Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 18361 til 18380 af 95434
-
Logaritmeregneregler
ForumindlægHej Kan man godt omskrive ln([A])(t)=-k*t+c til [A]=e^-(k*t)*e^c -
Hjælp til forklaring
ForumindlægHvordan kan a*c give -1 ?? a er jo 2 men hvad er c ? Se venligst den vedhæftede fil -
Hermite polynomier
ForumindlægHej, jeg har et problem ved at forstå en del af opbygningen af de hermite polynomier. Vi starter med x^0, altså en konstant, som vi kalder. Herefter finder vi: ∫c^2 dx = 1 (integralet går fra -1 -> 1. Jeg vil gerne finde c. Men hvordan skal denne ligningen løses, som et sædvanligt integra... -
Plz hjælp med at sætte engelske komma i en meget lille tekst - HURTIGT plz!
ForumindlægHer er teksten:“They are a stigma to England and in the whole country we have agreed upon condemning them.” These words came from Tony Blair, after a number of hooligans had been arrested by the French police in Marseilles in connection with the World Championship in soccer. The pheno... -
Rettelse
ForumindlægJeg har skrevet noget, og jeg ville blive glad hvis der var nogen der ville kigge på det, og evt. rette. =)\n\nCancer is the word, the sickness that everybody fears. It’s the disease, that’s much known all over the world, and the disease that many people can get easily. For instance by smoking, d... -
Lille hjælp..
Forumindlægjeg har brug for hjælp til at finde de værste fejl i følgende, Er hat schlechte Note in Biologie und Religion, und aufgrund dass kann er nicht ein zehntes Hauptschuljahr belegen. So er wiest nur nicht was er machen sollen. Er hat zwölf Bewerbungen schrieben als Handelskaufmann, Koch, Fliesenlege... -
Ret en tekst (på engelsk)
ForumindlægOpgaven lyder således: Cross out ten mistakes and correct them. Her er opgaven: After being missing for over six days in rugged bush country, Katy Richards, an nineteen-year old from Canberra has been found alive. Incredible, she has survived night temperatures down to minus two, despite having ... -
haster, eksamen på fredag
ForumindlægJeg er SÅ nervørs for fysik eksamen her på fredag. Jeg skal op klokken 8.15 /: Men jeg er bare så bange for hvad der skal ske og den slags. ER der noge der kan hjælpe mig? Jeg er ikke den bedste til fysik/kemi men jeg kan da noget. Det er mere fordi vi har været så uheldige at vi har haft omkring... -
Fysikfagets metoder og danskfagets metoder
ForumindlægHej SP, I min AT-opgave bruger jeg fysik A og dansk A. I fysik har jeg lavet et forsøg, og ud fra dette forsøg lavet grafer som jeg vil forklare til eksamen. Men jeg er dog i tvivl om metoden, da jeg også har søgt informationer omkring emnet på internettet. I forhold til dansk har jeg alvet en... -
Substitution og addition med cyclohexan, cyclohexen og bromvand
ForumindlægFormål: At demonstrere og sammenligne alkaner og alkeners kemiske egenskaber. At undersøge de kemiske egenskaber ved spiseolie. Fremgangsmåde: Reagensglassene mærkes A, B, C og D. 1. Glas A og glas B tilsættes hver 2 ml cyclohexan, derefter tilsættes lidt brom-vand til begge glas, glass... -
fysikopgave
Forumindlæghej se her:http://www.formel.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=110 -
karakter: ja/nej
Forumindlæggår I ind for karakterer og hvad kan de erstattes med? selv synes jeg generelt kar. er stærkt overvurdere, men kan ikke helt finde et alternativ... -
Til folk , der har været oppe i Old!
ForumindlægVille bare høre, hvor meget generel viden man egentlig behøver, hvis man altså kommer op i kendte monumenter - er det ikke ret begrænset, kun det allermest generelle, kunsthistoriske? Og hvad med samfundet, hvor meget skal man vide? -
adganskrav til medicin
ForumindlægHej derude.. jeg er civilingeniørstuderende og har lige et sp'ørgsmål som i evt. kan være med til at svare på.. har faktisk gået og tænkt lidt over hvorfor snittet til medicin er faldet så drastisk her i sommers? Tror i evt. at snittet vil stige til sommer 2009? håber i vil være med på en... -
atomers opbygning
Forumindlægjeg underede mig over hvad grunden til at atomer har 2 i inderste skal 8 i anden osv. er.. -
Højt snit på en naturvidenskabelig studieretning
ForumindlægHej alle sammen Jeg er en dreng, der går i 1g på en naturvidenskabelig studieretning (mat A, fys A, kemi B), og jeg går og tænker på at læse til medicin efter gymnasiet (STX). Jeg er klar over, at karakterkravet er abnormt højt for medicin på næsten alle universiteterne i Danmark. Jeg har derfor... -
Gymnasium og Universitet
Forumindlæghej jeg vil lige bare vide hvad for nogle gymnasier og universiter man skal gå(de bedste) på hvis man skal være kirurg når man bliver stor -
krydsprodukt
ForumindlægJeg har svært ved at forstå resultat af et forholdvis enkelt spørgsmål Vedhæftet er både spg og svar. Krydsprodukt af (3i+j) x 12i N*m = -12k N*m En der kan hjælpe med mellem regningen? -
Videregående uddannelse, er det lykken?
ForumindlægLangt de fleste har vel prøvet det på et tidspunkt i ens skoletid. Man er skoletræt og vil bare have det overstået og videre til en videregående uddannelse, for der er det noget man interesserer sig for og derfor bliver det meget sjovere at gå der. Men når det så ENDELIG sker, er det så rent fakt... -
Folkeskolelærer
ForumindlægHvad tænker i på, når i tænker tilbage på jeres lærer i folkeskolen?
