Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 18161 til 18180 af 25465
-
Kemi opgave
ForumindlægHejjj kan nogen hjælpe mig med denne opgave?(tjek billedet) Kan ikke finde ud af det:(( Tak påforhånd -
Projektuge..,,
ForumindlægHej! Jeg og 2 andre kammerater har projektuge. Overemnet er fortid, nutid, fremtid. Vi har valgt underemnet AI (artificial intelligens) men vi er i dilemman vi ingen dide til et kreativt produkt har. Er der nogle gode ideer derude? Tak. -
Opstil en nulhypotese
ForumindlægHjælp!!! Jeg forstår ikke hvad svaret til denne opgave er... kan nogen forklare mig det? Gerne skåret ud i pap!! Opgave formuleringen lyder sådan her. jeg har vedhæftet skemaet med værdierne: Opstil en nulhypotese, der kan anvendes til at teste, om informationsadfærden vedrørende litteraturlæsn... -
SRP - Den amerikanske borgerrettighedsbevægelse
ForumindlægHej kære brugere! Jeg har valgt at skrive om den amerikanske borgerrettighedsbevægelse i min SRP, hvor jeg blandt andet tager udgangspunkt i nogle problemer i nyere tid, det kunne eksempelvis være kriminaliet blandt sorte, fattigdom, you name it. Derfor har brug for at finde en tale, det kan f... -
Gensplejsning
ForumindlægJeg sidder med en rapport, og kan simpelhent ikke besvare dette spørgsmål: Forklar hvilke materialer og udstyr der skal bruges, for at kunne lave gensplejsning i virkeligheden. Jeg føler jeg har ledt hele nettet igennem uden held. Hvor finder man lige en hjemmesider der beskriver hvilket udstyr... -
bliv klogere
ForumindlægHej :) er der en der ved hvordan man bliver "professionel" til et fag f.eks. økonomiske fag og de obligatoriske? -
Python, Bernoulli-Distribution
ForumindlægHej Derude. Jeg har en opgave, hvor jeg er bedt om at lave 1000 gentagelser af eksperimentet ved at trække 10 i.i.d. Bernoulli random variable altså X_1, X_2,...,X_10 (10 mønter), hvor sansynligheden skal være p=0.5. Jeg har gjort følgende forsøg, import numpy as np import pandas as pd i... -
Kilder til konflikten i Nordirland
ForumindlægHej Jeg sidder og skal snart til at skrive SRP om the troubles og ville derfor høre om nogle herinde har skrevet om det før og derfor har nogle gode kilder Vh Andreas -
uddanelse i USA
ForumindlægHej. Er det rigtig, at de i USA selv skal betale for deres uddannelse? Hvis de f.eks. skal på "college", så skal de betale mange penge for at komme ind - i stedet for at være dygtig? Andet viden omkring USA og deres skole- og uddannelsessystem modtages gerne -
Essay
ForumindlægHejsa, det er første gang jeg skriver et essay og jeg er vireklig forvirret omkring om hvad det er, og om hvordan man skrive et osv.. ¨ Så hvis der er nogle søde sjæle som vil give mig lidt feedback på dette Essay (måske et essay) -
Korrekt eller ik
ForumindlægLige hurtigt spørgsmål da jeg er i tvivl guysss. Siger man - When social studies makes you fall asleep eller when social studies make you fall asleep? Jeg har markeret det sted hvor jeg er i tvivl. Tak venner -
Tysk ordstilling i fremtid
ForumindlægHej! Jeg har denne sætning som jeg skal have oversat til tysk. Sætningen er i fremtid, og jeg er meget i tvivl om hvor bøjningen af werden samt grundleddet skal stå. "Jeg rejser til Australien til foråret" Mange tak på forhånd! -
STX eller IB
ForumindlægHej, jeg er en elev som fortiden er i gang med Pre-IB. Sagen er sådan at vi snart skal til at vælge om vi vil forsætte til IB eller evt. skifte til STX. Jeg er så egentlig i et kæmpe dilemma, da jeg ikke ved hvad jeg skal vælge. Føler at man hele tiden bliver fortslt hvor hårdt det er at tage en ... -
SRP-klage
ForumindlægHej Jeg har fået min SRP-karakter, som jeg ikke er tilfreds med. Jeg overvejer at klage, men ved samtidig hvilke konsekvenser, der kan være ved netop at klage. Jeg håber derfor, at der er en, der vil læse min SRP igennem og fortælle mig, om jeg har ret i at klage eller ikke? Vh. student -
Fundamentalsætning, hovedsætning, lemme, korollar, teorem
ForumindlægHej Hvad er forskelle og ligeheder mellem en fundamentalsætning, hovedsætning, lemme, korollar og teorem? -
Relative pronominer
ForumindlægEr der nogen som kan hjælpe mig med at rette de relative pronominer, hvis jeg har lavet fejl i dem 1.Sengen, hun lå i, var ny Das Bett, in dem sie lag, war neues 2. De talte om det hus, som pigen har boet i Sie sprachen um das Haus, in dem das Mädchen Leben 3. Han var det eneste menneske, so... -
Redoxreaktioner / Ionforbindelser
ForumindlægIgen som de øvrige gange, har søgt på google og her på studieportalen uden at finde svar på spørgsmået. Spørgsmålet: Redoxreaktioner. Jeg er med på, at vi har en redoxreaktioner når et stof afgiver(oxidation) elektroner til et andet stof, som så optager disse elektroner (reduktion). Jeg tænkte... -
Årskarakter
ForumindlægVi har lige fået årskarakterer og jeg fik 10 i dansk (skriftlig fremstilling). Jeg har siden sidste karaktergivning lavet følgende opgaver og fået følgende karakterer:Terminsprøve: 10Artikel: 10Danskopgave (om Cecil Bødkers Vædderen): 11Analyse af Lektor C. Blomme (Det Forsømte Forår): 13Terminsp... -
Klage eller hvad???
ForumindlægHey alle sammen.Jeg har et problem med min dansklærer, som virkelig går mig på.I 2 g fik jeg 10 og 11 taler og til terminsprøven fik jeg 13. Men her i 3 g ved jeg ikke hvad der er sket.Ind til videre har jeg aflevere 3 side og hun har i dem alle givet mig 6. Det er jeg dybt utilfreds med og når j... -
Fejlbedømmelse?
ForumindlægHej Jeg har idag modtaget min terminsprøve i fysik. Jeg tror jeg har ret i min sag, når jeg synes den er blevet fejlbedømt. Jeg havde en snak med min lærer, hvor han gennemgik mine svar og fortalte, hvad jeg havde fået af point for hver enkelt. Jeg fortalte ham at jeg var uening og han gav mig re...
