Søgning på: det moderne gennembrud. Resultater: 18501 til 18520 af 21415
-
programmer på min computer
Forumindlæghejsa jeg har konstant problemmer med virus på min computer og jeg laver en antispyware scan 5 gange om dagen og det er ved at blive for meget....jeg tror det har noget med hvilke programmer jeg har installeret men jeg som ikke ved meget om computere ved selvfølgelig ikke hvilke programmer er ska... -
sharon
ForumindlægSharon har fået en hjerneblødning og det er usansyndligt, at han vender tilbage til politiken. Hvilke indflydelse tror i det får for situationen (forholdet mellem arabere og jøder)i Mellemøsten? Tror i det vil forbedre situationen eller vil det forværre den....? -
planer efter 3.g??
ForumindlægNu er vi jo nogle som bliver færdige her til sommer og så er det at jeg i hvert fald er meget i tvivl om hvad jeg vil med min videre uddannelse eller om jeg skal holde et år fri.. så tænke det kunne være sjovt at høre hvad i andre skal lave?? Om i skal holde fri, rejse eller uddannes?? -
Gider ikke ende som en bums!
ForumindlægHar fået 7 i fysik, men 4 i de 2 fag jeg afslutter til næste standpunkt. Hvad fanden gør jeg for at få højere karakter i de 2 andre? Ved godt jeg først afslutter dem senere, men hvis jeg ikke får en god eksamen er hele lortet spildt. Hvis bare man får 02 eller 4 flere gange kan man ikke blive en ... -
Universitetsverdenen - karriereforhold m.v.
ForumindlægHej. Jeg er nysgerrig. :)Hvilken baggrund har (ikke-adjungerede) professorer typisk?Som jeg har forstået det, så er vejen noget i retning af:3 år: Studentereksamen3 år: Bachelorgrad2 år: Kandidatgrad3 år: PhD-grad4 år: Assitant Professor4 år: Associate Professor-: ProfessorDvs. man bliver typisk ... -
Hjælp til reklameanalyse søges!
ForumindlægHej (: jeg kan ikke finde en reklame til en reklameanalyse, nogen som kan hjælpe? -
Er det ikke grammatisk forkert?
ForumindlægEr det ikke grammatisk forkert, at The Killers synger "Are we human, or are we dancer?"? -
Adverbiers plads+ conditionnel.
ForumindlægHej :) Jeg skal til skriftlig eksamen her den 27., og jeg har lige nogle spørgsmål. 1) Hvor skal adverbier stå? og er det forskelligt fra adverbium til adverbium? 2) Hvornår er det præcis man bruger le conditionnel? og hvordan? Håber der er nogen, der kan hælpe mig :)))) -
Oversættelse
ForumindlægHej. Jeg har en tysk oversættelse i einfach so side 128 nr. 3, som jeg har meget svært ved.Nogen der kan hjælpe? -
Finanspolitisk begreber
ForumindlægHej. Jeg har to korte spørgsmål i forbindelse med en opgave i samf om økonomi. Kan man godt sige, at eksempelvis Tyskland fører en ekspansiv finanspolitik? Eller kan man kun bruge sådan nogle begreber i forbindelse med Danmarks økonomi? Hvis vi pludselig løber tør for olie, vil det så ik... -
hjææææææææææælp mig nuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forumindlæghej som sagt hælp mig med min projektopg vores overemne er UNGE I 2009, men har ikke nogle andelse over hvad jeg skal fremlægge om vi BEGYNDER UGE 22 ALTSÅ NÆSTE UGE PLISSSSSSSSS HJÆLP MIG -
Ordsprog
ForumindlægEr der nogen der kender en fast vending (ordsprog) der siger noget om at noget har ændret sig gennem tiden. At det har ændret sig fra noget godt til noget skidt. På forhånd Tak -
ordstilling
ForumindlægEr ordstillingen på tysk altid udsagnsled, grundled, genstandsled, hensynsled? :) -
Fremlægning i spansk. Nogle der vil hjælpe?
ForumindlægJeg skal fremlægge i spansk på mandag. Er der en spansk kyndig, der gider at hjælpe med at rette det jeg skal sige?Det er en vigtig fremlæggelse for mig :)Davegrohl -
mht. JP - Profeten Muhammed (saw).
ForumindlægSOm alle sikkert ved er der mange diskussioner om JP og billederne... Jeg har idag modtaget flere besked kæder om demostrationer osv på fredag.. men osse at danskerne ville brænde kuranen!!Så sagde en person at man kunne komme fængsel for at brænde en helligbog, såsom Kuranen og Biblen? Jeg vil h... -
En moské i DK
ForumindlægDet må da være på tide at muslimerne fik en moske i DK, hvad synes i?http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=434421 -
Kommunisme og det statsløse samfund.
ForumindlægHej, Jeg har et spørgsmål ang. den kommunistiske ideologi: kommunisterne tror på det stats- og klasseløse samfund. Men hvordan kan et samfund nogensinde blive statsløst, når det er staten der ejer det hele? Og individet ikke må eje noget som helst? På forhånd tak for hjælpen, Cecilie. -
Forvirring
ForumindlægHej studieportalen.Jeg har efter en lang pause fra folkeskolen tænkt mig at starte på en uddannelse og det har jeg fundet hvad er (sygeplejerske). Der er et adgangskursus på 4 fag på hf vuc og derefter ind på sygeplejerske uddannelsen. Men problemet er at jeg ikke tror på mig selv og er bange for... -
hjælp til oversætelse (ti linjer)
Forumindlæghej :) Jeg mnagler hjælp til oversættelse, fra dansk til engelsk. det drejer sig om ti linjer. mail: [email protected] på forhånd tak -
Farver ved tungtopløselige salte
ForumindlægVi har lavet det meget simple forsøg i kemi, hvor man skal påvise, at der er halogenider i en opløsning (helt præcist var det saltvand, hvor vi titrerede sølvnitrat ned for at bestemme, hvor meget Cl- og andet, der var i opløsningen. Vi tilsatte K2CrO4 som indikator).Mit spørgsmål: Hvorfor er søl...
