Søgning på: matematik noter skriftlig c. Resultater: 17721 til 17740 af 102572
-
Antal eksamener i 2020
ForumindlægHalløj alle :) Er der nogle, der ved hvor mange eksamener, vi skal op i, hvis vi afslutter gymnasiet i år 2020? Og er der en specifik fordeling af mundtlige og skriftlige eksamener? -
Oversættelse...
ForumindlægNogen der lige vil kigge på det her??DANSKHun blev også set på nært hold d. 20. aug. 1952, da Mrs Greta Finlay, som bor i Inverness, sad ved sin campingvogn på en parkeringsplads ved Torr Point. Hun hørte en plasken i vandet og så uhyret dukke op lige foran sig, så nær ved bredden, at hun erklære... -
eksamensspørgsmål gsk MAT A
ForumindlægHåber der er nogle der kan hjælpe mig med nogle af mine eksamensspøgsmål Differentialegning. delsprøgsmål: gør rede for tangentens ligning og begrebet approksimerede førstegradspolynomium. Går udfra at jeg hernunder skal udlede tangentens ligning med et bevis, men hvad menes der med &qu... -
Eksamensspørgssmål HJÆLP. VUC Fyn
ForumindlægHej, kæmpe problem her Jeg skal op til sygeeksamen i Kemi på C niveau Mandag morgen kl 08 ALLE mine noter, eksamensspørgsmål og synopsisser lå på min studiekonto, men den er lige blevet deaktiveret af administrator (Går ud fra det er studiestedet der har fjernet den, da jeg har afsluttet min HF,... -
Differentialligning - hjælp!
ForumindlægHej alle sammen, jeg sidder med en matematik opgave, som jeg simpelthen ikke lige kan knække. Den lyder som følgende: En skole vil undersøge, hvordan CO2-koncentrationen i ventilerede klasseværelser udvikler sig i løbet af en lektion. Funktionen C(t) angiver CO2-koncentrationen (målt i ppm) til... -
Beregning af længde på diagonal i trekant- Cosinusrelationen
ForumindlægHej! Jeg sidder med en matematik opgave indenfor trigonometri. Det er spørgsmål A og C jeg ikke kan finde ud af. Jeg er klar over, at jeg skal benytte mig af cosinusrelationen med P som den udvalgte vinkel (til spørgsmål A) men er i tvivl om hvordan jeg skal sætte det ind så det giver et korrek... -
SSO for lang?!!
ForumindlægHejsa Så sidder jeg selv i det dilemma, at min SSO er alt for lang, hvad skal jeg gøre, nogen der har et forslag? Den er 3 sider længere end den "må". Jeg syntes ikke ummidelbar der er noget der kan kortes ned, har et citat jeg måske bare kunne henvise til, men er det en god ide?Håber d... -
Indledning er jo ikke det samme som problemformulering.
ForumindlægKan det virkelig passe at der er ingen der har står på foreskellen mellem indledning, problemformulering og emneafgrænsning? -
Forklaring af eksamen
ForumindlægHej :) Er der nogen der kan forklare mig hvordan fysik eksamen foregår på B niveau? -
Vedr. klage
ForumindlægHar mit gymnasium en kopi af min ekasmensopgave (stil)? Jeg vil nermlig gerne klage, men det lader til at jeg ikke har en kopi :-( (ja jeg ved det, det er skide dumt) -
Nødvendigt! diffenretialregning
ForumindlægHej alle sammen Er der nogen, som kan forklare mig hvorfor og hvordan og hvilken regneregl der bliver brugt når: f(x)=ax2+bx+c, når man tager f'(x)=2ax+b, er der nogen, som kan forklare mig hvorfor dette sker? -
P= P0*a^t opgave???
ForumindlægHej :-) I dette opgave har jeg ingen idé om hvad for en formel jeg skal bruge, eller hvad for et ''emne'' i vil give opgaven, sådan at jeg ved hvad det drejer sig om. Her kommer opgaven: Følgende tabel viser for hvert af årene 1992- 2006 mængden af udvundet solenergi i S... -
Areal af Trekant
ForumindlægMatematik b niveau... I en retvinklet trekant er C=90 grader, siden c er 41cm, siden a+b er 49cm. Hvordan beregnes arealet af trekanten, og siden a og b... Tak -
cos og sinus opg.
ForumindlægI en trekant ABC er a = 6,7 vinkel A=56 og vinkel B= 43 a) bestem arealet af trekanten ABC (får arealet til 18,24; men facitlisten siger 22,17?) b) bestem længden af medianen ma (jeg har fundet nogle noter som fortæller mig at: (0,5)*kvadratrod(2(b^2+c^2)-a^2) hvorfor er det sådan har aldrig m... -
Areal af trekant
ForumindlægHej alle! Jeg leder desperat efter hjælp til opgave b og c! -
Forkerte fag
ForumindlægHej, Da jeg startede i gymnasiet, vidste jeg ikke, hvad jeg ville, og har derfor valgt en "tilfældig" studieretning. Nu viser det sig så, at jeg har valgt helt forkert. Jeg er ved at være færdig med 2.g, og kan derfor ikke engang skifte linie på skolen. Jeg skal til min uddannelse bl.a.... -
Skal op på mandag..!
ForumindlægJeg skal op i Kristendom/Religion på mandag, og der må jeg have noter med. Mit problem er, at jeg ikke kan finde mit hæfte med noter. Hcis der er nogle, som har nogle gode noter, eller bare få stikord om faget. Vil i så ikke være søde at skrive? Hilsen Mike PS. NY HER INDE. -
Psykologi, drømmestudie : Chancen for at komme ind på kvote 2
ForumindlægHej med jer. Nu er det sådan er jeg blev færdig som student her til sommers, og tænker på hvad jeg skal bruge mit sabbatsår på. Mit drømmestudie ville være psykologi, i København. Jeg har desværre ikke gennemsnittet til det, da det ligger på 10,5, men hurtigbonus. Derfor ville jeg spørge om de... -
Kemi A HTX eksamen
ForumindlægHejsa! Jeg ved godt at der er lidt tid tilbage, men jeg er nu begyndt at overveje hvordan Kemi A skriftlig eksamen på HTX kommer til at foregå. Er der nogle der kan fortælle om deres personlige erfaringer? Må man fx anvende bog og matematikprogrammer, eller er det helt uden hjælpemidler? Hvordan... -
do-omskrivning
ForumindlægHej med jer! Håber i kan hjælpe, da jeg er lidt lost på denne opgave! :-) Forklar kort hvorfor der er brugt do-omskrivning i hver af de nedenstående sætninger. Skriv dit svar på dansk. 1. What time do we finish here? 2. The teacher did not listen to Gilbert. 3. I do wish you would not laugh a...
