Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 18381 til 18400 af 163702
-
Fakta om burhøns
ForumindlægEr der nogle der kan give mig noget fakta om burhøns? Jeg skal bruge det til en engelsk aflevering :-) -
Eksamenskarakterer og årskarakterer
ForumindlægHej. Er lidt i tvivl om, hvorvidt årskaraterer tæller med i ens endelige studentereksamen, hvis man skal op i dem til eksamen. Mine årskarkaterer i fransk var 10 i skriftlig og 7 mundtligt og til den mundtlige eksamen fik jeg 10. Hvilke af disse karakterer tæller? Findes der et gennemsnit m... -
Pædagogik
ForumindlægHej derude. Jeg vil lige høre om, der er nogen af jer, der har læst pædagogik i universitetet? Eller kender nogen, der har? Vil gerne høre lidt fra nogen, der har været igennem det. Derudover er der så meget læsestof på engelsk eller? -
Er ordstillingen okay?
ForumindlægHej. Jeg skulle oversætte nogle sætninger fra dansk til engelsk, og vi arbejder for tiden med engelsk ordstilling. Er der ikke en venlig sjæl, der vil om mine overæsttelser giver mening samt se om den engelske ordstilling er perfekt :-) Nogle steder er der ikke oversat, da jeg ikke lige kunne f... -
e-mail
ForumindlægYesterday , I went to the Piano Bar in Britghton and saw gocard with information about a fashion show you are to give on 25 June. I am the fashion editor of the local newspaper, Brighton News, and i am very interested in hearing more about the fashion show. if possible, I would like to make an in... -
HF Valgfag - e-learning.
ForumindlægJeg har vidst fået lavet rod i den under min tilmelding til HF valgfag som e-learning. Jeg kunne ha svoret jeg i sin tid så at VUC Vestegnen tilbød Kulturfag som sammentrækning af Historie/Religion/Samfundsfag. Jeg har dog nok stirret på for mange hjemmesider for de tilbyder kun Naturfag som sam... -
Oversættelse af en dansk sætning
ForumindlægHej! Hvordan ville i oversætte følgende sætning til dansk: En smuk forårsdag var jeg ude at gå en virkelig dejlig tur i skoven. Dette er en "rigtig dansk sætning", dvs. at det ikke er lige til. Mange tak på forhånd! -
biologi
ForumindlægHej. jeg har fået en del spørgsmål som jeg skal besvare, men der er en, hvor jeg er lidt usikker på, hvad jeg skal svare. Håber på at der nogen der vil hjælpe mig. Spørgsmålet ser sådan her ud: 2) Hvilket energigivende stof (protein, fedt eller kulhydrat) nedbrydes allerede delvist i ... -
Spørgsmål
ForumindlægHej, da jeg gerne ville læse videre til bygninskonstruktør efter gym, skal jeg bestå mat c. I 1g fik jeg 02 - 02 i årskarakteren. Og jeg var op i en skriftlig og mundtlig mat prøve i 1g, hvor jeg fik 02 - 00. I 1g afsluttede jeg ikke mat, skal jeg så stadig tælle dem med? -
en bedømmelse eller kommentar
Forumindlæghej Jeg skal op til matematik c niveau på mandag.. Hvis vi nu siger jeg trak 5. spørgsmål og det blev funktioner Beskriv, hvad der kendetegner linære funktioner også til eksamen jeg siger: Først vil jeg forklare om hvad der kedetegner linære funktion og derefter vil jeg vise et eksempel. Som ... -
Lyder det her rigtigt?
ForumindlægHej, jeg har lige brug for lidt hjælp. For på dansk siger man: "For der er kun en ting i verden der gør mig lykkelig". Er dette så rigtigt oversat til engelsk her: "For there is only one thing in the world that makes me happy". Er i tvivl om "for" kun er noget man si... -
Længde og skalarprodukt bevis
ForumindlægHej, sidder og forberede mig til mundtlig mat eksamen, og har et bevis jeg gerne ville kunne, men det står ikke i min bog. Er der en der vil bevise "længde og skalarprodukt" i vektoregneregler? det er den der siger at vektor a^2= a prik a = a^2 ved ikke hvordan man indsætter vektor... -
Arealfunktionen
ForumindlægHej Jeg er ved at forberede mig til mundtlig matematik-eksamen på A. Men jeg kom lige forbi sådan et spørgsmål, som jeg ikke ved hvordan jeg skal vise: Vis at arealfunktionen A(x) hørende til f(x) er en stamfunktion til f(x) Nogen der har nogen gode idéer? -
Bevis formlen for eksponentiel vækst
ForumindlægHej SP, Jeg er lige ved at forberede til min mundtlig Mat B eksamen, og en af spørgsmålene er "Bevis formlen for eksponentiel vækst" Jeg kan intet finde om at bevise y=b*a^x, er det det samme som at bevise a og b i eksponential funktioner, men bare skrevet på en anden måde ? Mange ta... -
Hjælp til valg af studieretning.
ForumindlægHej mennesker! Lige nu går jeg i 9 klasse og allerede den 6 januar skal jeg vælge en studieretning. Jeg er rigtig god til humanistiske fag, det er nemt for mig at få 12-taller i dem, men til gengæld har jeg store problemer med matematik. Hver gang jeg ser nogle tal, som skal regnes ud, får j... -
"Kongen af Danmark"-bolsjer
ForumindlægHvordan skal "Kongen af Danmark" (bolsjerne) oversætte til engelsk?Jeg kan ikke finde det nogle steder. -
Northern Ireland/ Ireland
ForumindlægEr der noget, der vil skrive kort om Northern Irelands problemmer på engelsk? :) På forhånd tak:) -
Forberedelse til de skriftlige eksamner
ForumindlægHvordan forbereder I jer til: Kemi, dansk og engelsk skriftlig? :) Og hvordan gør man det bedst? -
eksamen
Forumindlæghejsa jeg går på den etårige linie til A-niveau, hvilket betyder at jeg snart skal til mundtlig eksamen. Jeg har fået udleveret eksamensspørgsmålene. Kan nogen være søde at hjælpe mig med hvad det konkret er der menes jeg skal fremlægge..kender i fx nogle gode bøger, da vores bog er meget kompakt... -
integration af harmonisk svingning
ForumindlægHej Jeg forbereder mat a mundtlig eksamen. Sidste del af spørgsmålet; integration af den harmoniske svingning; I hvilke situationer får man brug for at integrere den trigonometrisk funktion, som den i spørgsmålet. Kan nogen give et eksempel? På forhånd tak.
