Søgning på: srp samfundsfag og spansk. Resultater: 17681 til 17700 af 20599
-
Jeg vil være kirurg
ForumindlægHejjeg skal i 9. klasse efter sommerferien og vil som overskriften siger gerne være kirurg. Jeg ved der er lang tid endnu, men det er da godt at starte at tænke på det nu. Jeg har læst mange af debatterne herinde og har set at der også er mange herinde der gerne vil læse medicin.Hvilke planer har... -
Talepapir.
Forumindlæghej :) Er der nogen der vil læse mit talepapir igennem og se om det er godt nok? Jeg skal op imorgen - så ville være en stor hjælp. -
Dansk - klage over skriftlig karakter
ForumindlægHej alle sammen Jeg har modtaget karakteren for min skriftlige dansk eksamen, og jeg er så skuffet. Jeg har aldrig i løbet af mine tre gymnasie år fået andet end 10-12 i afleveringer, og derfor kan jeg slet ikke forstå at jeg har fået 4!! Jeg ønsker derfor at klage! Jeg har læst min opgave igenn... -
Bedømmelse udfra aktivitet
ForumindlægHej alle :-) Jeg har fået en karakter hvor jeg føler jeg er blevet fejlbedømt. Min lærer mener åbenbart at jeg ikke har været nok aktiv i timerne og har således trukket mig ned fra 12 til 10. Jeg har været uenig med vedkommende i denne bedømmelse, men vedkommende har gjort det klart, at dette ha... -
Hvordan tror i adgangskvotienterne kommer til at se ud i 2010?
ForumindlægHvordan tror i adgangskvotienterne kommer til at se ud i 2010? Tror i at de kommer til at falde eller stige? -
Verbet Gustar
ForumindlægHåber der er nogen som vil hjælpe mig, jeg har lidt problemer med at oversætte følgende: Vi kan lide dem. De kan lide dem. I kan lide hende. I kan lide os. Jeg kan lide dig. Du kan lide ham. Du kan lide mig. Jeg kan lide hende. Vi kan lide jer. De kan lide hende. Han kan lide jer. Hun kan lide ha... -
Uddannelse
ForumindlægHer efter sommerferien begynder jeg i niende klasse (undskyld jeg skrev syvende i starten, men det var for at få uddybet nogle ting ang. Pythagoras). Derved begynder tankerne, idet jeg skal op til eksamen om et år, og skal til at finde ud af hvad jeg vil. Men hvad er det egentlig jeg vil?- Jeg el... -
3. g dansk eksamen stil
ForumindlægHej alle 3. g'ere!Hvordan er jeres dansk stil gået?Jeg synes godt nok det var svære emner!!Skrev opgave 3!Glæder mig til at høre fra jer! -
Erhvervsøkonomi kontra økonomi
ForumindlægHej SP Jeg skal til sommer begynde på en videregående uddannelse og har før overvejet en ingeniør uddannelse, men dog tror jeg, en økonomiuddannelse passer mig bedre. Min helt store interesse er matematik. Følgende uddannelser overvejer jeg: Matematik-økonomi, Erhvervsøkonomi-matematik (CBS) ... -
Økonomi på Universitetet
ForumindlægHvad skal der til for at studere økonomi på uni, og hvilke fag er gode at have haft før?`Hvor meget skriftlig arbejde er der, og er det et hårdt studie?\n\nPå forhånd tak. :) -
EKSAMENSOPGAVE ETHANOL HASTER! (graf med densitet og % af ethanol)
Forumindlæg"Tegn ved hjælp af nedenstående tabel en graf over sammenhørende værdier af densitet og vol %. Densitet ud ad x-aksen og vol % ud ad y-aksen. Bestem ved lineær regression en ligning for linjen. -
FSA 08 - karakterer!
ForumindlægHej, Hvad fik i, i fysik FSA i år? -
strukturpolitik
Forumindlæghvilke fordele og hvilke ulemper kan der være ved at sænke topskatten -
HJÆLP PSYKOLOGI STUDIE MIN DRØM
ForumindlægHej alle sammen! Som det nok fremgår af overskriften så er min drøm at læse psykologi! Jeg bliver student her til sommer, men som det ser ud nu så bliver mit gennemsnit ikke højere end 7. Jeg brænder virkelig for det, og er klar til... -
Ris og ros
ForumindlægI denne tråd kan du give ris og/eller ros til den nye version af siden. -
Historie Adgangskrav
ForumindlægHej alle sammen. Efter et år på Jura som ikke var min kop the sidder jeg i den situation at jeg rigtig gerne vil Læse historie. Problemet ligger dog i at jeg for alt i verden undgik Tysk på HF, da jeg i min folkeskole tid kun havde dårlig erfaring med det host* møg sporg ;) Nu... -
HTX eller STX
ForumindlægHej jeg bor i Taastrup og der er faktisk ikke fint gymnasium her, høje taastrup gymnasium(STX). Men musik betyder utrolig meget for mig så jeg synes at det ville være værd at tage til Sant Annæ i København. Men problemet er at det er et STX og har fag som Historie som jeg virkelig ikke finder i... -
Adoption, dansk/samf - vurdering?
ForumindlægHeej alle.. Jeg skal skrive om adoption i samfundsfag og dansk, men sidder nu og er helt inspirationsforladt.. Jeg glæder mig skide meget til at skrive om det, for synes det er interessant - men I kender det jo godt.. Det er så svært at skrive problemformulering!! Jeg har skrevet det redegørende... -
Begrænsninger og fordele ved samf og dansk kombi
ForumindlægHej Jeg sidder og er i gang med AT metode - hvor jeg vil komme med nogle metodiske overvejeleser omkring sammenspillet mellem dansk og samfundsfag, både mht. begrænsninger og fordele, nogle gode råd? Jeg har kombineret den kvalitative metode i samfundsfag, i og med jeg har benyttet teorier, og så... -
Menneskerettigheder og demokrati - mangler problemformulering
ForumindlægHey derude... Jeg står her og skal aflevere min KS-synopsis imorgen kl 12, og jeg er slet ikke kommet igang... KS er HF'ernes AT, bortset fra at man skal skrive i fagene samfundsfag, historie og religion... Jeg har fået udleveret nogle forskellige tekster, som jeg netop har læst...
