Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 18081 til 18100 af 40404
-
Statistik på excel
ForumindlægHej, Jeg ved at lave øvelses opgave i statistik, og tænkte om der var en der kigge mine besvarelser igennem. Jeg har vedhæftet opgavesættet samt besvarelsen på excel. -
Help
ForumindlægØvelse : En blykugle slippes fra en højde på 40 meter. a) hvad er blykuglens hastighed efter 2,0 sekunder ? b) hvor lang tider går der, før bolden rammer jorden. -
Drejebog idræt basketball
ForumindlægHey :) Sidder med min drejebog i basket, men jeg mangler nogle øvelser, nogle der kan hjælpe ? evt komme med bud eller eksemplar :) Det er til idræt på b i HF :) -
fokus og overblik
ForumindlægHvorfor er det vigtigt, at kropsbasis er på plads, når man dyrker idræt? nogle der ved det. Jeg tænker på, at Man skal kunne spænde de muskler, som øvelser lægger op til. er det korrekt -
Sammenhæng beskrivelse - teoretisk
ForumindlægGør rede for sammenhængen mellem toppunktet og værdimængden samt sammenhængen mellem toppunktet og monotoniforholdende? Gerne hurtigt hjælp, skal snart aflevere øvelses spørgsmålet?? -
biofysik vingeledsrreceptor
Forumindlæghej vi har lavet en øvelse og jeg skal svar på spørgsmålet. og tegne graf, men ved ikke hvilken resultat eller tal jeg skal bruge til at tegne grafen??? her er vores resultat. tak -
cirkel med punkt
ForumindlægHej Jeg prøver at lave øvelse 7.5 jeg går ud fra at, den mindste cirkel har denne cirkelligning: (x-1)(x-3) = 1,5^2 er det sådan? -
Spændingsrækken
ForumindlægTil øvelsen ’Spændingsrækken’ benyttede vi en 0,1 M Cu(NO3)2. Gør rede for hvordan en sådan opløsning kan fremstilles i laboratoriet, både praktisk og beregningsmæssigt -
Densitet
ForumindlægDer bliver i øvelsen benyttet petroleumsether, som har en densitet (?) på 0,64 g/ml. Forklar hvordan man kan beregne massen af 100 ml petroleumsether. Nogle der ved hvad man skal gøre? -
Normalfordeling forklaring af figur
ForumindlægEr der en, der kan hjælpe mig med at forklare denne figur. Blot hvad man ser osv. Det er ren øvelse og intet skal afleveres, så jeg spørger af ren interesse. Håber, der er en, der har mulighed for at hjælpe mig!!!! -
Parametrisering af afsluttet område
ForumindlægHej Er der en der kan hjælpe mig igang med denne øvelse, ved virkelig ikke hvordan jeg skal lave den parametrisering. Beskrivelsen er i billedet. Det er umiddelbart kun parametriseringen jeg forventer problemer med. Nogle bud/hints? Mvh -
Geert hofstede's teori
ForumindlægHej kan nogen lige hjælp mig med at forstå denne øvelse? Lav en analyse ud fra teorien af en person fra et andet land – hver elev skal selv finde en person, de kan interviewe i deres omgangskreds -
Humanistisk og samfundsvidenskablige metoder
ForumindlægHej. Jeg skal op til AT årsprøve i fagene Tysk(Humanistisk) og Historie(Samfundsvidenskablige). Jeg har godt styr på det hele undtagen når jeg kommer til metoderne i historie og tysk. Ved virkelig ikke hvad jeg skal sige der da jeg ikke rigtig har brugt nogle metoder. Jeg har en tysk tekst som je... -
Brøker, renter mm.
ForumindlægJeg skal have hjælp til et par matematikopgaver, som handler om brøker, renter og meget mere. Hver opgave handler ikke om det samme, så hvis du vil hjælpe mig med opgave 1, så skal du huske at skrive opgave 1, så det ikke bliver forvirrende. 1) Jeg har lavet et par regnestykker med brøker, m... -
Undervisningsmetode!
ForumindlægJeg er ved at være godt træt af gymnasiets undervisningsform. Den konstante jagt på de gode karakterer forvandler undervisningstimerne til konkurrencer i hvem der hurtigst og mest kan gøre sig bemærket. Jeg synes at konkurrence er fin nok, men når timerne går over at skal være ren præstation, så... -
Andengradsligning, reducering, kvadratsætning..
ForumindlægHejsa. Jeg har lavet disse opgaver, er det muligt i kan fortælle mig hvilke der er forkerte, så jeg kan rette dem evt.? Det vil være en god træning :) - (3-2b)^2 = 9-2b^2+13b - a^2 + 10 a + 25 = (a+5)^2 - (t/2)+(2t/t)-(1/10) --> (t*5/2*5)+(2t*2/5*2)--> (5t/10)+(4t/10)-(1/10) --> (9... -
For hvilke værdier af tallet k har ligningen f(x)=k
Forumindlægen funktion er bestemt ved f(x):=x^(3)-7*x^(2)+8*x+16 jeg har bestemt nulpunkterne jeg har bestemt monotomiforholdene jeg tror jeg har løst ligningen f(x)=1 (i Ti-nspire skrev jeg solve(f(x)=1,x) og fik så 3 nulpunkter x=−0.959341 or x=3.53017 or x=4.42917 er det rigtigt ??? og j... -
korrekt engelsk kun 5 sætninger.
Forumindlæger der nogen der vil hjælpe mig med at få disse 5 sætninger korrekte, jeg har prøvet men er ikke helt sikker, der er flere fejl i nogen af dem.i bogen ser de således ud:a) therefore did he mean that he coul avoid to pay her back.b) he looked forward to see his girl friend.c) Kevin felt down the ... -
bevis 2^n+1 (primtal)
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig igang med denne opgave? -
Citat i SRP?
ForumindlægHej, Jeg er ved at skrive studieretningsprojekt i spansk og historie (spansk er hovedfag). Jeg skal analysere novellen "Fresa y chocolate" og der vil derfor naturligt komme en del citater fra bogen, til at underbygge min analyse - det vil selvfølgelig være naturligt at citere på spansk,...
