Søgning på: tysk disposition berlin. Resultater: 18281 til 18300 af 18958
-
Rettelse af en oversættelse.
ForumindlægHej :)) Jeg vil meget gerne have rettet denne oversættelse fra dansk til tysk. Der lægges vægt på personlige pronominer samt ordstilling. DANSK Spejlet er smukt. Det er også gammelt. Far har købt det til mig hos en antikvitetshandler. – Lisa har en bror på(von) 8 år, men hun leger aldrig... -
Rette min oversættelse
ForumindlægHej folkens! Jeg håber virkelig der er en venlig person med god forstand på tysk der vil rette min aflevering igennem. Det er min sidste tysk aflevering i gymnasiet, og hvis den er god kan den hive min karakter en enkelt tak op, hvilket vil være meget vigtigt for mig! Jeg vil derfor blive umådeli... -
Oversættelse af tekst #6
ForumindlægHar jeg oversat rigtigt? Danske tekst: Freude, Freizeit und Erholung Forbundsborgerne har megen fritid, me efter arbejdet har de også brug for rekreation. I dag skal alle nemlig arbejde hurtigt og dygtigt. Nogle mænd tænder straks for fjernsynet, når de kommer hjem. Så kan de se fodbold eller e... -
rettelse af denne stil?
Forumindlæger der nogle som har lyst til a rette den her tysk stil? jeg er ikke den bedste til tysk men jeg har prøvet! vi skulle skrive om vores sommerferie! Sommererlebnisse In meine Sommerferien, ich war aus Italien, mit meine Familie, und das bestehen auf meine Bruder, meine Mutter und meine V... -
Hej I kloge hoveder!
ForumindlægJeg har en lille tysk oversættelse for. Den omhandler ordstilling, hvilket ikke er min helt stærke sider. Jeg håber, at der er en med lidt tid, lyst og færdighed indenfor tysk, der vil hjælpe mig, samt give lidt konstruktiv kritik, da jeg gerne vil være bedre til det:-) Als ich krank war, la... -
Skift af linje samt klasse, men kan ikke endnu?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er en 1.g’er som gerne vil skifte linje. Der kun kun lige gået ca 2-3 uger siden vi kom i vores klasser, og jeg er meget utilfreds med min klasse, og min linje. Den linje jeg er kommet på er SamfA og Engelsk A linjen, som slet ikke var min 1 prioritet. Jeg føler mig også mege... -
Oversættelse af teksten "Freude, Freizeit und Erholung"
ForumindlægEr denne oversættelse rigtig? Den danske tekst med oversættelser af bestemte ord, som skal bruges: Forbundsborgerne har megen fritid, men efter arbejdet har de også brug for rekreation. I dag skal alle nemlig arbejde hurtigt og *dygtigt. Nogle mænd *tænder straks for fjernsynet, når de kommer fr... -
Karakterer i folkeskolen
ForumindlægHej..Jeg har fået en opgave der går ud på at man skal give sin mening om man synes at karaktererne fortsat skal blive i folkeskolen.Så jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening. Gerne vel argumenteret.Daniel. -
HASSAN - Synspunkter
ForumindlægHejsa. Har fået denne tekst for i dansk, hvor jeg skal redegøre for synspunkterne - jeg vil derfor bede om hjælp til om folk kan finde nogle synspunkter i den, og argumentere kort for dem, og hvad i synes er hovedsynspunktet i dette blogindlæg? Håber der er nogle der vil hjælpe. Den skal læses... -
Et værktøj til Studieretningsprojektet
ForumindlægVi bevæger os med hastige skridt mod december måned, som tager imod med klip, klister, hygge og godter. For mange 3. årselever markerer december måned dog også det store Studieretningsprojekt, som skal afsluttes inden julegåsen kan fortæres med god samvittighed. Når startskuddet går betyder det... -
Et værktøj til Studieretningsprojektet
ForumindlægVi bevæger os med hastige skridt mod december måned, som tager imod med klip, klister, hygge og godter. For mange 3. årselever markerer december måned dog også det store Studieretningsprojekt, som skal afsluttes inden julegåsen kan fortæres med god samvittighed. Når startskuddet går betyder det... -
FOREDRAG - HJÆLP!
Forumindlæg1. Why have I chosen this subject? There are three main reasons behind me chosen this subject. It was a big world event, a lot of wars were created like the one in Afghanistan and last but not least I find the subject very interesting to talk about. 2. September 11 attacks Early on the morning ... -
sidder fast :,( skal afleveres imorgen !!!!
Forumindlæghej alle sammen der er en lille opgave som jeg virkelig sidder fast i er der ingen som bare kan komme med nogle hints hvilken paragrafer jeg skal bruge under hvilken lov det er noget som skal afleveres imorgen tidligt :( </o:p> Opgave 2 </o:p> </o:p> </o:p> Hr. Ander... -
TEEN MOM/TEEN PREGNANCY
Forumindlægskal til engelsk eksamen her på mandag, og mangler en god ide til hvad jeg kan snakke om... min disposition ser sådan ud: </o:p> Why did I choose this topic? </o:p> <span lang="EN-US" style="font-family:Symbol;mso-fareast-font-family:Symbol;mso-... -
(DP) Min ven Hilbert
ForumindlægForleden dag skulle jeg mødes med den store matematiker David Hilbert. Jeg skulle overnatte på hans hotel: Hilberts Hotel. Dette hotel har uendelig mange værelser (aleph 0). Men alle værelserne var låste ! Hilbert vidste ikke, hvad han skulle gøre. Han gav mig uendelig mange tilfældige nøgler. En... -
Das Versprechen stil!
ForumindlægSzene 67 im Buch ”Das Versprechen” handelt von den zwei Hauptpersonen aus Ostberlin, Konrad und Sophie. Wir befinden uns im Jahr 1968 in der Wohnung Konrads im Osten, wo Sophie auf Besuch ist. Als wir sie das letzte Mal sahen, befanden sie sich in Prag im Sommer 1968 ins Hotelzimmer, wo sie eine ... -
Das Versprechen stil, rettelse!
ForumindlægSzene 67 in ”Das Versprechen” handelt von den zwei Hauptpersonen aus Ostberlin, Konrad und Sophie. Wir befinden uns im Jahr 1968 in die Wohnung des Konrads im Osten, wo Sophie auf Besuch ist. Als wir sie das letzte Mal sahen, befanden sie sich in Prag in Sommer 1968 ins Hotelzimmer, wo sie eine L... -
Gymnasiale uddanneler for de mange eller færre?
ForumindlægHej SP Hvad synes i?. Skal de gymnasiale uddannelser være for de mange eller få/færre? Jeg synes personligt det burde være for de mange. Jeg har endda en lille historie, som bevidner hvorfor. Da jeg gik i folkeskolen, var det eneste jeg gik op i: Venner, fritidsinteresser og hvordan jeg beds... -
That's why i hate...
ForumindlægJeg har fået en stil for om de ting jeg hader hvis i vil hjælpe mig skal i bare skrive hvad i hader og hvis i vil hvorfor. -
Om at tage sig sammen til lektier ??
ForumindlægHåber på at starte en lille debat her, eller ihvertfald få nogle gode råd.Jeg har nogle gange problemer med at motivere mig selv til at lave lektier eller ligefrem afleveringer. Dette ses især da jeg kun har afleveret 57% af mine afleveringer til tiden.Når jeg sidder derhjemme kan jeg simpelthen ...
