Søgning på: samfundsfag analyse. Resultater: 18101 til 18120 af 29671
-
En lille tur af Helle Helle
ForumindlægEr der nogle som har haft om novellen " en lille tur " af helle helle? eller har læst, og kan hjælpe mig? Hvis du har så please , har brug for din hjælp. Jeg skriver til personen via indbakke, for det en del ting som jeg skal have styr på. -
AP - prøve
ForumindlægHej allesammen.. Her på torsdag skal jeg til AP prøve.. Jeg tror jeg klare mig fint med den danske del, men er meget i tvivl om latin delen.. er der nogen der har været til prøve i det? altså hvordan var det, hvad gig det ud på.. jeg går bare rundt og tænker på det hele tiden :) vil bare have den... -
Opstilling af SRP
ForumindlægEr det en god ide, at lave overskrifter, til hvert afsnit? Perspektivering og konklution, skal det skrives, overhoved ? Synes bare ikke man har fået nogen ide, om hvordan man skal opstille og indkludere i sin opgave.. -
ABSTRACT
ForumindlægJeg har problemer med at bygge et abstract op til SRP, selvom jeg har en vejledning. Måske er der nogle af Jer, det kunne komme med et godt råd? -
En Sproglig interessant Roman - nogle idéer
ForumindlægHej, jeg skal læse en sproglig interessant roman, har I nogle gode idéer(evt.bestemt forfatter) eller en roman I vil anbefalde som er sproglig interessant, det vil være en stor hjælp. Venter i spændt på jeres svar. På forhånd mange tak. -
Eksamen på c-niveau
ForumindlægJeg skal op i psyk. på c-niveau. Ville blot ha' et eksempel på de spørgsmål, som man kan risikere at trække. Jeg har 24 min. forberedelse og 24 min. eksamination. -
SRP.
ForumindlægHej. Jeg går i 1.g og min studieretning er matematik og fysik A med kemi B. Jeg har undret mig over studieretningsprojektet. Hvad er det helt præcist det går ud på, og hvorfor skal man vælge fag fra sin studieretning? Ved godt, det hedder studieretningsprojekt, men det er da ærgerligt, når man ri... -
AT- metode
ForumindlægHej alle. Skriver AT i dansk og historie. Er der en der gider at rette min metode eller vurdere om den er god? -
Styrkeforholdet mellem Tyskland og England i starten af 2. verdenskrig
ForumindlægHej Jeg er i gang med min SRP og er begyndt på historiedelen. Her er jeg blevet spurgt om, hvordan styrkeforholdet mellem Tyskland og England var i starten af 2. verdenskrig. Men jeg kan ikke rigtig finde noget materiale om det. Er der nogen der kender nogle gode hjemmesider eller bøger. Siden Ty... -
Spørgsmål om INVESTERING!
ForumindlægHvordan beregner man hvor stor en scrapværdi mindst skal være, for at en investering er lønsom???? -
Vil du tjekke min historie - problemforulering
ForumindlægHej Er der nogen der vil bruge kun 5 minutter af sin tid, bare lige for at tjekke min problemformulering, om der er sammenhæng i den.... og evt råd? Problemformulering - Hvorfor opstod Renæssancen? Hvordan opstod Renæssancen? Hvornår opstod Renæssancen? - Hvordan påvirkede den samfundet? Hvil... -
Mundtlig Dansk A stx - kan man godt....
ForumindlægKan man godt komme op i pragmatik og argumentation i mundtlig dansk A? -
Ringe dansk i et kompendium
ForumindlægSproget i kompendiet "Købsadfærdanalyse, -->kultuelle forhold" er så dårligt og primitivt at det aldrig burde være sluppet ud til læserne. -
Knuthenborg Safaripark A/S - Erhvervscase
ForumindlægHvad har i fundet af udfordringer til virksomheden Knuthenborg Safaripark A/S? :) -
Redegørelse? Forvirring - DHO
ForumindlægHvad indeholder en redegørelse? Er det, det samme som en problemstlling eller en intro eller er det noget ekstra man skal skrive? -
Psykologisk teori om samfundets skyld
ForumindlægHej Er der nogen, der ved, om der findes en psykologisk teori, der modsat udviklingspsykologien, som bygger på, at barndommen har noget at gøre med, hvor man ender som voksen, mener, at det er samfundets skyld? Meningen med teorien er, at den gerne skal sætte udviklingspsykologien i perspektiv. ... -
eksamen i morgen
ForumindlægHej lige 3 spørgsmål: kan ikke rigtig finde ud af hvordan jeg skal perspektiverer til de andre AT-forløb. Har om mæslingers vej til den nye verden i biologi og historie nogle der har ider? - her er min studierapport: Oversigt over gennemførte AT-forløb Titel 1 AT1: Terror Titel 2 Menneske og mi... -
Mat a, fysik b, kemi b
ForumindlægHej alle sammen Sidder og skal til at vælge min endelige studieretning jer om ikke særlig lang tid, og er meget i tvivl om hvad jeg skal vælge. Jeg overvejer stærkt linjen mé matematik A, fysik B, og kemi B. Men har hørt fra folk at dette v... -
Hjælp mht. klage
ForumindlægHej. Jeg er i den uheldige situation, at jeg skal klage. Mit spørgsmål: Vi har flere gange fået afvide, at vi har ret til at se et tidligere eksamensspørgsmål eller noget, som ligner et eksamensspørgsmål. Mit problem er bare, at jeg gerne vil kunne understøtte denne påstand med en henvisning ti... -
ludvig holberg?
Forumindlægjeg har fundet et digt, der hedder "om egen drys, samt hans kærlighed og forvandling", digtet skulle være skrevet af Ludvig Holberg, men jeg kan ikke finde nogen oplysninger om digtet og når jeg søger på "Ludvig Holberg" så kan jeg ikke finde teksten noge steder. :s og jeg fo...
