Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 17681 til 17700 af 321608
-
refleksiv
ForumindlægHej Er der nogen, som kan forklare mig, hvad refleksiv betyder? Fx hvis man nu siger ''Danskerne er blevet mere refleksiv'' På forhånd tak! -
miljøkaraktistik af ørneflugt
Forumindlægnogle der kan hjælpe med en miljøkaraktistik af ørneflugt da jeg allerede skal op i dansk mundlig fredag den 20 -
Trigonometri - haster
ForumindlægHejJeg skal løse flg. opgave, men jeg kan ikke finde ud af, om det er sidestykkerne, der bliver informeret om, eller om der også er tale om diagonaler: I firkant ABCD er /AB/= 241, /BC/=409, /CD/=424 og derudover er B=133grader og C=82grader.Hvordan kan man vide, om der er tale om diagonaler el. ... -
Problem med årlig gennemsnitlig fremskrivningsfaktor med "-%"
ForumindlægHej. Jeg har lige brug for en forklaring på følgende regnestykke.. En størrellse ændrer sig i fire på hinanden følgende år, med henholsvis 3,1%, -2,4%, 8,5% og 1,4% Find gennemsnitlig årlig procentvise ændring i fireårsperioden. Jeg mener jeg skal indsætte tallene som følgende 4^&radi... -
Ioner ?
ForumindlægEr ioner altid salte ? og derfor kan vand opløse salte, fordi vand og ionfindbindelser er polære stoffer ? -
Linær regression?!
ForumindlægHej (: Har et eksamens spørgsmål om Linær funktioner.. Her indgår spørgsmålet: Forklar begrebet Linær regression? Nogen som kort kan forklare mig hvad det går ud på? På forhånd tak. -
Beregning af konstant
ForumindlægHej, Jeg er igang med en opgave hvor jeg skal beregne den konstant, som Keplers anden lov går ud på. Man kan beregne konstanten på følgende måde: T2/a3=konstant Mit spørgsmål er så, om denne konstant godt kan give 1.49636e-34?? Min omløbstid T er 12300, og min aphelium er 1.00367–... -
Ideologianalyse?!?
ForumindlægHej Alle, Jeg står i den lidt uheldige situation, at jeg er kommet til at skrive i min synopsis, at jeg har anvendt en ideologianalyse for at komme frem til min konklusion. MEN - jeg har aldrig heeeelt fået lavet den ideologianalyse, og kan ikke finde nogen steder, hvor det er beskrevet, hvordan... -
Hvad betyder ?
Forumindlægy todos son bastante guapos? Betyder det noget i stil med, smukke mennesker eller? Mvh TDD -
Sin(V)
ForumindlægHej søde mennesker. Jeg har målene for en trekant: a=0,8 b=0,6 c=1 hvordan finde jeg sin(V) På forhånd mange tak :D -
Gennemsnit hastigheden
ForumindlægHej alle søde mennesker. Hvad er gennemsnithastigheden i km/t 450 kilometer på 7 timer og 30 minutter? Hjælp, tak! :-D -
HJÆLP, haster Prøveform B i dansk
ForumindlægHej mennesker Min fremlægning i Prøveform B dansk varer 12 min men den skal vare 10 min er der nogle der ved om det er et stort problem? -
Terrorangreb
ForumindlægHey..Jeg har fået til opgave at forestille mig at jeg er terrorist, og jeg skal ramme den amerikanske befolkning med en dødelig epedemi. Den skal altså være super smitsom!Men jeg kan ikke rigtig finde en god sygdom.Har i nogen gode idéer?(Jeg må ikke bruge miltbrand) -
akut!
Forumindlægkøbe stabilgrus. Nedenstående tabel viser sammenhængen mellem mængden af stabilgrus og den samlede pris inkl. kørsel. Stabilgrus (m3) 4 14 Samlet pris (kr.) 2270 4820 Det oplyses, at sammenhængen mellem prisen og mængden af stabilgrus kan beskrives ved y =ax + b , hvor x er mængden af... -
(problem)regning !
Forumindlægjeg ved altså ikk hvad man skal forberede sig på til en terminsprøve i 10.kl, altså vedr. problemregnig. Det er så bredt, at jeg ved overhovedet ikk hvor jeg skal begynde, og er der noget bestemt, som man absolut kommer ind på? Jeg vil gerne op på et 10 tal, jeg lå altid på ni på det gamle skala,... -
Ligning.
Forumindlæglog(3-x)-log(x)=-2 Hvordan løser jeg den ligning ved beregninger? Dette er et eksempel jeg har fundet på for, at lære hvordan den kan løses. -
Ligninger med to ubekendte
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig igang med de her to ligninger? :) Håber der er nogle rare mennesker der gider at bruge tiden på mig... :) h/ 4-2k = 3 og h/k = -12 -
???anvendelse af terrorbegreb???
Forumindlægjeg skal i præsident Bushs tale State of the Union se på hans anvendelse af terrorbegrebet. hvordan dælen gør jeg det....? -
Sigma sumtegn
ForumindlægHej når man bruger sumtegn, dvs. Σ = sigma, og man vil have summen af en række tæl undtagen ét af tallene hvordan skriver man det så? Venlig hilsen. -
regneregl for: (x+y)^(a/b)
Forumindlægnår og og . x oy y er reelle tal. Hvilke regnergler gælder der egentligt? Jeg leder efter en udviddet version af bionomialformlen :)
