^2 - a(a + b) er helt blank
