Søgning på: tysk disposition berlin. Resultater: 17881 til 17900 af 18958
-
Hvad skal jeg gøre bedre for at få 4??
ForumindlægHej, jeg plejer at få 02 i mine tyske afleveringer, og det vil jeg gerne snart lave om på... Jeg har her en aflevering til i morgen som jeg gerne vil have rettet af en rar person som måske kunne gætte på en karakter.. Jeg har tysk på A niveau og jeg stinker til det. Vil egentlig gerne blive b... -
Hjælp til retning af stil
ForumindlægHej alle, Jeg har fået til opgave at skrive en tysk stil. Jeg har prøvet at rette den så godt jeg kan, men er ikke så super til tysk. Jeg har brug for en der måske ville være flink at kigge den igennem for fejl, og evt. nye forslag til nogle sætninger, hvis det er nødvendigt. På forhånd tak :) ... -
Hjælp til små sætninger
ForumindlægHej er der en der gider se min lille afl. igennem :) her er først den danske og bagefter den tysk oversatte :) Dansk: Marianne befinder sig nu i et nyt fængsel, hvor sikkerhedsforanstaltningerne er meget strenge. F.eks. kan søstrene nu kun tale gennem en glasrude; Marianne har affundet sig med... -
Lille rettelse
ForumindlægHej :) Jeg har fået til opgave at oversætte et stykke tekst i tysk. Er der en der lige vil kigge på min oversættelse og rette eventuelle fejl? Her er det stykke jeg skulle oversætte: I Tyskland er der stor interesse for natur og sundhed. Man forsker i alternativ medicin, og også almindeli... -
Søger "tyskgeni" til "rettelse" af oversættelse
ForumindlægEt "tyskgeni" der lige kan kigge på følgende oversættelse, og eventuelt komme med nogle rettelser? Ville være dejligt. På forhånd tak, og god jul! Propaganda mod jøder i klasselokalerne, var anvendt hele Nazityskland over. Man blev opdraget i den ariske races principper, og var langt de... -
Gennemsnitskarakter? Folkeskole.
ForumindlægHej. Jeg har prøvet at regne det ud selv men har fået SÅ mange forskellige oplysninger om hvordan man gør, så jeg er forvirret. Jeg går i 9. klasse, og vil bare gerne vide hvor jeg står. Så, jeg skriver mine karakterer og så hvis I vil være søde at regne det ud? Mange tak. Og ja, jeg får ... -
oversættelse
Forumindlæghej jeg har lavet en lille oversættelse fra dansk til tysk hvis der nogen der kan rette den ville det være sødt af dem. DANSK Nu kunne han ikke vente længere. Han var nødt til at køre. Sally vidste, at han ikke måtte komme for sent. hvis hun ville køre med ham, skulle hun være der kl. 7. I går ... -
Livet i DDR - kort tekst
ForumindlægJeg har fået denne ultra korte aflevering for, som går ud på at oversætte fra dansk til tysk, og da jeg ikke er den vildt bedste til tysk, håber jeg på noget hjælp fra jer til at rette eventuelle fejl i min oversættelse. På forhånd tak. _________________________ Livet i DDR Mange østtyskere va... -
Kort oversættelse - hjælp!!
ForumindlægJeg har fået denne ultra korte aflevering for, som går ud på at oversætte fra dansk til tysk, og da jeg ikke er den vildt bedste til tysk, håber jeg på noget hjælp fra jer til at rette eventuelle fejl i min oversættelse. På forhånd tak. _________________________ Livet i DDR Mange østtyskere va... -
hjælp...
Forumindlæghar oversætte fra dansk/tysk hvis der nogen da kan rette den ville det være sødt af dem. dansk brødrene Grimm udgav i 1812 en eventyrsaling, som alle børn kender. Den består af folkeeventyr, som de har hørt. Hvem kender ikke Rødhætte, som møder ulven? Eller Snehvide og Askepot er figurer er fig... -
Musik und Nationalitätsgefühl
ForumindlægGehör ich hier denn noch dazu Oder bin ich längst schon draussen? Zeit nimmt sich den nächsten Flug Hab versucht ihr nachzulaufen. Bin doch gestern erst geborn’ und seit kurzem kann ich gehen Hab mein Gleichgewicht verlorn’ doch kann trotzdem g’rade stehn. In meinem Kopf ist so viel Wut Gester... -
Bliver jeg mon optaget????
ForumindlægHej, jeg hedder Kasper. Blev student juni 2012 og er nu igang med mit sabbatår. Min plan er at begynde på en videregående uddannelse efter sommererien i år. Vil gerne ind på Århus Universitet og læse Engelsk og Europastudier, men er ikke sikker på hvor stor chancen er for at jeg bliver optaget?... -
Kan jeg komme ind på studiet? Hjælp!
ForumindlægHej, jeg hedder Kasper. Blev student juni 2012 og er nu igang med mit sabbatår. Min plan er at begynde på en videregående uddannelse efter sommererien i år. Vil gerne ind på Århus Universitet og læse Engelsk og Europastudier, men er ikke sikker på hvor stor chancen er for at jeg bliver optaget?... -
Hvilke metoder bør jeg bruge? AT-2013
ForumindlægHejsa SP. Jeg har brug for lidt hjælp her, til mit AT-projekt. Jeg vil analysere romanen 'Der Geteilte Himmel' hvor jeg i Tysk og Historie bl.a. vil fokusere på hvad det gode liv er, ifølge romanen. (Kommunismen i dette tilfælde) Og hvorfor netop dette... (det fortæller romanen også... -
Hjææælp: Oversættelse... :(
ForumindlægHey alle sammen, jeg har en tysk-aflevering for til klokken 24:00 idag, så vil blive rigtig glad for hvis i rettede min tekst derude, da jeg ikke er så god til tysk :( please hjæælp.... Seit zehn Jahren war er nicht mehr in der Stadt gewesen. „Hier ist Felix“, sagte er unvermutet,... -
rettelse af oversættelse plzzz
Forumindlægheey derude, er der nogen der kan rette min tysk oversættelse ?? jeg har oversat teksten fra dansk til tysk :) Oversættelse Repetition: En ung officer bragte kongen et brev fra sin general. I brevet fortalte generalen, at kongens soldater havde sejret i et stort slag, og at krigen derfor snart va... -
Rettelse til ysk oversættelse:)
ForumindlægHej er der nogen der gider rette min tyske oversættelse og måske give nogle ideer til hva man kan skrive i eksamenssættet wie schafft ihr das bloss? På forhånd tak. wie schafft ihr das bloss? I Tyskland er der store problemer med det lave fødselstal. Det har bl.a. følger for velstanden. Unge ty... -
Rettelse af lille del
ForumindlægHej allesammen. Er lige igang med en tysk stil. Tysk er ikke min stærke side, så håber at der er en eller flere, som gider at kigge den igennem og rette den for eventuelle fejl. Der Text handelt von einer Frau mit Namen Carmen. Carmen befindet sich bei einer Bank wie sie einen Raub begeht will. S... -
thalidomid - lille artikel... help
ForumindlægKære Alle Jeg er i gang med en opgave, hvor jeg skal analysere denne lille artikel fra politiken, som omhandler thalidomid katastrofen. Mere præcist skal jeg analysere chefen, Harald Stocks holdning og hvordan han prøver at "undskylde" for denne forfærdelige katastrofe, som dere... -
Dumper jeg studentereksamen?
ForumindlægHej forum! Jeg står og skal op til studentereksamen til sommer, og har et spørgsmål der nager mig i den grad. Mit snit for mine eksamen ligger på 1.7, og det ser altså ud til, at jeg dumper til sommer hvis jeg ikke får snittet hævet! Mine årskarakter (2.standpunkt) derimod, ligger på 4.5 - så ...
