Søgning på: engelsk brev. Resultater: 18481 til 18500 af 25907
-
Lige lidt mere tysk....!
ForumindlægHer er et af disse breve, man plejer at skulle lave:Wir danken Ihnen für Ihr obengennantes Schreiben. Indem Sie die Beschwerde an uns schnell geschickt haben und wir Sie als einen grossen Kunden betrachten, werden wir natürlich einwandfreise Reisekoffer an Sie schicken.Da Sie - wie Sie in dem Bri... -
Klimaks i begyndelsen ?
ForumindlægJeg sidder og er ved at lave en analyse og fortolkning af romanen, Kongekabale. Til dem, der ikke har læst den, kan jeg fortælle, at de første 2-3 sider handler om, at vi befinder os i Grønlandsværelset på Christiansborg, og journalisterne sidder klar til et pressemøde kl. 16. På bordet står en g... -
Rettelse
ForumindlægJeg har nogle sætninger på spansk som jeg jeg gerne vil have lidt hjælp til.1. Hvor tilbragte du søndagen?2. Jeg tilbragte søndagen i Pelegrina3. Hvornår kom du tilbage til Madrid?4. Jeg kom tilbage om aftenen5. Hvornår begyndte du at læse spansk?6. Jeg begyndte i 19917. Skrev I et brev til bedst... -
lidt flere tjeker.
Forumindlæg7: han får brevet i overmorgen. he get the letter the day after tomorrow. 8: de er kommet for at blive en uge. they are came to be in a week. 9: Mary har altid skrevet hans regninger. Mary has always write hes bill. 10: de havde ikke set hinanden i 10 år. they have not see each other in 10 years.... -
Kan en konkurrence annuleres?
ForumindlægHej...Helt overordnet ønsker jeg et svar på trådens navn. Interessen kommer efter en deltagelse i en AOF-prisopgave. Der var en 1. præmie på 3000 kr., og jeg fik i dag svar på mit bud. I brevet stod, at konkurrencen havde været en stor skuffelse, da kun 8 havde deltaget, og de indsendte forslag v... -
Rettelse af tysk handelsbrev
ForumindlægBrevet er som følger (Der er sikkert en del fejl):Johan Winter A/SSvinget 9DK-4653 KariseDer Bäckermeister GmbH 2005-02-08Willy-Brandt-Straße 33D-30445 HANNOVERNachfrage nach Müsli Kuchen.Sehr geehrte Damen und Herren.Auf die Messe „Grüne Woche“ in Berlin, Mitte Januar haben wir Ihre Müsli Ku... -
Hjælp mig!! Militærnægter...
ForumindlægHej allesammen!!Jeg har været til session for godt et år siden, og der trak jeg nr 5xxx = jeg skal ind og aftjene. Jeg er meget imod det danske militær, da jeg mener, at sende mig i militæret er lig med at smide penge ud af vinduet, da jeg på ingen måde skal bruge min fremtid derinde. Til session... -
HJÆLP! AKUT! Fortryder valg af gymnasium!
ForumindlægHej alle sammen! Som i kan se på titlen overfor, så har jeg fortrudt mit valg af gymnasium, hvis det kan fortolkes på den måde. Jeg havde valgt Falkonergården som 1. Prioritet, Gefion som andet og Christianshavn gymnasium som tredje - Jeg kom ikke ind på nogle af delene. Jeg blev så derefter sat... -
Historie spørgsmål
ForumindlægGoddag søndag.Jeg har følgende tekst:"Midt under valgkampen blev rigsdagsbygningen natten til den 28. februar 1933 sat i brand. Det er aldrig blevet endelige opklaret, hvem eller hvad der var skyld i branden. [...]. Teorien om, at det var nazisterne selv, der antændte rigsdagen selv for at f... -
MINI TYSK
ForumindlægJeg har oversættet noget tysk som jeg meget gerne vil ha tjekket, den sidste har jeg haft lidt svært ved så har kun skrevet den i dansk, den med parentes til sidstpå forhånd mange takWie lange bleibt sie bei ihrer Schwester?Sie shreibt, dass sie will zu übermorgen bleiben, sie früher lange geblie... -
Enkelte tysk sætninger, som volder problemer
ForumindlægHej, jeg laver nogle opgaver om forholdsord, som styrer akk. og dativ, og der er lige et par sætninger, som jeg har problemer med. Tak til dem der gider at bruge tid på at se det igennem.1. Vi har trukket en veksel på Dem.2. Vedlagt sender vi Dem en faktura på DM 1.450,00.4.Som svar på deres brev... -
Ansøgningsfrist til Kvote 2 [15. marts]
ForumindlægHej, Man skal/kan send sin ansøgning afsted til kvot2, hvor der er et krav om, at de skal have ansøgningen senest den 15. marts. De skriver: ”Send ansøgningerne til kvote 2 og til de øvrige steder med frist 15. marts, så uddannelsesstederne kan have dem senest 15. marts kl. 12. Hvis du send... -
Hjælp til tysk!!
ForumindlægMin lærer har givet mig denne opgave for i tysk, - jeg skal skrive et brev til min veinnde som bor i BRD, mens jeg samtidig skal forestille mig at jeg bor i DDR. Kan nogen eventuelt kigge den igennem og hjælpe mig med de væsentligste fejl? Det kunne være en stor hjælp! Hallo mein... -
Oversæt dansk til spansk lille tekst. Mangler virkelig hjælp fra en sød sjæl
ForumindlægHej! Jeg mangler simpelthen hjælp til at ovsersætte dette da hverken google translate eller min gode gamle ordbord hjalp. Jeg er helt på bar bund i spansk og det ville være fantastisk hvis en sød sjæl kunne oversætte. Mi vida loca Episodio uno - En Madrid En kvinde sidder i et... -
Før nutid/før datid
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om, hvorledes min oversættelse er korrekt nok. Det skulle jo ikke være således, at meningen gik tabt et sted undervejs. Jeg har endnu ikke lavet middagsmad- I have not yet prepared dinner.Min god even har inviteret mig- My good friend has invited me.Det havde set vanskeligt ud... -
Lille Tysk Opgave, nogen der kan/har lavet den?
ForumindlægStår lidt med et problem, har den her aflevering for til imorgen, men skal til koncert så kan ikke nå det, nogen der har lavet den eller bare lige har lidt swag og keder sig?? :D Lille grammatik opgave Præpositioner 1. Oversæt følgende sætninger til tysk: Vi gik gennem skoven. De ste... -
Traduce al español
ForumindlægHvem gider at kigge på min oversættelse?Her er den danske tekst:Der er mange breve i dag, tænker frk. Clara, idet hun træder ind i det mørke studie. Hun har ikke set manden, som sidder og venter på hende, og hun bliver forskrækket, da han rejser sig.- Hvad vil De? spørger frk. Clare køligt.- Kan ... -
Tysk rettelse
ForumindlægHej jeg skal skrive et tysk brev, til et turist bureau, og fortælle jeg gerne kunne tænke mig noget materiale til mit projektJeg vil meget gerne have, hvis I gad at rette lidt i den. På forhånd tusind tak for hjælpen! :-D TOURBU SachsenAdam-Ries-Straße 1609456 Annaberg-Buchholz Helsinge, d... -
oversættelse
ForumindlægHåber at der er en venlig sjæl, som lige vil kigge dette igennem:)Min kære Karin,En hjertelig tak for dit sidste brev, i hvilket du skriver, at Thomas er blevet et helt andet menneske, efter at han har truffet en sød pige. Det var da(aber) en virkelig glædelig nyhed.Her i vores lille familie har ... -
Fuld pensum
ForumindlægHej!Jeg har nogle spørgsmål om fuldt pensum. Har læst §13 inde på http://www.retsinfo.dk/_GETDOCM_/ACCN/B19990041105-REGLHvor jeg har fået en del information.Sagen er nu, at jeg i billedkunst har 16,4% fravær, og vi har kun to billedkunsttimer igen, dvs. min fravær kan blive 15,3%, hvilket er jo ...
