Søgning på: international økonomi b noter. Resultater: 17821 til 17840 af 103789
-
Hjælp til parabel opgave
ForumindlægVi sidder her med en opgave der lyder: "En parabel P er givet ved ligningen y =x^2-4x Beregn kordinatsættet til parablens toppunkt og tegn parablen. En linje l er givet ved ligningen y = -2x +3. Linjen l skærer parablen P i to punkter A og B. Beregn kordinatsættet til A og B. En anden pa... -
Engelsk rettelse
ForumindlægHej er der nogen der vil rette min stil. Tak på forhånd .. I am agree with Maggie Jackson describes in the article. Maggie Jackson describes: we are almost always within reach of something to fill our brains. Mobile phones, iPods, portable DVD players, television, email, games conso... -
Citat
ForumindlægHvis man skriver i fagene Samf A og His A, er det så vigtigt at have citater med i sin opgave?? Skriver om det amerikanske velfærdssystem og har ingen citater.. :S -
Forberedelse til biologieksamen 1.g
ForumindlægHej alle i kloge hoveder :o)Jeg ville høre om der er nogle af jer der har nogle gode råd omkring biologieksamenen i 1.g?Jeg skal op på onsdag, og jeg er lige blevet færdig med at læse hele pensum igennem.Hvad kan man mere gøre for at forberede sig til eksamenen end at læse pensumet?Med venlig hil... -
engelsk stil
Forumindlæghej. er der nogen der godt kunne være søde at kigge min engelsk stil igennem den er kun på 200 ord. skriv en kommentar hvis du kunne være intereseret. tak :-) -
Calvinisme-kapitalisme
ForumindlægHey' til alle..\nJeg sidder her og er lidt forvirret i emnet Calvinisme, og dens sammenhæng med kapitalisme!...er der nogen her der kan/vil give en forklaring..?\nJeg ved da godt at calvinismen opstod ved reformationen. Men også det, at forskellen mellem luthernismen og calvinismen er staig ... -
HASTER
ForumindlægHej da jeg er meget dårlig til engelsk, ville jeg høre om der ikke er en der gider rette min oversættelse fra dansk til engelsk. Den fylder kun 8 linjer og er i et let sprog :) Håber meget der er en der kan hjælpe. KH :) -
Jeg har spørgsmål omkring terminsprøver!
ForumindlægHey. Hvad må man medbringe til terminsprøven?(skriftlig) kan man bruge ordbøger? nettet? - Jeg har hørt, at man får et opgavesæt, med 6 emner..? skal man lave alle 6? eller skal man vælge ét emne og bruge de 3 timer på at skrive 'stilen' på? -
dansk til engelsk oversættelse...rettes igennem
Forumindlæghvis der er nogle der har tid, så må de da gerne rette denne lille tekst igennem... på forhånd mange 1000 tak Sort magi Flere og flere mennesker slutter sig til grupper, der dyrker sort magi. Lederen af The British Occult Society er overbevist om, at det skyldes, at mange mennesker savner spændi... -
Termodynamik
ForumindlægNogle, der kan hjælpe med det uploadede spørgsmål?? -
Sag - uddybet?
ForumindlægHej SP. Jeg skal til eksamen her imorgen, og skal fremlægge om en sag. Sagen lyder på. MANGEL VEDR. KLOAKANLÆG TILSLUTTET TOILET OMFATTET AF LFFE Ck og KT købte i 2000 en fast ejendom af LE og LS, der havde erhvervet ejendommen 1 år tidligere. Begge køb af ejendommen var omfattet af lov om f... -
I have a dream
Forumindlæghej jeg skal op til eksamen og har valgt at skrive om Martin Luther King Jr. smukke tale, ' I have a dream' nogen herinde der kan hjælpe mig med budskabet i teksten eller hvis i har skrevet om teksten før. tager imod alt hjælp takkkk på forhånd:* -
Historie eksamen stx
ForumindlægHej Jeg skal op i historie om få dage og har masser af stof jeg skal nå. Jeg er meget forvirret og ved ikke hvordan jeg skal gribe det an. det er self. umuligt at læse alt kernestoffet osv. hvad skal jeg gøre? hvordan skal jeg nå¨3'års pensum på såå kooort tid?? noget der har gode råd?? -
6 og 9 sang i Iliaden
ForumindlægEr der nogen af jer der ligger inde med en god analyse af 6 og 9 sang i Homes Iliaden ? Er så 'heldig' at have den som min afsluttende eksamen på mandag , men syntes ikke helt jeg har styr på de to sange , så det ville være en kæmpe hjælp hvis der var nogen af jer her inde der kunne hjæ... -
nogen der vil hjælpe
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at lave de her opgaver uden hjælpemidler -
Skriftilig dansk stx
ForumindlægHej Jeg skal som mange andre op i skriftlig dansk i den kommende tid, men jeg er i tvivl om, det er tilladt at tage studienets vejledninger til at skrive de forskellige opgavetyper. Konkret står der jo ikke noget, som er snyd, da det er en vejledning, dog står der studienet oppe i hjørnet? Nogen ... -
33% NaOH
ForumindlægHej alle! Hvis jeg har en 33% NaOH opløsning, hvordan omregner jeg det til, så jeg har koncentrationen i mol/l.. Det er virkeligt vigtigt det her, da jeg skal op til eksamen i morgen, og min hjerne er lige pludselig blevet blank! Tak på forhånd! Anders -
Hvordan regnes denne brøk?
ForumindlægHej. Hvordan regnes denne?: 3(4-x)=(1+7x)/3 På forhånd tak :-) -
Hjælp ligning..
Forumindlæg5/4x + 7 = 13 + x -
Bestem væksthastigheden
Forumindlæg"Bestem væksthastigheden for x=1,4 for funktionen med forskriften f(x)=103*1,2143x" Hjælp søges??
