Søgning på: billedkunst c noter. Resultater: 18281 til 18300 af 73643
  • ekspoentiel funktion

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har vedæhæftet en opgave, som jeg håber i kan hjælpe med! Jeg har løst A og b, men jeg kan ikke finde u af c. Nogen der kan hjælpe? :)
  • Andengradspolynomium

    Forumindlæg
    Hej Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til følgende opgave: Har fundet frem til ligningen for tangenten vha. f(x) til: Skal jeg så gå baglæns i forhold til tangentligningen for at finde b og c i g(x)?
  • Opløselighed

    Forumindlæg
    Hej, jeg har gået til genoptræning med mit knæ de sidste par måneder, så det er gået ud over kemi :( Så håber der er nogen der kan fortælle mig hvad man skal gøre med følgende opgaver...Der laves en mættet opløsning af magnesiumhydroxid i rent vand ved 25 grader c, og pH for opløsningen måles.Man...
  • opladning

    Forumindlæg
    Et batteri til en mobiltelefon får ved opladningen tilført en opladning på 3000 c. opladningen varer 3 timer. hvilken strøm løber til batteriet under opladningen? På forhånd tak! :)
  • Integralregning

    Forumindlæg
    F(x) = ½x+3 a) vis at en vilkårlig stamfunktion kan skrives: 1/4x2+3x+c Hvad menes der med det ovenstående?
  • Haster

    Forumindlæg
    Jeg sidder og er ved at lave en opgave i biologi som hedder giftstoffet rotenon. Men jeg kan ikke finde ud af b og c er der nogen der kan hjælpe?? Det er en opgave fra 2003i august
  • 2 tangentplaner

    Forumindlæg
    Hej :) En kugle har radius 6 og centrum i C(2,1,0). Find ligningerne for de to tangentplaner til kuglen, der er parallelle med planen med ligningen: 2x-y+2z-30 = 0. Håber nogen kan hjælpe mig lidt :)
  • afstandsformel opgave. "HASTER"

    Forumindlæg
    jeg er bleven stillet følgende opgave: i en trekant ABC er vinkelspidserne A(8,1), B(-4,3)og C(-1,-4) Bestem længden af trekantens sider.
  • Matematik - Funktioner af flere variable [uni begynder]

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg har fået denne opgave. Jeg vil gerne vide hvordan jeg løser delopgave a og c. Hvis I kan hjælpe mig, så vil det være super fedt! :) God dag
  • programmerings rapport

    Forumindlæg
    hei alle sammen.. hvordan laver jeg bedste mulig rapport til eksamens projekt i programmering C og hvis du har nogen ideer om den mundtlige fremlæggelse vil jeg meget gerne høre om.. mange tak ;)
  • Pleeeeease hjælp trekant

    Forumindlæg
    Arealet af trekant aBC er 2205, lægden af siden AC er 58 og længden af højden C er 42. Beregn vinkel A og siderne AB
  • Areal i en trekant

    Forumindlæg
    Hvordan løser man opg 3 på dette billede? http://prntscr.com/heaygn Jeg har siden b på 25 og vinklen A på 28,08 grader og den rette vinkel C på 90 grader.
  • Spørgsmål til nervesystemet! HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej Her er nogle spørgsmål som jeg ikke kan svare på i biologi.. Please hjælp A. Hvordan fungerer ionkanal? B. Hvad vil det sige, at en ionkanal er potentialeafhængig? C. Hvordan fungerer en ionkanalreceptor? På forhånd tak :)
  • Ballonens højde.

    Forumindlæg
    På en god dag flyves en tur i en varmluftballon. Ved opstigningen kan lufttemperaturen T i højden h over havoverfladen udtrykkes ved følgende model: T(h) = - a · h + T0 hvor T0 er temperaturen ved havoverfladen. Temperaturer måles i °C og højden i meter. Den fysiske konstant a har værdien 0,00...
  • Mundtligt eksamens spørgsmål (vektorer)

    Forumindlæg
    Hej. Opgaven lyder således: Vis at en normalvektor for linje ax+by+c=0 er givet ved normalvektor=(a,b) Forstår ikke lige hvordan jeg skal vise det? :)
  • Andengradspolynomiet

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg har siddet med det længe og prøvet selv, men kommer ikke frem til noget :( Det drejer sig om andengradspolynomiet! Redegør for andengradspolynomiet f(x) = ax^2 + bx + c ... Tak på forhånd
  • Differentialligning:

    Forumindlæg
    Hej alle er der nogen som kan forklare hvad det vil sige at bestemme løsningskurvens tangenthældningen i punkterne A, B og C jeg har allerede prøvet mig frem, det er opgave b:
  • Notation

    Forumindlæg
    http://i54.tinypic.com/52e42h.jpg Kan i forstå denne notation? Er den skrevet rigtig op? Og hvis ikke, hvad kan jeg gøre for at forbedre den? Det er vigtigt, at c-1 og c står i en parentes!
  • hjælp til matematik opgave

    Forumindlæg
    Hej jeg ville gerne have hjælp til en matematik opgave, da jeg har svært ved opgaven og ved ikke hvordan jeg skal lave det, det er opgave c og d kan i give en god forklaring?
  • krebs cyklus

    Forumindlæg
    Hvor mange C-atomer går ind i krebs cyklus? Hvilke stoffer går ind og hvilke stoffer afgives fra krebs cyklus?? håber nogen kan hjælpe?