Søgning på: italiensk eksamen. Resultater: 18181 til 18200 af 34347
-
droppe ud af gymnasiet i 2.g
ForumindlægHej alle, Jeg overvejer at droppe ud af gymnasiet for jeg kan ikke hold ud mere. Jeg kan ikke klare opgaverne og kan ikke følge med i timerne. Jeg har tænk rigtig meget over det i halv år nu. Altså jeg kan lide min klasse og jeg har venner. Jeg går i ... -
opgave 5
Forumindlægjeg har et spørgsmål se vedhæft jeg har kun et spørgsmål til b -
rettelse af 1,5 side :)
ForumindlægHej alle sammen Er der en venlig sjæl der har tid til at rette en lille engelsk stil på 1,5 side? :) Jeg vil sætte stor pris på det! På forhånd tusinde tak! - Sender stilen privat :) -
eksamenssættet A-niveau bioteknologi 2014 STX
ForumindlægHej allesammen :) Jeg mangler eksamenssættet A-niveau bioteknologi 2014 STX. Det ville være fantastisk, hvis nogen herinde har den og vil dele den med andre. Hvis nogle sidder med besvarelserne som andre kan hente inspiration fra, må de også meget gerne dele. :) evt. henvis til hjemmesider, hvo... -
Hjælp til matematik
ForumindlægHjælp til opgave b Har fået a) til at være 12x^2 - 2x -
Ingeniør
ForumindlægKender nogen af jer til ingeniøruddannelsen og dens eksamener? Jeg er mest interesseret i bygningsingeniør på DTU. Jeg ville gerne vide lidt om, hvor hårdt det er, hvor tit der er eksamener (hvor mange om året) og hvordan de foregår osv. Ja, alt viden herom bygningsingeniør er faktisk spændende. ... -
Kan man springe 2. g over?
ForumindlægHej alle sammen Som I kan læse på titlen, så ønsker jeg at komme videre med min uddannelse hurtigst muligt. Årsagen bag dette ligger i, at jeg ønsker at læse i udlandet (USA eller England), hvor man som regel starter som 18 eller sjældnere som 19-årig. Jeg er lige startet i 2. g på min HHX uddan... -
bestemme a og b
Forumindlæghvordan finder jeg a og b? :) -
Eksamenssæt fra 2000
ForumindlægEr der nogen der har lavet "Studentereksamen maj-juni 2000" som er matematik på b-niveau.I delprøven uden hjælpemidler er jeg gået helt kold i opgaven med grafen, hvor man skal løse en ulighed og bestemme et tal til f´(x).Da det er en opgave med en graf er det jo ikke så nemt at skrive ... -
Rettelse af tysk stil :)
ForumindlægHej! Jeg har lige været op i skriftlig tysk og vil meget gerne få rettet min stil. For jeg kan slet ikke bedømme stilen....på forhånd tak!! :)Zwischen den Welten1. Übersetze den dänischen Text ins Deutsche.Der Erzähler in dem folgenden Text ist einen jungen Mann, der in dem östlichen Teil aus Ber... -
Matematik termins 2011?
ForumindlægHej er der nogen der ved hvad problemregningen kommer til at blive om? :) Er mega nervøs :/ -
Har jeg bestået ?
ForumindlægHej jeg har engelsk på B niveau. Jeg fik 00 og 02 til min årskarakter og jeg var op til skriftlig hvor jeg igen fik 02 Da det er et B fag skal den ganges med 0,75? Er jeg bestået? -
Valgfag. Psykologi vs. engelsk
ForumindlægHejJeg skal meget snart sætte kryds ved mit sidste valgfag. Jeg svinger mellem engelsk på højniveau og psykologi. Jeg er ikke virkelig god i skolen, kommer nok ud med et gennemsnit på 8-9 hvis jeg er heldig. Jeg ved en masse om engelsk højniveau. Der er ca. 3 afleveringer om måneden og jeg kan ga... -
Bestem definitionsmængden ( lidt svær opgave)
ForumindlægHej alle sammen !! håber i kan hjælpe mig :)Her er opgaven : ____________________________________________Lad funktionen g være givet vedg(x)=(Kvadratrod) 1-x^2Bestem definitionsmængden.Undersøg om g er lige, ulige eller ingen af delene.Vis ved omskrivninger, at grafen er en halvcirkel.håber i kan... -
Sandsynlighedsberegning
ForumindlægHej :) Har et problem ved at bregen sandsynligheden i hele opgave 2, er i tvivl om den er hypergeometrisk eller hvordan jeg ellers skal beregne sandynsligheden i opgave Tak på forhånd, filen er vedhæftet worddoc. -
Gsk anyone ?
ForumindlægHej allesammenVille lige høre om der er nogen af jer, som har kendskab til Gsk's sommerkurser i kemi, og om de eventuelt kunne fortælle lidt om det?olivia -
FSA
ForumindlægHej...Jeg skal op til Dansk Mundtlig FSA, er der nogle der kan komme med nogle gode råd til hvad jeg skal gøre, for at gøre et godt indtryk på censor og samtidig vise at jeg kan noget?Eller bare nogle gode råd?Freud -
Odontologi - forberedelse
ForumindlægHejsa. Skal læse odontologi til september, og søger råd til hvordan jeg kan forberede mig ? Overvejer at læse noget kemi på A-niveau, da jeg har hørt det kunne være en fordel. Men hvilke emner skal jeg læse på ? Hvad er relevant og hvad er ikke Hvis jeg skal læse lidt på forhånd, hvi... -
Karakter i skriftlig dansk
ForumindlægHej, Jeg går på STX og vi har haft 2 skriftlige afleveringer for i dansk indtil videre. I den ene aflevering fik jeg 10. I dag fik vi den anden tilbage og til min store overraskelse, fik jeg 02. Jeg ved ikke selv, hvordan det kunne lade sig gøre og jeg må da indrømme, at det gjorde mig lidt tri... -
Matematik hjælp!
Forumindlæghej jeg skal snart op i skriftlig matematik, og tænkte på om nogen af jer kender en side hvor man kan øve mat. på 1.g niveau??? På forhånd tak :)
