Søgning på: engelsk brev. Resultater: 17781 til 17800 af 25907
-
Student imorgen..
ForumindlægHej, mit indtryk siger man at ikke særlig mange bliver studenter imorgen.Dog blivier jeg selv student imorgen (Sproglig) og vil da lige høre om jeg har nogle "compañeros" som også bliver imorgen?Hvad skal du op i og hvad tid?Jeg skal selv op 10.15 i religion, så kryds lige fingre ;)Venl... -
Matrix-multiplikation
Forumindlæghvis vi har en matrix af typen: x' x y' = A y z' z t' t Hvor A er fx (4x4): 1/kv.rod(a/b) 0 0 0 0 0 1 0 0 1 0 0 (a/b)2 0 0 1/... -
muligt at forbedre gennemsnit?
Forumindlæghej!vi er nogle stykker der har diskuteret følgende: er det muligt at forbedre sit gennemsnit ved at tage nogle fag om eller tage suppleringsfag, eller er det kun niveauet af det pågældende fag der ændres (hvis det er højere selvfølgelig)?på forhånd tak for hjælpen? -
eksamenssæt
ForumindlægHejsa.. Hvordan finder jeg sidste års eksamenssæt i samfundsfag? Har ledt og ledt inde på uvm, og kan bare ikke finde rundt. Nogen der kan hjælpe? -
Er Gymnasiet hårdt?
ForumindlægHej, Efter sommerferien skal jeg starte på STX. Jeg har valgt studieretningen: Samfundsfag A, Matematik B, Erhversøkonomi C. Jeg overvejder dog at hæve matematik til A niveau. Hvis i har haft denne linje eller en lignende en, syntes i så det var hårdt eller? Hvor lang tid brugte i på lektie... -
Kort sætning
ForumindlægHej :)Jeg har et lille spørgsmål til en lille sætning, jeg er ved at oversætte:Sætningen på dansk lydder: "Det kan forøge en mands følelse af social position betydeligt"Lige nu ser min sætning således ud: "It can increase a mans felling of social position considerably"Er der e... -
Hvilke karakterer tæller med i mit gennemsnit..?
ForumindlægHej Jeg har hørt rigtigt meget og hvor for nogle karakterer, som tæller med... og ærligt talt er jeg blevet lidt forvirret .. Så hvad for nogle karakterer kommer til at tælle i mit gennemsnit, og kommer jeg op i alle fag, lige meget hvilken niveau det er ? På forhånd tak.. -
Essay
ForumindlægHej jeg skal skrive et essay ud fra en tekst som handler om Multicultural Britain, er der noegn der kan fortælle hvad der skal indegå i den (essayanalyse). -
led karen blixen af ufrivilig barnløshed?
Forumindlægled karen blixen af ufrivilig barnløshed. sidder her med en stil og vil gerne have mine facts iorden... har prøvet at søge på nette men uden heldjope -
Hvor mange ord...
ForumindlægHvor mange ord skal jeres dansk stile fylde? Min fylder lidt over 1000 og jeg ved ikke om det helt er nok. -
Hvordan er psykologi på gym?
ForumindlægSom sagt/skrevet så vil jeg bare høre, hvordan psykologi er på gym? Er det som man forventer det er, hårdt /nemt, interresant/kedeligt? Hvad laver man i timerne og hvad er det gode og det dårlige? -
målet helliger midlet..?!
ForumindlægSidder med et essay og har lige brug for den korrekte vending af "målet helliger midlet" - men hvordan faen er det? Sikkert utrolig simpelt men synes ikk jeg kan give en ordentlig besvarelse selv!Nogen der kan hjælpe?På forhånd tanks :)SS -
Ejefald (genitiv) - Hjælp!!
Forumindlæghejsa. jeg har en opgave om Ejefald (genitiv), som jeg ikke kan finde ud af, så hvis der er nogen som vil forklare mig lidt om Ejefald (genitiv) så ville det være super. jeg vil også meget gerne få en til at rette de opgaver som jeg har lavet ( er meget usikker om de er rigtige ) så hvis d... -
2 minutes talk :S
ForumindlægJeg har 2 minutes talk på tirsdag. 2 minutes talk, er hvor du taler i 2 min. om et valgfrit emne. Problemet er hvad skal jeg vælge at tale om. Nogen ideer? Forresten er jeg ikke meget vild med at stå foran klassen og fremlægge alene. Nogle gode råd til det? :D -
Oversættelse af kortmemo
ForumindlægHej!Sidder her og bøvler med en oversættelse af et memo fra eksamen i eng. niv. b maj 2005.Oversættelsen lyder således:Tak for dit memo. Dine forslag til, hvordan vi kan gøre brug af ny teknologi, er interessante.Jeg har også selv gjort mig nogle tanker om, hvordan vi bevarer eller endda øger vor... -
hjælp, hjemmeside?
Forumindlæghey .. nogen som kender en hjemmeside hvor der står noget om realityshows/ tv? altså hvad det er osv. -
Generation Mig - Mig - Mig skal have et spark i røven
ForumindlægHej. Vi er 4 piger, der er ved at lave et Projekt. Vores overemne er "En verden i udvikling" Vi har valgt at dykke ned i "Generation Mig - Mig - Mig. Vi tænker meget på os selv og knap så meget på andre og vi vælger for det meste vores mobil og de sociale medier frem for fodbolde... -
Gymnasium
ForumindlægJeg er sådan lidt i tvivl om, hvilket gymnasium der skal passe mig bedst ind. Jeg får ikke så gode karakter i 10.klasse. (4 - 7) Jeg har eksamener nu, og har kun fået 02. ( Dansk - Mat) indtil videre. Jeg har valgt en STX, men er lidt i tvivl om det er det rigtige valg. Hvad foretrækker I andr... -
Dansk, gloser
ForumindlægEr i gang med at skrive note til "Et udvalg omkring en generation" af Dan Turéll (1981).Nogen der har noget om det, eller kender nogle link?Anyway det væsentlige, der er nogle ord jeg ikke forstår og min ordbog har jeg glemt i skolen.1. konstitutionelle2. eminent (vigtigt?)3. codylt4. m... -
Oversættelse/Shakespeare Eng.
ForumindlægHej håber nogen kan hjælpe! Teksten består af udvalgte sætninger herfra-> http://www.litteratursiden.dk/analyser/shakespeare-william Har lige et par spørgsmål: 1. "Ikke blot at hans værker har været en inspiration for senere forfatterskaber, man kan også genfinde mange af hans tem...
