Søgning på: hitlers vej til magten sso. Resultater: 18541 til 18560 af 19042
-
Kausalitet og udeladt variabel
ForumindlægHej :-) Jeg sidder med en opgave, hvor der er tilknyttet en artikel med følgende ordlyd: Overskrift: "Ekstra hjælper ikke skolelever" Rubrik: trods det, at skolerne bruger mange resurser på at give svage elever ekstra hjælp, lykkes det langt fra for alle elever at nå kundskabsmålene. Bl... -
Ret en tysk stil og giv karaktere, nogle der vil være tysklærer eller er? TAG OG RET:-)
ForumindlægHej folkens:-) Har lige afleveret en tysk stil igår, så ville høre om jeg har mange fejl og om hvad i tror jeg får af karakterer. Her er min læres krav til opgaven: - mellem 200-300 ord - Halvanden linjes afstand -- Selve handlingen skal handle om, hvor man er på vej et sted, hvor der så er trafi... -
GIV KARAKTERE FOR EN TYSK STIL
ForumindlægHej folkens:-) Har lige afleveret en tysk stil igår, så ville høre om jeg har mange fejl og om hvad i tror jeg får af karakterer. Her er min læres krav til opgaven: - mellem 200-300 ord - Halvanden linjes afstand -- Selve handlingen skal handle om, hvor man er på vej et sted, hvor der så er trafi... -
Spansk tekst
ForumindlægHey, jeg søger en kompetent person der kan hjælpe mig, med at finde fejlene i denne tekst. Jeg er ikke interesseret i rettelser af en enkelt sætning eller to, da det ikke vil hjælpe mig betydeligt. Håber på forståelse :) - På forhånd tak :) Neden for er mit foreslag. Opgave 2: Un hombre qu... -
hjææælp
Forumindlæghej vil i ikke være sød og rette min opgave og bedøm den hvis i ville :) enet. Jeg havde klædt om allerede og sad på min seng. Så er det sådan her, tænkte jeg. Fra nu af er det sådan her, kun mig og dem og ikke andre. Dem og mig i det her hus. Dem og mig, der skal spise sammen hver aften.... -
please hjælp
Forumindlæghej vil i ikke være sød og rette min opgave og bedøm den hvis i ville :) enet. Jeg havde klædt om allerede og sad på min seng. Så er det sådan her, tænkte jeg. Fra nu af er det sådan her, kun mig og dem og ikke andre. Dem og mig i det her hus. Dem og mig, der skal spise sammen hver aften.... -
redegørelse
ForumindlægHej. Jeg sidder og laver redegørelse over en nekrolog, og er lidt i tvivl om en redegørelse skal skrives i nutid eller datid? Her er min redegørelse, den omhandler ungdomhuset. Da ungdomshuset blev revet ned, blev denne nedrivning ifølge nekrologen omtalt som husets død. Husets død blev beskreve... -
argumentations analyse
Forumindlæghej. jeg skal lave en argumentations analyse af et tekst som er taler for at doping skal blive legalt. jeg er desværre lidt i problemer, og håber at nogen af jer kan hjælpe mig i nødens stund. tekst stykket: VILD OG USTYRLIG Når sportsånden hyldes af folk, der står uden for selve sportskonk... -
Oversættelse af tekst
ForumindlægHej sprogkyndige. Er der ikke nogen der er søde at hjælpe mig med at rette noget af den nedenstående tekst. Bare noget af den. Jeg har skrevet den Danske version først. John var på vej I biografen. Der blæste en kold vind fra nord, og han var sent på den. Han var dog i godt humør for første gan... -
Komposition af.....
ForumindlægKan i hjælpe med kompositionen af Anna Davids sang ''fuck dig'' Hvordan er den bygget op, hvorfor er den sådan eller kan i bare skrive hvordan man tager udgangspunkt i komposition??? PÅ forhånd tak. Bruges til eksamen i morgen Der var engang hvor du kunne få mig til at gøre alt ... -
Analyse ekspert søges.. :-)
ForumindlægJeg har analyseret denne sang. Det er lyrik, Anna David ''fuck dig'' fra 2005 :-) Jeg mangler lige et par guldkorn angående analysen af den, blandt andet ord og ordforåd og kompusition, angående hvordan det er sat op osv. Hvis en ligger inde med analysen af den, vil jeg meget gern... -
Analyse af ''Fuck dig'' Anna David
ForumindlægJeg skal til eksamen i morgen, hvor jeg har teksten Anna David ''fuck dig'' den analysere jeg. Nogle der har analyseret den før eller kan give mig nogle gode fif, da jeg har analyseret den selv, men jeg mangler at gå i dybden og det er jeg ikke så god til. Håber en kan hjælpe! På ... -
Droppe ud af 3.g?
ForumindlægHej Jeg går på 3.g HTX lige nu, og har ikke et særligt højt snit. Det ligger på 4 lige nu, men hvis jeg tæller standpunkts karakter sammen med eksammen (Det ved jeg ikke om man kan), så ligger det på 4.5 til 4.7 (Og det er bare et estimeret tal over hvad jeg tror jeg kommer til at få til eksamme... -
Bøger til pædagoguddannelse sælges
ForumindlægJeg har lige afsluttet pædagoguddannelsen, og sælger derfor en masse pædagogfaglige bøger. Priserne er vejledende, og kan derfor diskuteres, hvis du ikke synes at de lyder fornuftige. Priserne er desuden eksklusiv fragt. Erik Jappe, Pædagogisk lovsamling 2011 (Perfekt til hurtigt at finde ... -
analyse af L.O.C. tortur
ForumindlægHej jeg skal til eksamen i L.O.C. sang tortur. Jeg kan ikke finde ud af af finde billedesprog i teksten, så jeg håbede at der var nogen der kunne hjælpe mig. med at sige hvad det er eller give mig nogle værktøjer jeg kan bruge. og er der nogen der kan forklare mig hvad "Jeg blot en numod... -
Lidt forskelligt matematik
Forumindlæg(1) En dreng slår med to almindelige terninger (kan vise 1, 2, 3, 4, 5 eller 6). Hvor mange kombinationer er der? 6 kombinationer (2) I klassen skal der spille fodboldturnering. Der er 6 hold der stiller op. Hold 1 skal trække en modstander til deres første kamp. Hvor stor er sandsynligheden ... -
Droppe ud af 3g
ForumindlægMit spørgsmål er egentligt mere at få nogle råd. Jeg er lige nu fuldtids sygemeldt fra min uddannelse (3g stx), fordi jeg har det svært socialt og fagligt. Kort sagt har jeg altid brugt min energi på, at prøve at passe ind. Sandheden er bare, at der ikke er plads til mig og jeg nok aldrig har p... -
Oversætte til dansk
ForumindlægJeg er i gang med at oversætte en tysk sang, og jeg ville lige høre, om det er rigtigt oversat? Mit ´nem dicken Schädel wach ich auf, mein ganzes Bett ist nass. Ich weiss nichts mehr, ich glaub ich hab die letzte Nacht komplett verpasst. Ich sag: Lieber Tag wird bitte nich schlimmer. Doch auf... -
Rettelse/gennemlæsning af stil
ForumindlægHejEr der mon nogen der ville være så venlig at læse min stil igennem? Kritik kan også være velkommen, så længe den er konstruktiv.Nature morteDigtet “Nature morte” af Pia Tafdrup er en del af samlingen Dronningeporten, som blev ”udgivet i 1998. Titlen på digtet betyder på fransk død natur, hvilk... -
Personling udstråling - mundtlig eksamen
ForumindlægFind flere eksamensrelevante sider her Guides Guide til mundtlig eksamen Brug din læsegruppe til mundtlig forberedelse Sælg dig selv til mundtlig eksamen - Personlig udstråling Test dig selv Test dig selv i pensum ”Har du en god røv, så er det med at vise den frem til eksamen.” Såd...
