Søgning på: erhvervsret c noter. Resultater: 18361 til 18380 af 73261
-
ATtforberede til skrft. eksamen (STX)?
ForumindlægHvordan forbereder man/I sig/jer til skriftlig dansk? Er lidt nervøs :-S -
Er du tidspresset? Har du brug for hjælp til at lave engelsk abstrakt?
ForumindlægJeg kan godt hjælpe! Jeg er kandidatuddannet i kommunikation med speciale i engelsk. Jeg er god til at oversætte danske abstrakter til engelsk på højt akademisk niveau. Jeg laver ikke selv abstrakten men blot oversætter det til engelsk . Du kan få din engelske abstrakt på email SAMME DAG! ... -
SAP og ASAK
ForumindlægHvad står SAP og ASAK for ? og hvordan kan de udregnes .. skal op til eksamen imorgen, så det er lidt vigtigt at jeg får svar på det . tak på forhånd :) -
Engelske sætninger - Er det rigtigt eller forkert?
ForumindlægHejsa :-) Jeg har nogle sætninger for, som jeg skal rette. Jeg er ikke lige den bedste til Engelsk, så derfor har jeg prøvede og give mit bud på dem alle, men er overhovede ikke sikker på, om de er rigtige rettet. Nogle som ville bruge 2-3 min på det?.. 1. The next day was I early up = The next ... -
Vektorregning
ForumindlægHej! Vektorer driller mig og har den her opgave, jeg ikke lige ved hvordan jeg skal løse: Der er givet et koordinatsystem i rummet. Linjen l går gennem punkterne A(4,-4,9) og B(7,2,15) og linjen m har parameterfremstillingen x=1+t y=2+2t z=3+2t Jeg skal vise at linjerne l og m er pa... -
Ligning
ForumindlægLøs nedenstående ligning ved beregning: a) 4^3x = 776 Hvordan gør jeg? :-O Tak på forhånd! -
Hjælp til fysikforsøg og tilhørende forklaring 9. klasse, mundtlig eksamen
ForumindlægHej derude, Jeg har intet lært i fysik fra 7.-9. klasse. Jeg har skiftet skole i 9. og nu vil jeg gerne forsøge at gøre mit bedste til eksamen. Vi skal op i gruppe og lave hver vores forsøg. Problemet er at jeg intet forstår. Kan I hjælpe mig med nogle nemme forsøg med nemme forklaringer til, hvi... -
Faktoriser og forkort brøken
ForumindlægHey alle, Jeg har lige glemt hvordan man faktoriserer i brøker, så er der ikke nogle der lige kan hjælpe mig med at løse sådan en her; 2x-x2/ / 3x. Det ville være rigtig dejligt, hvis i kunne forklare hvordan man faktoriserer brøken! Tusind tak på forhånd. -
Kalender med en ugeplan? :)
ForumindlægHejsa! Jeg ville gerne spørge, om der er nogen der eventuelt kender en side hvor man kan downloade en kalender med en ugeplan til sit skrivebord? Altså jeg har allerede bare en kalender, men jeg vil gerne have at man skal kunne skrive aftaler og ting man skal huske på denne kalender. Jeg ha... -
Apartheid hjææælp
ForumindlægEr der nogle som ved noget om apartheid, vi skal nemlig lave en tidslinie om det til imorgen og vi er lidt lost.! Skriv hvad du ved;) tak for hjælpen på forhånd!!! <3 -
Omkostnings og Intjeningsfunktioner
ForumindlægJeg har en opgave som jeg ikke helt kan finde ud af. Opgaven lyder: Hos et bestemt olieselskab koster 1.000 lter fyrringsolie 3.400 kr. Køber man mindst 5.000 liter får man 5% rabat, og køber man mindst 10.000 liter får man 10% rabat. begge rabatter er af hele salgsummen) 1. Bestem forskriften ... -
Bestem f’(x)
ForumindlægJeg skal bestemme f'(2) af ligning f(x)=4*e^x-7+3 Hvordan gør jeg? -
Galilei
ForumindlægHej, er der nogen der ved hvordan kunne Gallilei bevise at jorden bevæger sig og at det er solen der en i centrum? hvis I har nogle kilder måske?:)) -
Omvendte funktion
ForumindlægEn der kan fortælle mig hvordan man regner denne opgave ud? Gerne en god forklaring. Takker studieportal! -
Radioaktivitet
ForumindlægHej jeg forstår ikke disse to opgaver a og b har jeg lavet men forstår ikke c -
Vektoer
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med opgave c? Ved simpelthen ikke hvilken formel man skal bruge. -
Christiania
ForumindlægMine kusiner fra kbh (er selv fra Jylland) er meget Christiania fanatiske og kan nærmest ikke snakke om andet end hvor vidunerligt Christiania er. Jeg vil derfor høre om nogen herinde har nogle gode argumenter for hvorfor Christiania skal ryddes eller hvorfor det i det hele taget ikke er så fanta... -
ligevægt
ForumindlægHej Kan nogle hjælpe med at lave de tre opgaver (alle tre a-b-c). Gerne med nogle forklaringer, for at jeg forstår det bedre -
Væskes bevægelse fra en konisk beholder
ForumindlægHej. Jeg står midt i en opgave, hvor jeg skal redegøre fra væskers bevægelse fra en konisk beholder. Først har jeg redegjort for væskers bevægelse fra en relativt simpel beholder. Jeg har efterfølgende fået at vide, at jeg ville få flere point for at beskrive en mere avanceret beholder, herti... -
Mg(NO3)2 mængdeberegning, hjælp søges!
ForumindlægHej jeg sidder lige med en opgave og løbet ind i et problem ved del opgave D. da jeg tænker, at den formelle koncentration af Mg(NO3)2 ikke kan være den samme som den aktuelle koncentration af Mg2+, håber at der er nogle der kan hjælpe mig!! (-: Her er mine svar, håber nogle kan hjælpe mig med ...
