Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 18041 til 18060 af 109300
-
er der fejl...
Forumindlæger der nogen der vil se om der er fejl i min engelsk stil ? -
Fp9
ForumindlægEr der nogle herinde der har adgang til fp9 engelsk -
Et i-essay???
ForumindlægNogle der ved hvordan man skriver et i-essay på engelsk? -
Det næste års tid
ForumindlægHvordan siger man på engelsk: det næste års tid? -
essay rette?? plzzz
Forumindlæger der en venlig sjæl der vil rette et engelsk essay ? -
"Her er tale om"
ForumindlægHvordan ville I oversætte denne vending til engelsk? Kan bare ikke oversætte det. -
Oversættelse
ForumindlægHvordan oversætter man "med en nærmere eftertanke" på engelsk? -
umbrella
Forumindlæghej. har lige en engelsk stil jeg gerne vil have rettet:-) -
hvad betyder tidsaspekt?
Forumindlæghvad betyder tidsaspekt? eller på engelsk time aspect -
HJÆLP! til oversættelses program (Offline mode)
ForumindlægHeeej alle her på studieportalen. Er der nogle der kender et program man kan bruge i offline mode (altså uden net forbindelse?) da jeg står og skal ti termins prøve i engelsk. så hvis der nogle kender et program der kan det. så vær venlig at skrive hvad programmet hedder eller link det her ind, H... -
!!!!SKAL ALVERSE I MOGEN!!! HJÆLP!!!!!
Forumindlægpis hader at glemme ting til en mandag håber der nogen engelsk proffer derude har skrevet en still men så skal der over sættes til engelsk det er ikke lige min stærke side>>>> (DET HASTER TIL MANDAG DEN 11-14-04 I MOGEN) :-( her er den nå der er >>> er det der hvor jeg er kom... -
oversættelse..hjælp..
ForumindlægHej!som altid har jeg problemmer med mit engelsk, hvis nogle gider at kigge på min oversættelse fra dansk til engeslk, vil jeg blive UTROLIG glad..Dansk:Charles Manson - En vurdering tyve år efteraf Anders BlichfeldtI 1969 kunne pressen verden over berette om en sensationel forbrydelse, begået i ... -
Is og are på dansk
ForumindlægHej, Jeg er ved at lave en aflevering i engelsk hvor man skal finde og rette fejl. Rettelserne skal bestå af de tre taksonomiske niveauer (redegør, analyser og vurder). Jeg har fundet en fejl hvor man skal rette "is" til "are". Herefter har jeg forklaret hvorfor dette er tilf... -
Spansk eller fransk?
ForumindlægHejsa :) Jeg skal 15. marts vælge, hvilket 2. fremmedsprog jeg vil have på A niveau (skal gå på HHX international). Tysk er helt droppet, da faget aldrig har sagt mig noget, og jeg endelig heller ikke er så god til det, da jeg har svært ved at skulle bytte sådan om på ordstillingerne. Men jeg els... -
Hjlæp til oversætelser!!
ForumindlægØvelse 5: Als-Da-Wenn Da vejen endte her, var det nemt(einfach) at finde villaen. Da hun åbnede døren, hørte han straks, at hendes børn var hjemme. Da hun fik øje på ham, sagde hun hurtigt: "Nej tak, vi køber ikke noget ved døren." Da jeg var 20, købte jeg mig en knallert. Da jeg var ud... -
Hjælp til vektorer
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med et par opgaver om vektorer fra eksamensbogen til Mat A?\n\nopg 2004:\n\nlængden af vektor a = 2, længden af vektor b = 3 og vinklen mellem vektor a og b = 60 grader.\n\nBeregn længden af vektoren 2a + b samt vinklen mellem denne vektor og vektoren a.\n\nog ... -
Differentialligning
Forumindlægy' = b-ayKan jeg bevise den fuldstændige løsning til denne differentialligning ved separation af de variable. -
Hey. Et klogt hurtigt hoved?
ForumindlægNogen der kan hjælpe til at finde x? i en potensfunktion f(x)= b + x^a I vil være GUDE skønne hvis nogen ville svare :) -
tillægsord og biord
ForumindlægHej, har denne opgave for til onsdag - har ikke helt fået fat i det.. Det tykke er det som jeg skal rette (og har rettet... Our prices are extreme low. (tillægsord) Yes, they are very reasonable (tillægsord). We can promise you a surprisingly (biord) short time of delivery. We shall ex... -
HASTER! LÆGE/FARMACEUT-UDDANNELSEN
ForumindlægHej Jeg står og kan ikke vælge mellem to uddannelser: farmaci og medicin Jeg tænkte på, om der var en der læste medicin eller var færdiguddannet, som havde tid til at svare på nogle spørgsmål angående uddannelsen så som: Hvor meget fylder biokemi i uddannelsen? etc. Generelt har jeg styr på farma...
