Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 18421 til 18440 af 27764
-
Jura og erhvervsjura?
ForumindlægHej, Hvad er forskellen på Jura på KU og HA(jur.) på cbs? mvh Katja -
Gå 1.g om, eller hvad?
ForumindlægHej. Jeg har haft et noget ringe 1.g år på STX. Mine folkeskolekarakterer er blevet halveret i løbet af året, og jeg har lidt problemer med at følge med. Dette (må jeg erkende), skyldes egen uoplagthed, men jeg ved at jeg vil gøre det bedre næste år, uanset hvad der skal ske. Hvad tror I ville gi... -
linjens ligning og linjens parameterfremstilling
ForumindlægJeg skal gøre rede for linjens ligning i planen og linjens parameterfremstilling i rummet: Er det korrekt at linjes ligning er : y = a * (x - x1) + y1 og parameterfremstillingen i rummet er : (x,y,z) = (x0,y0,z0) + t(r1,r2,r3) -
Determinisme og identitet
ForumindlægNogle der meget kort og præcis kan forklarer determinisme og hvilken indflydelse det har på vores identitet? Tak :) -
FSA FYSIK EKSAMEN HJÆLP
ForumindlægPå torsdag skal jeg op til fysik Og ja har i nogle forslag til hvordan man kan forberede sig til eksamen? jeg skal self. læse mit pensum igennem, men kunne det være en god ide at lave nogle disspostioner i forvejen? eller hvordan, for jeg ved ikke rigtig hvordan det forgår. og jeg har det faktisk... -
bestået eller ikke bestået fag
Forumindlæghej, jeg har fået 7 og 7 i mundtlig og skriftlig matematik som årskarakter. men jeg har fået 02 i mundtlig og 00 i skriftlig eksame-karakter. jeg vill gerne vide hvad jeg kan bruge alt dette til. har jeg bestået matematik eller ikke? er mit snit i mat = 7+7+2+0/4 eller hvordan er mit endelige ... -
Essay indledning
ForumindlægVi er ved at lære at skrive et Essay og har her i weekenden fået for at skulle skrive indledningen til et Essay med emnet: "hvad er det smukke ved Danmark?" Jeg forstår ikke rigtig hvordan man skal skrive det, men jeg prøver lige at skrive det ind, og hvis i så har en kommentar eller v... -
Hjælp mig!
ForumindlægHej alle sammen har lige nogle spørgsmål, Har i nogle råd til hvordan jeg kan blive beder til at læse engelsk forstå engelsk og tale engelsk, kunne godt tænke mig at høre jeres råd til hvordan jeg kan blive beder til engelsk synes næsten alle dem i min klasse er meget beder end jeg til engelsk ;? -
Spørgsmål til politikerpanelet
ForumindlægHej guys Jeg sidder lidt i saksen og håber på i kan hjælpe mig, vi får besøg af et politiker panel imorgen og så skal der jo stilles nogle spørgsmål, min samf lærer har lige her i sidste øjeblik besluttet sig for at jeg da er mand for det job, men jeg er lidt på bar bund, og det er her i dejl... -
Let billedanalyse + meget kort gengivning af den lille rødhætte!
ForumindlægHey! Jeg ville bare høre om der er nogen der villv være søde at tjekke efter om jeg har nogle umiddlbare fejl? På forhånd, mange, mange MANGE tak for hjælpen ;-) Décrivez l’image: A page onze il y a un dessin. Sur l’image il y a une petite fille, qui s’appelle Chapeau r... -
Gyser
ForumindlægHej! Jeg skal skrive en gyserstil som skal indholde: En skoleklasse På en skole Og en af hovedpersonerne skal tage hævn. Jeg er helt tom for ideer, og jeg håbede at i kunne hjælpe mig med lidt inspiration! Håber i kan hjælpe :) -
Studievalgs-dilemma
ForumindlægJeg er en pige på 19 som lige er gået ud af gymnasiet her i '11. Jeg påbegyndte mit studie uden sabbat år, noget jeg bestemt ikke fortryder. Jeg læser lige nu international virksomhedskommunikation. Sagen er blot at studiet ikke lever helt op til mine forventninger når det gælder et drømmes... -
Smidt ud af HF grundet sygdom?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg modtog i dag en sms fra studievejlederen, hvor jeg bliver oplyst, at skolens direktør har taget beslutningen om, at jeg ikke længere skal gå på den 2-årige HF. Jeg ringede panisk frem og tilbage, og fik så talt med skolens direktør. Jeg får fortalt, at han på baggrund af no... -
SU lån eller ej?
ForumindlægHej alle sammen Jeg har lidt svært ved at gennemskue, om jeg skal tage et SU-lån eller ej. Jeg er 2 år inde i mit studium og har 1½ år tilbage, inden jeg færdig uddannet. Derfor er SU-lån-perioden på maks. det 1½ år. Den samlet beløb med renter kommer op på 36.000 kr. Min tvivl ... -
Nogle der vil rette mit engelsk essay?
ForumindlægThe price of becoming famous Humans are daily affected by the media's way of representing the celebrities. We try to look up to the celebrities who is representing as good because we think that’s the right thing to do. The media's influence on people has through the last few dec... -
Kan jeg hæve snittet så meget?
ForumindlægHej Jeg har brugt hele ferien på at finde ud af hvad jeg vil efter gymnasiet, og er nu kommet til det punkt hvor jeg kan 100% afklare med mig selv at det er medicin jeg brænder for, jeg vil rigtig gerne være læge/speciallæge og ønsker absolut ikke andet. Hvis det skulle gå galt har jeg dog en lil... -
Jeg forstår ikke mine resultater (Eksponentiel funktion). "y = 6,0175e0,0084x"
ForumindlægHej allesammen! :-) Jeg har brug for hjælp, til at forstå denne ligning "y = 6,0175e0,0084x". Jeg har plottet mine punkter fra en tabel ind i et punktdiagram. Jeg er blevet bedt om at finde den bedste rette kurve (hvilket jeg ikke er sikker på jeg har gjort rigtigt). Dernæst har jeg s... -
Oversættelse hjælp
ForumindlægHej alle jeg har været så uheldig (synes jeg) at trække mundtligt tysk som udtræksfag. Jeg går i niende klasse og skal til eksamen på tirsdag den 10. juni og jeg har en del problemer med hvordan man skal oversætte følgende sætning til tysk: "Hvide mennesker har i mange år undertrykt sorte me... -
mistanke om snyd
ForumindlægHvis gymnasiet har mistanke om snyd til en skriftlig årsprøve men ingen beviser har må de så godt sender dig op i en ny årsprøve med under 3 dages varsel. ps. Må de smide en ud hvis man så klare sig dårligt i den nye årsprøve. -
Kombinatorik
ForumindlægLad os sige der er 122 bolde af hver sin farve. Først trækker man en rød bold. Man lægger den så tilbage igen og trækker igen den samme røde bold. Hvad er sandsynligheden for dette, og hvad er fremgangsmåden?
