Søgning på: matematik noter 1.g. Resultater: 18581 til 18600 af 47497
-
OL 1992 - Hjælp til engelsk tekst
ForumindlægHejsa Er der ikke nogen ad jer der lige er rigtig rigtig søde at læse min engelsk tekst igennem?The Olympic games of 1992 The opening of the games was the most beautiful ever, a giant boat with 50-60 men was hauled through an ocean made by 7500 people in blue clothes. It was suppose to symbolise ... -
NEMT hjælp rettelse af en lille oversættelse :)
ForumindlægHej... Er der er sød som vil rette mit lille eventyr.. Det er et eventyr jeg skal skrive på eng, men jeg plejer at skrive på dansk først og så oversætte til eng.. Så det ender med at det bliver oversat ord for ord, og lyder dansk.. Så er der ik en der vil rette min eng. version.. På forhånd tak..... -
engelsk historie
ForumindlægJeg har skrevet et referat af en kort engelsk historie.Er der nogle som kan hjælpe med at se den igennem for fejl.Skal afl. den 28 april.tak på forhåndTeenagers in love (with money)By Amon CohenAmon Cohen has visit a camp for trainee tycoons in Florida.A small group of 11 to 15 years olds is sitt... -
engelsk . kort stil der skal rettes
Forumindlæg“A peep into a slave – mart”Memorie by Joseph Ingraham (1835)A young planter (plantageejer) asks his friend to come with him to the slave – mart (slave marked). The two men rides to the slave market and goes through the gate (låge) and into the yard (gård). There they see a line of Negroes enter... -
Engelsk rettelse
ForumindlægEr der nogen der gider at rette nedenstående (en halv side i word):England is an island off the west coast of the European mainland. It is part of the United Kingdom, along with Scotland and Wales, and it has a population on 58 million people. The capital is London, which also is one of the large... -
Engelsk Aflevering!!
ForumindlægJeg har en engelsk afl. for, og jeg har lavet den Jeg ville bare lige få det rettet, er der ikke lige nogen der kan rette den. Håber at i kan, fordi jeg skal aflevere den senest d. 05-01-10 Det handler om en dame som bor alene. Hun er 28 år, og hun har ingen mor og far. Så går hun ud for at shopp... -
Økonom uddannelse
ForumindlægHey jeg har lige afsluttet HF eksamen og har et gennemsnit på godt 6,3 og ønsker at uddanne mig til økonom jeg er rimlig god til matmatik (karaktere 10) men har klaret mig rimligt dårlig i folkeskolen (gennemsnit 4,9) kort sagt skal jeg opgive min drøm og at være økonom eller skal jeg holde fast ... -
trigonometri
Forumindlæghejj jeg skal op til terminsprøve i næste uge i matematik , men jeg har sleeet ikke styr på trigonometri.. altså for vilkårlige trekanter når man f.eks skal bestem |AB| når abc er .... bla bla bla .. Hvor kan jeg øve mig henne hvor de starter fra bunder og forklarer ??? Har prøvet frividen , m... -
Hjælp til skolen
ForumindlægHej alle :-) Jeg er 15 år, og går i 9'ende klasse. Her for tiden har vi rigtig, rigtig mange prøver, afleveringer og lektier, og jeg ved godt at det kun bliver værre. Jeg vil sige at jeg jeg klarer mig ok i de fleste fag, specielt dansk og engelsk. Jeg arbejder meget hårdt i skolen, og er... -
Program til at skrive mat/fys
ForumindlægNormalt når jeg laver matematikafleveringer, fysikafleveringer og rapporter, bruger jeg word equation til at skrive udregninger. Da jeg har valgt at skrive 3.års opgave i matematik, kunne jeg godt tænke mig noget der ville være både nemmere og pænere. Har I nogle gode programmer, man kan bruge ti... -
Forstår det ikke
ForumindlægFra optagelse 2008 skal følgende krav være opfyldt: Matematik på A-niveau Kemi på B-niveau1) Fysik på B-niveau Biologi på C-niveau Dansk på A-niveau Engelsk på B-niveau Hvert fag skal være bestået med et gennemsnit af karaktererne i faget på mindst 2,0 svarende til 6,0 efter 13-skalaen ... -
Tangent?
Forumindlæg"En tangent til en kurve i et punkt er en ret linje, der approksimerer kurven nær punktet." wiki. Har slået ordet appriksimerer op, betyder "at annektere" eller "tilegne sig". Men går ud fra matematikken har sin egen betydning? Er der nogen, der kan forklare mig beg... -
Hvad kan jeg blive?
ForumindlægHejsa :) Nu har jeg tænkt mig at gå på STX jeg har valgt den naturvidenskabelige retning, og den indeholder: Biologi A, Matematik B (har tænkt mig at sætte den op til A nivea i 2g) og psykologi B. Men ved ikke rigtig hvad jeg kan vælge som uddannelse? Nogen der har nogle forslag? :) eller forslag... -
Vejledning om uddannelse
ForumindlægHeej Alle Jeg går i gymnasiet 1g . Jeg har valgt den Naturvidenskabelig retning Matematik A, Kemi B, Fysik B. Jeg vil godt være uddannet, som læge . Men jeg er ikke lige helt med kravene og karakter . Det er noget med, hvis man skal være læge og komme på universitetet, skal man udføre nogle krav ... -
HJÆLP - Aflevering!!!
ForumindlægHej, Jeg har matematik aflvering for til i morgen, og vil høre om der er nogen, der gider kigge min besvarelse igennem? Jeg har oprettet en tråd for ca en time siden, men ham der svarede, at han gerne ville rette den igennem er nu offline, så vil virkelig sætte stor pris på, hvis der er en an... -
Faglig dokumentation
ForumindlægHey Freaks! Er der nogle er jer som kunne være behjælplig med forslag til en ligning. Sagen er den, at jeg skal aflevere en rapport, som faglig dokumentation vedr. et kup. Og så skal jeg bare få så meget matematik med i den, som kan relatere til emnet. Nu er jeg så noget til at ville opst... -
i tvivl om studieretning på gymnasiet
ForumindlægJeg er meget i tvivl om hvilken studieretning jeg skal vælge på gymnasiet, og jeg skal snart beslutte mig. Der er nogle enkelte fag, som: fysik-kemi, matematik problem- og færdighedsregning, mundtlig historie og samfundsfag at jeg har fået 12 i, men der er mange forskellige studieretninger med de... -
Skal til til sygeeksamen - hvad kræves for at jeg består faget?
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg skal til Matematik A skr. sygeeksamen her i starten af skoleåret. Jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal have af karakterer, for at bestå selve faget. Mit gymnasieforløb har været midt i en svær sygdomsperiode, så jeg har ikke haft så meget mulighed for at følge &... -
SRP-emne?
ForumindlægHej, jeg skal så småt her efter jul begynde at skrive SRP, og vil gerne snart være fastlagt på et emne. Jeg vil gerne i retningen af noget med binære tal. Derfor tænkte jeg evt. matematik og dansk/engelsk. Med de binære tal havde jeg evt. tænkt noget på, hvorledes man kan skrive bogstaver ud fra... -
Stil...
ForumindlægSå har jeg fået skrevet mit essay om "Glæden ved at løbe færdigt" færdigt. Jeg ville umådeligt gerne få 10 eller derover, for derigennem at sikre årskarakteren :) Men jeg er i tvivl om hvor godt mit essay egentligt er. Jeg har skrevet det ud fra min tankerække, og derfor er der næsten i...
