Søgning på: spansk noter 2.G. Resultater: 18781 til 18800 af 23138
-
Er gymnasiet anderles end skolen
ForumindlægHej Hvordan er det egenligt at være gymnasieelev, altså faglige og socialt? og forringerr man sin eksamesnit fra folkeskolen én eller to karakere ned? -
STX eller HTX
ForumindlægGoddag Jeg er en ung dreng på 15, der snart skal til at vælge en ungdomsuddannelse. Jeg er i tvivl om, hvad jeg skal vælge, enten venner og skole eller bare skole og færre venner der går på gymnasiet. En del fra min klasse har valgt STX, men jeg hælder mest til det tekniske gymnasium. I 8. klass... -
rettelse af kort tekst ! :)
ForumindlægHejsa alle sammen, er der mon nogen som har lyst til at se denne tekst for fejl, det er til et mundtligt oplæg.. <span lang="ES-MX" style="font-size:11.0pt; line-height:115%;font-family:"Arial","sans-serif";color:black;mso-ansi-language: ES-MX">La es... -
Rettelse af ovesættelse
ForumindlægHej, er der nogle der vil tjekke om der er nogle forkert vendinger i min oversættelse? + er der nogle andre regler udover at tillægsor det skal altid være efter navnordet. 1. I Spanien er fodbold vigtig for mange mennesker. - El fútbol en España es demasiado mucha gente impo... -
Jeg er i tvivl om jeg vil på efterskole eller bare direkte på HHX efter 9. klasse
ForumindlægHej =)! Jeg er en dreng som lige er fyldt 15 år og går i 9. klasse. Jeg går og tænker rigtig meget over hvad jeg vil efter 9. klasse. En ting jeg er sikker på, er at jeg vil læse jura på universitet efter HHX. Men jeg ved bare virkelig ikke om jeg vil på efterskole inden HHX. Jeg er bange for... -
Hjælp til franskstil!
ForumindlægHejsa!jeg har skrvet en franskstil, men jeg har svært ved at rette mine egne fejl, så please hjælp mig!!Jeg har fransk på begynder niveau 2.g!!!Her er stilen:Il était une fois un homme qui été trés malheureux. Il été malheureux parce qu'il n'avait pas d'amis. Il avait une femme qui mo... -
Hjælp til fransk!!!
ForumindlægHej mit navn er Louise:)Jeg har svært ved at rette min egen stil, så derfor ville jeg blive glad hvis du kunne hjælpe mig med at rette den...:)Jeg går i 2.g og har fransk på begynder niveau!!!Her er stilen:Il était une fois un homme qui été trés malheureux. Il été malheureux parce qu'il n'... -
Analyse af digtet "Når Lyset Bryder Frem"
ForumindlægHej! Jeg er som så mange andre i gang med dansk - historie opgaven i 2.g Mit emne er ungdomsoprøret i 1960'erne og jeg har valgt filmen "Det Store Flip" og digtet "Når Lyset Bryder Frem" som mine hovedværker. Men jeg har rigtig svært ved at slå hul på digtet - alts... -
Udeboende som 16-årig, tilskud?
ForumindlægHej, jeg står desværre i den situation, hvor jeg ikke fortsat kan bo derhjemme. Jeg har haft to rigtigt slemme år, hvor jeg selv har været syg, men føler mig heldigvis i god bedring, og har lysten til hele livet! Jeg kan se rigtigt mange muligheder: personligt, uddannelsesorienteret, mm. Min mor ... -
Læse medicin, Ikke højt nok snit! Hjælp søges
ForumindlægHej alle sammen .. Jeg er en 3.g'er som meget gerne vil læse medicin, men mit snit er ikke godt nok! (Jeg læser på den naturfaglige linje, så jeg har alle de fag, der kræves, altså: Mat A, Fys A, Kem B, Eng B, Dansk A) Jeg har et gennemsnit på præcis 7,00 efter 2.g, og så har jeg lige... -
Uddrag af FRANSK oversættelse. Ikke så lang.
ForumindlægHey. Hjaelp en straeberelev i nod... Ej, jeg vil sku gerne gore det godt i fransk :D Gaar i 2.g B-niveau. Haaber virkelig paa en der gider se folgende oversaettelse igennem. Isaer tips mht. fejl, da min anden oversaettelse er meget laengere, men vil bare gerne vide hvad jeg skal arbejde med - hvo... -
International Business på CBS
ForumindlægHej alle sammen Jeg er en HHX-studerende, der pt. går i 2.G. Jeg planlægger at fortsætte på en videregående uddannelse fra sommeren 2016, og her har jeg mere specifikt kigget på International Business på CBS og HA-Almen på enten CBS eller Aarhus Universitet (BSS). Mine overvejelser går især på ... -
Bølger
ForumindlægHejsa.Jeg går i 2.g og har fysik på b. Det vil være mig en stor hjælp hvis i gad hjælpe mig med 2 afleveringsopgaver. Jeg har læst på opgaverne flere gange,og kan overhovedet ikke få det til at hænge sammen..Det vil være en meget stor hjælp, hvis i gad hjælpe mig..Opgaverne lyder:Opgave 2 Krabbet... -
Hjælp til en fysikopgave
ForumindlægHejsa. Jeg går i 2.g og har fysik på b. Det vil være mig en stor hjælp hvis i gad hjælpe mig med 2 afleveringsopgaver. Jeg har læst på opgaverne flere gange,og kan overhovedet ikke få det til at hænge sammen.. Det vil være en meget stor hjælp, hvis i gad hjælpe mig..Opgaverne lyder: Opgave 2 Krab... -
Hjælp til svær fransk oversættelse. Pierre? :)
ForumindlægHejsa :) Jeg har brugt for lang tid på den her oversættelse, og jeg synes virkelig, det ser meget forkert ud. Er det virkelig 2.g niveau? Tak for hjælpen. Den står først på fransk, så på dansk. Knus Maria.Dans le texte il s’agit d’une petite fille, qui a 5 ans, et qui aussi est l’écrivaine du liv... -
Chancerne for at blive læge?
ForumindlægKære Studieportalen Jeg har altid gerne ville være læge og hele ideen om at blive udsendt som "læge uden grænser" har altid fascineret mig. Matematik har dog aldrig været min stærke side, så jeg har altid tænkt, at jeg blot ville have det på B-niveau, og derefter læse det op på A-nivea... -
STX Terminsprøve Mat A?
ForumindlægHej alle sammen, Jeg skal til terminsprøve på STX i matematik på A-niveau om et par måneder. Er det rigtigt forstået at de opgaver man kommer op i, er opgaver fra tidligere STX eksamenssæt på A-niveau? Jeg har på det seneste forberedt mig, ved at lave eksamenssæt på mat A fra 2011, da jeg... -
enevælden!
ForumindlægHej derude.Jeg sidder og skriver 2.G's opgave. jeg har om enevælden i danmark. jeg har fået skrevet en hel masse.først har jeg et sprøgsmål. hvor lang må den være eksl. billeder? ca. 9 sider ik? så ville det være i orden at aflerever en opgave på ca. 11 sider, med forside, indholdsfortegnelse... -
Censor: tal pænt!
ForumindlægHej med jer.Jeg var til 2.g mundtlig årsprøve i historie idag. Jeg holder meget af historie og læser af interesse.Derfor er jeg også dygtig til historie og min lærer har høje forventninger til mig.Jeg vil sige, at det ikke gik særligt godt. Kilden og perspektiveringen lagde ikke op til en større ... -
Eksamensprojekt
ForumindlægHejsa alleammen. Jeg er nået til det punkt i 2.g, hvor vi skal lave vores eksamensprojekt i fysik. Jeg har valgt et forholdsvis simpelt forsøg. Det går ud på, at jeg vil bevise, at Fafg = Fmod. Jeg har et forsøg i tankerne, hvor jeg skal bruge et kuglependul (er ikke sikker på, at det er det r...
