Søgning på: det moderne gennembrud. Resultater: 18741 til 18760 af 21415
-
pH værdier
ForumindlægFlg opgave fra Helge Mygind kemi B Løs denne opgave ved at benytte de opløsninger som svovlsyre, som står i teksten a) Hvad er (H3O+) i 0,10 M H2SO4? Hvad er opløsningens PH? b) Besvar de samme spørgsmål for 1,0 * 10^-4 M H2SO4 I bliver virkelig nødt til at skære det i pap for mig. :( -
UNGE MØDRE
ForumindlægHej .. jeg har en fremlæggelse i engelsk om unge mødre, nogen der kan give mig nogle idéer om hvad jeg kan skrive om? (;. -
STREJKE - den 4. marts
Forumindlæghttp://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article980257.ece Den 4. marts er der lagt op til strejke på mange gymnasier. - Er det noget, der vil ske på dit gymnasie? - Synes I, det er en god idé? Hilsen Tissi -
retningsvektor - Bestem en ligning for l
ForumindlægEn linje har retningsvektor og går gennem punktet a) Bestem en ligning for l. Jeg har her valgt at benytte følgende formel: Er dette korrekt og skal jeg fortsætte med det jeg har regnet ud, eller er det forkert? -
Holland, Gert W.
ForumindlægOhhh my god. Det her er sindsygt. Han er jo unormal. Giver i mig ikke ret? http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2008/03/18/144714.htm -
Beregning af koncentration
ForumindlægBetragt følgende tre vandige opløsninger Opløsning A: 0,200 M propansyre CH3CH2COOH Opløsning B: 0,100 M natriumdihydrogenphosphat NaH2PO4 Opløsning C: 0,200 M natriumhydroxid NaOH Ud fra opløsningerne B og C fremstilles der en pufferopløsning med volumen på 1,000 L og en pH på 6,85. Den fremsti... -
Om Danielpetersen!!
ForumindlægSom en bruger af Studieportalen er jeg godt nok blevet træt af DanielPetersens nedgørende og irriterende kommentare! Her er en LILLE liste over hvordan han besvarer trådende: Nana, du virker ikke særlig dygtig til det her, da dine spørgsmål er ret trivielle. Hvad er din IQ? Jeg har ikke stave... -
Giv aldrig op!
ForumindlægMange tror, at man kan sætte lighedstegn mellem liv og skole, men det er altså ikke tilfældet. I hvert tilfælde ikke for mit vedkommende! ________________________________________________________ Jeg har en veninde (3g), der er ret nede over sine karakterer. De er altid dårlige. Men hun kan da ik... -
Dansk undervisning med garanti
ForumindlægJeg hedder Jacob Vestlev. Jeg bor i København og studerer HA- sport- og eventmanagement. Derudover arbejder jeg i to eventfirmaer og har selv mine egne projekter kørende ved siden af. Dertil har jeg også skrevet en lille E-bog om kreativitet og icebreakers. Jeg er desuden uddannet skiinstruktør... -
Når tiderne skifter (projekt)
ForumindlægHej ´Vi har om et par uger projektuge. Overemnet er ''når tiderne skifter''. Er der nogen der ved hvad man kunne lave et projekt om, som i det hele taget ville kunne imponere lærerne, og således også spænende for mig selv? -
intelligentpeople.com
Forumindlæghttp://intelligentpeople.com/ intelligentpeople.com er en datingside for intelligente mennesker. Man skal bestå en iq-test for at være medlem. Hvad synes I om konceptet? Bør man date på baggrund af sin intelligens? -
-Kom og kik på min artikel! Tak :)
ForumindlægHvordan kan jeg forbedre den? Gode praktikpladser til de unge! Forskellige undersøgelser viser at unge, der erfarer gode praktikpladser, har større chancer og muligheder for god arbejdsplads, senere hen. Erfarne og kompetente personer fra ung & uddannelse/As, fortæller at unge der i løbet... -
Maple!!! Matematik opgave
ForumindlægEr der nogle her som er rigtig gode til maple og muligvis kan vejlede mig i hvordan man kan løse følgende opgave på maple? Er ret i tvivl.. -
HASTER Tyngdeacceleration
Forumindlægnogen der kan sige mig hvad jeg mangler at gøre? har jeg fundet tyngdeacceleration? og hvis ikk hvordan gør jeg så? -
perspektivering til kong lindorm
ForumindlægJeg har lige lavet en eventyranalyse af Kong lindorm og skal nu til at perspektivere til andre eventyr? Jeg kan bare slet ikke komme ind på nogen der handler om nognelunde det samme. :( -
klage over afsluttende årskarakter
ForumindlægHej Hvornår kan man senest klage over årskarakter? det drejer sig om afsluttende (3g) årskarakter. parisa -
Hvor mange kilometer går der på en megameter?
ForumindlægHvor mange kilometer går der på en megameter ? -
hhx / stx
ForumindlægHej, jeg er utrolig meget i tvivl om hvor jeg vil hen efter 10. klasse. Mine karakterer har ikke været super gode det her år, og vil gerne enten på hhx eller stx.. Jeg har hørt STX skulle være fyldt med hippier, og HHX skulle være fyldt med snobbede personer.. jeg kan godt lide fagene der er på H... -
pH af stærk og svag syre
ForumindlægHej. Nogen, der kan hjælpe mig med at finde ud af, hvordan jeg beregner pH for 1M HCL (Stærk syre) og hvordan jeg beregner pH af 1M CH3COOH (svag syre)? Det ville være en stor hjælp! :) Tak på forhånd -
Vurdering af min danske eksamen
ForumindlægHey .. Sku spørge om jeg kunne poste min stil, og få en vurdering af den?? Altså karaktereren .. om den er til et 10 tal, 12 tal eller -3 tal.. Hvis ja; hvor ka jeg gøre d henne?
