Søgning på: dansk reportage. Resultater: 17901 til 17920 af 41162
-
bøger til læreruddannelsen?
ForumindlægJeg skal begynde på læreruddannelsen sidst i august og ved at man skal bruge en masse bøger som man selv skal betale for. Er der en/nogen som har nogle bøger de ved man skal bruge som jeg evt kan købe? [email protected] på forhånd tak :) -
Forståelse af en sætning
ForumindlægHej Jeg har en sætning, der lyder: "I lavkonjunktur kan virksomhederne omvendt være relativt tilbageholdende med at afskedige, fordi der dermed også går erfaring og viden tabt, så man beholder medarbejdere længere end omsætning og værditilvækst tilsiger". Hvad betyder "end ... -
Tysk rettelse ? Anyone? :(
ForumindlægHej allesammen! Er der ikke nogle søde sjæle der vil rette en kort tekst som jeg har prøvet at oversætte? Tysk er desværre ikke min stærke side, så jeg vil virkelig værdsætte det! Jeg kan sende teksten til jeg i indbakken :) Please! -
6 i gennemsnit, hmm...
ForumindlægHej små venner! Jeg tænkte på hvilke muligheder har man hvis man kun har 6 i gennemsnittet?? Har man overhovedet nogle? Hvad kan man læse....? plus hvis man har en grundudd. bag sig.. ;) Nu taler jeg ikke for mig selv, hehe.. Hilsen Sam -
Fordele og ulemper ved indvandrer
ForumindlægHej! Vi er 4 piger som skriver om integration. Vi valgte at skrive lidt om ulemper og fordele ved indvandrer men vi kunne ikke finde så meget. Så vi ville loge hører jeres meninger omkring ulemper og fordele Tak på forhånd?? -
hvad betyder ´´almuen''
Forumindlægjeg kan ikke finde det i min tysk-ordbog, jeg ved heller ikkehvad det betyder -
TABU!
ForumindlægHvordan kan jeg skrive et indlæg om tabu? Faktsik hvad er et indlæg.. help meee! Skal avre på de her spørgsmåler under mit indlæg ; - Hvad taler vi helst ikke om? - Er der noget som tidligere var tabu, men som ikke er det længere? - Er der noget, der er tabu for nogen, men ikke for andre? - Hvilk... -
redegørelse
ForumindlægHej, Er der nogen der kan hjælpe mig med at skrive en redegørelse af en kronik der hedder Pressen må nytænke den politiske dækning. Tak på forhånd. -
Til alle jer der går/har gået på IB!
ForumindlægHeej alle sammen! :) Ved ikke om jeg er havnet i den rigtige kategori men her kommer mine spørgsmål altså, er en smule desperat! :) Det er spørgsmål til folk som har eller går på IB eller ved meget om det! :) Jeg er en pige der har gode gennemsnitskaraktere, jeg går i 9 klasse, men jeg ... -
Rettelse af oversættelse bedes!
ForumindlægEr der nogle der har mulighed for at rette min tyske oversættelse? Den består af blot 157 ord! -
Rettelse af kort brev.
ForumindlægGider i rette eventuelle fejl? På forhånd tak. :) Liebe Tante Uschi. Wie geht es? Hier ist alles in Ordnung, und ich genieße wirklich die Leben in Berlin. Ich bin als Hausmädchen in einer netten Familie angestellt, bestehend aus Willy und Rut Brandt mit ihren zwei Jungen, Peter und Lasse. Will... -
Jule-essay
ForumindlægHej alle :) Jeg skal skrive et jule-essay, og jeg kan ikke rigtig komme igang. :( Jeg har aldrig rigtigt skrevet et essay før, så har svært ved at starte.. Nogle der kan hjælpe, eller inspirere mig? Håber nogle kan hjælpe :) -
Værdikæde i relation til outsourcing
ForumindlægJeg skal til at skrive et afsnit i mit SRP om outsourcings indflydelse på værdikæden. Er der nogen der har nogle forslag til hvordan jeg kunne bygge afsnittet op? -
Romantikken (Engelsk, Historie)
ForumindlægEr der nogle der skriver om den romantiske periode? Primært engelsk romantik... -
HJÆLP - Kropsidealer
ForumindlægHejsa folkens. Jeg har besluttet mig for at mixe PsykologiC og SamfundsfagA i min AT opgave i 3.g. Som i alle ved skal synopsen afleveres torsdag i næste uge og jeg er ret tydeligt på røven hvad det angår. Jeg skal bruge en vision fra nogen der vil opnå noget med kropsidealet i fremtiden - at æ... -
Freuds teorier
Forumindlæghej vi er 2 piger, der godt kunne trænge til noget hjælp. vi har fået til opgave, at fortælle lidt om Freuds teorier. vi synes ikke, at kunne finde noget, så vi søger hjælp her. ! Håber nogen kan hjælpe. :) -
neutralitetspolitik
ForumindlægHvad går neutralitetspolitik ud på??? -
Hi :)
ForumindlægHi med jer... Jeg har lige lavet en disposition over Anne Frank jeg skal op i til sommer. Hm. Jeg kommer blandt andet ind på hende og hendes familie, gemmestedet, hvordan de levede osv. Er der andre ting jeg skal komme ind på? Jeg ved ikke hvad jeg skal stille mig selv af spørgsmål til emnet, h... -
Rettelse, please!!
ForumindlægHeej :) Nogle søde mennesker, som vil hjælpe mig med at rette den her.? har spurgt/skrevet så mange gange, men der var ikke rigtig nogle som svarede mig? Auf diesem Bild sehen wir Harry, der gegenüber befindet sich im westlichen Teil der Mauer in Deutschland. Wir können Harry als Stand sehen und ... -
Terrorisme - "In both sorrow and anger
ForumindlægHej jeg har 24 timers forberedelse i engelsk og har trukket "In both sorrow and anger" Jeg har lidt svært ved at forstå den. Er du ikke sød at hjælpe mig :) http://www.time.com/time/magazine/article/0,9171,1083867,00.html
