Søgning på: fysik rapport radioaktivitet. Resultater: 18361 til 18380 af 22746
-
Sidder fast i dansk stil.
ForumindlægJeg skal skrive en stil som omhandler følgende: Forestil dig at du om 10 finder din gamle skoletaske. I den ligger nogle ting som vækker særlige minder hos dig. Skriv et brev til en af dine venner ud fra disse minder. Jeg tænkte om I ikke havde et par ideer til en fortsættelse, da jeg lige nu ... -
Hjælp til dansk stil!
ForumindlægJeg skal skrive en stil som omhandler følgende: Forestil dig at du om 10 finder din gamle skoletaske. I den ligger nogle ting som vækker særlige minder hos dig. Skriv et brev til en af dine venner ud fra disse minder. Jeg tænkte om I ikke havde et par ideer til en fortsættelse, da jeg lige nu ... -
Dansk eksamens stil?
ForumindlægJeg skal skrive en stil som omhandler følgende: Forestil dig at du om 10 finder din gamle skoletaske. I den ligger nogle ting som vækker særlige minder hos dig. Skriv et brev til en af dine venner ud fra disse minder. Jeg tænkte om I ikke havde et par ideer til en fortsættelse, da jeg lige nu ... -
vedr. fransk brev
ForumindlægHej alle :-) Jeg har en meget stor drøm om at komme til Frankrig og læse fransk i et år. Jeg er endnu ikke så stærk i fransk, og har derfor brug for hjælp til at rette et brev til universitetet. Jeg håber virkelig, at I vil hjælpe mig med at rette fejlene. På dansk: Kære Madame Louise Merz... -
Sammensatte verber
ForumindlægHej. Jeg prøver at få hævet min karakter i tysk, er der nogle, som vil hjælpe mig med at rette mine fejl eller lige sig, hvor jeg måske skal ikke igennem igen? Det kunne være så rart. Tak på forhånd. - Ich löse ihn nach der Mittagspause ab - Ich habe ihn nach der Mittagspause abgelöst - D... -
HJÆLP! Mundtlig Mat HF C niveau!
ForumindlægJeg skal til eksamen i morgen, og nu har jeg kæmpet og kæmpet, men kan simpelthen ikke finde ud af det.. Vores emner er som følger: 1. Lineære sammenhænge Du skal fortælle om lineære sammenhænge, herunder - ligning og graf for lineære sammenhænge - at finde ligningen ud fra to punkter på grafen ... -
Studenter :)
ForumindlægHey til alle nye studenter, tillykke med huen! Blev selv student i dag, og jeg er super glad! Stort tillykke derude!! også til dem som har afsluttet folkeskolen samt! folk på de videregående uddannelser :) -
Reduktion i antallet af eksamener fra næste år!
ForumindlægOrientering/debat Måske er det gået nogens næser forbi. Det har kun ganske kort (og meget upræcist) blevet beskrevet i medierne og rundt omkring på skolerne. Det er ihvertfald min opfattelse af kun de færreste er klar over at der fra næste år (gælder for dem der går til eksamen næste sommer) er e... -
Huen på gym
ForumindlægDet bliver måske et mærekligt indlæg det her men jeg bliver sq nødt til at komme ud med det til jer som måske godt kan give mig nogle råd. Det drejer sig om huen på stx som er næsten lige rundt om hjørnet her. Jeg er så nervøs for ikke at bestå min stx eksamen. Det betyder jo så meget for enhver ... -
Dårligt skolesystem?
ForumindlægDa jeg gik i 9. klasse fik jeg studievejledning, jeg synes det var til grin. Det var sådan set bare min klasselære der spurgte hvad jeg godt kunne tænke mig at lave efter folkeskolen og hvad jeg gerne ville arbejde med senere i livet. Når jeg så remsede nogle af tingene op kunne hun sige ud fra h... -
syrebase titrering/måling
ForumindlægStadig nogen af jer der er oppe, ellers skriver jeg bare i morgen ^_^ -
Lavvækst, hvorfor?
ForumindlægFra 1990 - 1993 oplevede Danmark en lavvækstperiode - altså lille eller ingen årlig stigning i BNP. Efter 1994 oplevede vi en høj vækst.- Er der nogen, der ved, hvad grunden er til, at der var en lavvækst i denne periode? - Og hvorfor udviklingen vendte, og Danmark fik høj vækst efter 1994?- Kan ... -
Hvis i skulle give den karakter
ForumindlægHvad synes i om det her raport. Hvis i skulle give den karakter hvad ville den kunne få. Problemformuleringen I hverdagen, gennem aviser og TV, bliver vi mindet om den gode, danske velfærdsstat, vi lever. Vi lever i et godt samfund, hvor ingen er overladt til sig selv. I min opgave vil jeg ko... -
klage om 3 g's opgave
ForumindlægHej..Vi har lige fået vores opgaver tilbage idag, men desværre gik det ikke så godt som forventet.. Kan det egentligt betale sig at klage..? Er der nogen, der kan hjælpe mig, for jeg har nemlig fået et 7 tal i min opgave, men jeg føler klart at den er til mere. Hvis det er, så ville jeg blive gla... -
Karaktere !
ForumindlægHej !Jeg har ca. et snit på omkring 9,5 !Det vil jeg jo selv sige er flot, men jeg vil samtidig gerne have det højere...I vores klasse er jeg en af de "populære" og jeg er samtidig en stræber, så på den måde kan man sige at det jo er perfekt...At der så bliver snakket om gode og dårlige... -
Afsætningshjælp!
ForumindlægJeg skal op til afsætning her om et par dage. Og vil natrligvis gerne have, at min første eksamen skal være velltkket, derfor tænkte jeg om nogen af jer havde nogle tips/tricks i ville dele med mig?Eller bare noget man skal læse ekstra på?På forhånd tak! -
Trigonometri
ForumindlægHej. Er der nogle der har mulighed for at hjælpe mig med den vedhæftet opgave? -
redoxreaktioner
Forumindlæghej jeg har lige brug for lidt hjælp til redoxligningen og spørgsmålet er: -opstil rexoligningen for oxidation af Fe2+ til Fe3+med KmNO4 som oxidationsmiddel - beregn stofmængden af Fe2+i jeres analyt. -beregn derfra masse af Fe i ståluld. jeg har prøvet og hermed vedhæftet det. -
juleopgave igen..!
Forumindlæghey igen..!har lige en juleopgave til som jeg bare ikke kan finde ud af...: her kommer den..: tage 10 mønter, læg den på 5 rette linjer, med 4 mønter i hver....! på forhånd tak....!pirnsessepigen..! -
Fransk, rettelse af stil..
ForumindlægNogle der gider at rette min fransk stil så ville jeg være super taknemmelig..Aïcha Benaïssa« J'avais été piégée et cela m'humiliait profondément. Je me sentais trahie par ceux que j'aimais le plus » . Aïca Benaïssa est née en France, mais les deux parents sont nés en Algérie. Elle es...
