Søgning på: spansk noter 2.G. Resultater: 18761 til 18780 af 23138
-
Analyse af en sang
ForumindlægHej SP. Jeg har skulle lave en analyse af en sang, og har nu læst min analyse igennem så mange gange, og kan ikke finde flere fejl. Er der en rar sjæl der kunne have lyst til at kigge på min opgave. Vores fokuspunkt i opgaven skulle være kongruens og subjekt-og verballed :-) På forhånd tak! :) -
Marxisme - Pelle Erobreren bind 3
ForumindlægHej alle! I AT har jeg valgt at læse Pelle Erobreren bind 3 (Den store kamp), og drage parallel til Marxisme mht konflikten mellem arbejdere og arbejdsgivere. Mine fag er Samf A og Dansk A. Er der nogle der kan fortælle mig lidt om Marxisme mht det ? Hvis der er nogle som har det samme emne, så k... -
Musik på Gymnasiet?
ForumindlægJeg er imod, at faget musik kan tages på højniveau i gymnasiet. Jeg mener, at musik er i samme kategori som idræt og billedkunst. Disse er obligatorisk og kan så også tages på mellemniveau - det samme burde gælde for musik - hvad er forskellen? Jeg bliver bare irriteret over at se, mine klassekam... -
Operation Dagsværk
ForumindlægDeltager du?Har hele skolen en kollektiv fridag, eller får man fravær?Hvor stor en andel delager fra din klasse? -
Gennemsnit!!!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er en pige, som går i 3 g, og har brug for lidt hjælp. Som i kan se fra overskriften, så handler det om mit gennemsnit. Jeg har et dårligt gennemsnit i forhold til det uddannelse jeg gerne vil ind på. Jeg vil nemlig gerne læse til medicin, hvis gennemsnit ligger på 10,8 (kbh)... -
Valg af videregående studie - Oecon, Jur eller Merc fir
ForumindlægSom overskriften siger så omhandler dette topic ovenstående studier på AU. Jeg står som så mange andre unge, og ikke aner mit levende råd mht. valg af studie, dog er jeg sikker på det skal være i en samfundsfaglig og/eller økonomisk retning, da jeg har en stor interesse for det samfundsfaglige... -
Skriftlig HTX A besvarelse
ForumindlægHej alle sammen. Jeg var til skriftlig engelsk A eksamen og har lige fået respons. Jeg synes min karakter var noget lav ift. det forventede, og jeg ville blot spørge om der var en venlig sjæl der ville kigge den igennem og komme med en evt. karakter/kritik. Mange tak! A. Account Throughout... -
Fra word til pdf?
ForumindlægJa som overskriften antyder er jeg ikke den vilde nørd til sådan noget med at konvertere filer til andre filtyper.Jeg håber derfor der er en derude, som har lidt mere IT forstand end mig, som kan forklare hvordan jeg får konverteret en word fil indtil pdf.. Kan sagtens finde ud af det den modsatt... -
Eksamen 2009 - retfærdigt???
ForumindlægHej alle Er ikke sikker på hvilken kategori min tråd hører ind under, men nu ender den her. Det er måske mere en klage / mangel på forståelse over, hvordan jeg kunne ende i sådan en uheldig situation mht. hvilke fag jeg skal op til eksamen i. Jeg afslutter stx til sommer og har studieretningen s... -
God karakter
ForumindlægHvad er for jer en god karakter? Gør et 9-tal jer tilfredse eller skuffede? -
De mest eftertragtede uddannelser?
ForumindlægHvilke uddannelser er mest eftertragtede og hvilke uddannelser ser i som "Høje" uddannelser? -
Forstår ikke billedet? HDL-kolesterol
ForumindlægHej jeg skal snart til AT-eksamen i biologi og dansk. Mit emne handler om HDL-kolesterol Jeg har lige set dette billede på nettet, er der nogle der kan oversætte dette til dansk? Fordi jeg forstår det ikke også selvom jeg har benyttet diverse oversættelsesprogrammer. Det kunne være rart, hvis d... -
Kan du skrive?
ForumindlægVi søger en eller flere til at skrive artikler på 400 - 500 ord. Artiklerne er indenfor emnerne ferie, vægttab, rygestop, motionsløb, gør det selv tips mm. Vi kommer med en titel og et nøgleord som skal forekomme 3 - 5 procent af artiklen. Artiklerne skal være unikke og på ikke have været udgivet... -
Simpel spanskbilledbeskrivelse, hjælp!
ForumindlægJeg har brug for at få det her oversat, sådan ca. Billede 1 Til højre på tegningen er der et hus med to vinduer og en dør. i vinduet til venstre står der en bedstemor/gammel dame. i vinduet til højre sidder der en pige og hører radio. i døren står en bedstefar, han ser glad ud. i baggrunden er e... -
Gymnasievalg STX/HTX
ForumindlægHej alle Jeg går i 9.klasse i folkeskolen og synes at jeg klarer mig godt i de naturvidenskabelige fag, får næsten kun 12 taller. Mit gennemsnit ligger på 9,7. Min ven vil helt sikkert på HTX som den eneste i min klasse og jeg overvejer det også. Jeg har tænkt på at vælge Engelsk A, Mat A o... -
spørgsmål til folkene bag Studieportalen.dk
ForumindlægAltså - jeg kan jo være ligeglad.. men for flere måneder siden bad jeg om at få uploaded nogle opgaver, som jeg selv synes er super gode!HVORFOR er de endnu ikke kommet på siden??-Eva -
Vurdering af min eksamensstil fra i dag!!
ForumindlægHej, Jeg ville bare høre om der evt. er nogen der har lyst til at læse min stil igennem og komme med lidt respons og måske et fingerpeg om, hvor karakteren kommer til at ligge? Hilsen Cecilie -
Studietur?
ForumindlægJeg skal på studietur på søndag og glæder mig selvfølgelig rigtig meget..:)Jeg ville bare høre om hvor i har været/skal hen på studietur?Og er der nogen der har været i Rom, som er der hvor jeg skal hen, som har noget spændende at fortælle om det!? :) -
Korrektur
ForumindlægNogen der vil hjælpe mig med at læse korrektur? Har forsøgt, men hvis nogen kan hjælpe mig med at fortælle hvad jeg eventuelt gør galt, ville det være lærerigt! Det er især opg. B.5 jeg ikke rigtig kan få til at fungere.. f.eks. er jeg lidt i tvivl om der i fjerde nederste sætning skal stå ning... -
Rettelse af stedord
ForumindlægNogen der kunne tænke at kigge min oversættelse igennem for stedordsfejl og lign.? Danés Español Jeg elsker dig Te quiero Hun kysser mig Me besa Han siger til hende, at hun kommer La dice para que llega Hun svarer ham, at hun skriver Lo responde que escribe Hun sender ham et brev ...
