Søgning på: Dansk. Resultater: 17621 til 17640 af 40954
-
HJÆLP - Kropsidealer
ForumindlægHejsa folkens. Jeg har besluttet mig for at mixe PsykologiC og SamfundsfagA i min AT opgave i 3.g. Som i alle ved skal synopsen afleveres torsdag i næste uge og jeg er ret tydeligt på røven hvad det angår. Jeg skal bruge en vision fra nogen der vil opnå noget med kropsidealet i fremtiden - at æ... -
Et par linjer
Forumindlæg1) Jeg vågner altid tidligt om morgenen. Me despierto siempre a las primeras horas de la mañana. 2) Hvornår står du op? ¿Cuándo tu despiertes? 3) Øh, en gang imellem står jeg meget sent op. Pues, a veces me levanto muy tarde. 4) Hvad laver Fernandito i skolen? ¿Qué hace Fernandito en la escuel... -
neutralitetspolitik
ForumindlægHvad går neutralitetspolitik ud på??? -
Hi :)
ForumindlægHi med jer... Jeg har lige lavet en disposition over Anne Frank jeg skal op i til sommer. Hm. Jeg kommer blandt andet ind på hende og hendes familie, gemmestedet, hvordan de levede osv. Er der andre ting jeg skal komme ind på? Jeg ved ikke hvad jeg skal stille mig selv af spørgsmål til emnet, h... -
oversættelse af 1 sætning.
ForumindlægJeg har problemer med at oversætte denne sætning: "Pludselig høres Mikes fløjt fra haven" Jeg kan ikke finde ud af om det er en passiv eller aktiv sætning, og jeg kan ikke finde ud af hvor i sætningen jeg så skal placere "høres" og i hvilken tid. Håber nogen kan hjælpe... -
Findes der et gratis korrekturforum?
ForumindlægHej folkens. Jeg sad og kiggede på de mange korrekturtilbud, som findes på internettet, da jeg så faldt over tanken, om der muligvis kunne eksistere et forum for folk, som ønsker at hjælpe hinanden med opgaveskrivningen gratis. Lidt ligesom studieportalens koncept(Alle hjælper alle). Er der no... -
Stefan Frello
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe mht. info om Stefan Frello, både som person og forfatter ? -
spørgsmål angående stx..
ForumindlægJeg skal på stx efter sommer..Jeg er lidt nervøs for hvad der skal ske, og hvordan deres prøver/prøveforløb er lagt..er der nogle der kan fortælle mig om 1.g -
Rettelse, please!!
ForumindlægHeej :) Nogle søde mennesker, som vil hjælpe mig med at rette den her.? har spurgt/skrevet så mange gange, men der var ikke rigtig nogle som svarede mig? Auf diesem Bild sehen wir Harry, der gegenüber befindet sich im westlichen Teil der Mauer in Deutschland. Wir können Harry als Stand sehen und ... -
Terrorisme - "In both sorrow and anger
ForumindlægHej jeg har 24 timers forberedelse i engelsk og har trukket "In both sorrow and anger" Jeg har lidt svært ved at forstå den. Er du ikke sød at hjælpe mig :) http://www.time.com/time/magazine/article/0,9171,1083867,00.html -
besættelsen af DK
Forumindlægbesættelsen af DK d. 9 april 1940 hvorfor var tyskerne interesseret i DK? og hvilke konsekvenser havde det for tyskerne? -
Hvor skal der sættes kommaer?
ForumindlægJeg øver mig i denne tid i at sætte kommaer og vil gerne have hjælp til at sætte komma i denne sætning ud fra reglerne om det grammatiske komma: "Tror I ikke at mange der ikke er medlem af folkekirken sammen med slægtninge dukker op til julegudstjenesten?" Er det ikke sådan her? Tr... -
søger bøger til finansøkonom
Forumindlægskriv hvad I har... -
Hvornår hedder det overfor/over for?
ForumindlægJeg vil gerne have forklaret reglerne om hvornår det hedder overfor og overfor. Det første er når det er en præposition og det andet når der er tale om et adverbium. Men hvornår kan man aflæse hvad det er? Giv gerne eksempler. -
"det verdslige og det kirkelige"
ForumindlægHvad er forskellen mellem disse? :) -
politiken vs. gyldendal?
ForumindlægHeej! Jeg skal til at købe "cd-ordbøger", men er ikke sikker på hvilken mærke der er bedst. Ville spørger hvilke ordbøger i bruger - hvilken af de to synes i der er "bedst", mest brugbar? -
3 sætninger ?
ForumindlægHejsa , jeg har en kort ovesættelse , er der nogn der kan hjælpe mig med at oversætte det ? Manuela har været i La Coruña og vender nu hjem. Hun er i fortvivlet og beslutter sig til at opsøge den del, der manglede i Estebans liv. Monica siger, hun skal være fornuftig, men det er umuligt fo... -
Tekst til hjemmeside (engelsk)
ForumindlægKender jeg en, som har lidt tid, til at oversætte noget dansk>engelsk tekst, blot nogle linjer? Det skal bruges til en IT portfolio, som jeg udarbejder i skolen, og skal super korrekt grammatisk og sprogmæssigt. -
Må man anvende google oversæt til tysk eksamen
ForumindlægMå man anvende google oversæt til tysk fortsætter net eksamen?? I behøver ikke at sige, at man ikke skal bruge det.. Vil bare gerne vide om det er tilladt eller ikke :) -
Oversættelse
ForumindlægSkal have hjælp til at oversætte de her sætninger: Jeg har kun været i Berlin én ganng Hvor har du været? Jeg har været hjemme. Havde de været ved stranden ? De var alle glade. Tidligere (früher) havde huset været rødt. = Früher war das Haus rot gewesen. Ved ikke om det er rigtigt?
