Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 18821 til 18840 af 52201
-
Brug for Lektiehjælp eller ekstra undervisning?
ForumindlægHej Jeg tilbyder i øjeblikket undervisning i de naturvidenskabelige fag: Matematik C/B/A niveau, Fysik C/B/A niveau, Kemi C niveau Undervisningen former sig efter dit behov, dvs. det kan være eksta hjælp til de naturvidenskabelige fag du har i skolen, lektiehjælp eller eksamenshjælp. Undervisn... -
Nem lille rettelse
Forumindlægden er skulle gerne være ganske nem og overkommelig for de fleste herinde. jeg har det bare lidt svært ved engelsk, så håber nogle af jer vil rette det værste.Dansk:Kære Mabel!Jeg er frygtelig ked af, at min kone er overtroisk. Der er ingen tvivl om, at hun faktisk tror på, at man ikke skal gå un... -
Rettelse af verbalkongruens
ForumindlægJeg er lige ved at rette nogle, efter min mening, lidt tricky kongruensopgaver. Er der ikke nogle der vil være søde, og se om de er rigtige? -One fifth of the population were children. -Six times six is thirty-six -Three plus ten is thirteen. -Lots of snow has fallen this winter. -Not only the bu... -
HJÆLP MIG TAK <3
ForumindlægEr det okay at bruge en af kameraternes notater til en 24 timers biologi eksamen? han var inde dagen før og fik et 10 tal, jeg harvalgt at tage hans noter og håbe på det bedste, er det lovligt? :i -
Kalender til windows skrivebord
ForumindlægHej Hvor kan man finde en kalender som man kan have på windows skrivebordet (så man kan laver noter som lektier og aftaler osv.)... Har prøvet at surfe lidt...de fleste er bare noget prøve noget, hvor man så skal betale efter 1 månedsforbrug. Nogle ideer til hvor man kan downloade det og ... -
Raketter
ForumindlægHej Jeg skal igang med at skrive en SRP opgave om raketter. Jeg står på rimmelig bar grund, er det nogen der kunne hjælpe mig med at komme igeng. det kunne være godt hvis nogen havde nogle noter om raketteorier, eller evt. hjemmesider/bøger På forhånd tak -
Find én fejl i sætningen
ForumindlægJeg sidder lige med en opgave, som går ud på at finde fejl i sætningerne. Fejlende skal rettes og forklares. I nedenstående sætninger er jeg dog i tvivl om hvad fejlen er, 1. The japanese people are very polite when they do business with foreigners. Er fejlen i ovenstående noget med udtry... -
Nok tid?
ForumindlægDet er et spørgsmål til dem, er har været oppe. Til eksamen har man 24 min forberedelse til en ukendt tekst på maks. 2,5 ns. Og man er så inde i 24 min til selve eksamen. a) Føler I, at man har nok tid til forberedelsen? Kan man godt nå at 1) læse teksten grundigt flere gange? 2) læse baggrunds... -
Oversættelse.
ForumindlægHej alle.Er der nogen, der vil se denne oversættelse igennem? Jeg er i tvivl mange steder - oversættelsen er baseret på et kapitel om ejestedord og påpegende stedord.DER OVERSÆTTES FRA DANSK TIL ENGELSK!....Dansk:Dette er, hvad (der) skete i morges.”Det der er min skjorte, ikke din!” Det var min ... -
HTX karakter.
ForumindlægHej.. Jeg er super nervøs over mine eksamenskaraktere, og skriver for at få det hele på det rene. Jeg har fået i årskarater 10 mdt og 7 skt i matematik, men jeg fik 02 til mdt og 00 til skt i matematik. Mit spørgsmål går nu på om jeg har bestået matematik eller om jeg ikke har. Jeg mener at d... -
Forsikringsmatematik & gymnasielærer
ForumindlægHej alle, Jeg har søgt ind på Forsikringsmatematik (Aktuar-uddannelsen) på KU, men har også samtidig igennem længere tid leget med tanken om at undervise i gymnasiet. Jeg ville høre om der er nogen der ved, om man ville have mulighed for at kunne undervise i Matematik i gymnasiet, hvis man h... -
Helte eller hvad?
ForumindlægHar denne korte tekst fra dansk-engelsk oversættelse for, som jeg håber I kunne være så venlige at rette for eventuelle fejl. På forhånd tak! ____________________________ Helte eller hvad? I de vestlige lande vil mange kvinder gerne forlade deres hjem for at få et arbejde. Sådanne ønsker er s... -
Naturvidenskablig retning eller humanistisk?
ForumindlægJeg er tvivl om, efter endt HF, hvilken videregående uddannelse jeg så skal tage. Jeg vil selv mene, at jeg er bedre i de humanistiske fag, men jeg har ikke noget imod matematik (det tager mig dog længere tid at forstå matematik). Vil der være gode jobmuligheder indenfor det humanistiske felt ... -
Rettelse
ForumindlægHej. Er der nogle som vil kigger på dette :) ? Dansk: For det første, jeg håber I finder dette brev. Jeg gør ikke det pga. af jer. Det er mig vigtigt for mig at sige. Fordi, min dejlige familie, jeg elskede jer virkelig. Og det at jeg elskede jeg så meget er grunden til at jeg hang mig selv. S... -
Bestået eller ej
ForumindlægHej Allesammen. Jeg har et spørgsmål som er blevet stillet herinde en million gange, dog synes jeg at det findes i mange varianter. Det store spørgsmål - Bestået eller ej. Jeg fik min studentereksamen i 2004 og hører derfor ind under gammel karakterskala. Jeg har nu fået lyst til at læse videre o... -
Bestemmelse af koordinater til et punkt i et 3D koordinatsystem.
ForumindlægHej, har lidt problemer med opgave 1. d), ved ikke om der er nogle der har en fiks idé? http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF11/Proever%20og%20eksamen/110526%20102753%20%20htx111MATA25052011B60... -
Vektorer og integral
ForumindlægHej allesammen! Jeg er gået i stå i opgave 12 og 13, kan i give nogle hints. http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF11/110726_1frs111-MATnA-18052011_UVM_web.ashx Mange venlige hislner -
2g om , NYTTER DET EGENTLIG?
Forumindlæger der nogen derude som har taget 2g om? og hvis jaa? har det hjulpet dig/jer ? er nemlig meget i tvivle , har ik fulgt godt nok med i 2g og de kan man virkelig godt se på mine karakterer :( ha dumpet til 2 skriftligt årsprøve eller ha jeg bestået alt enten med 02 eller 4 .. det vil være ens to... -
Hvordan skal det forstås?
ForumindlægHej Jeg er lidt i tvivl om opg. 9c i følgende: http://www.uvm.dk/Uddannelser/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/131206%20MatA-stx-06122013.ashx Skal man kun tage arealet af de lydegrønne flader, eller skal man også tage arealet af de... -
Hjælp!!! Har et lavt gennemsnit!!!
ForumindlægHej allesammen Jeg skal efter sommerferien starte i 9. Klasse, og har i lang tid haft en drøm om at komme ind på medicinstudiet:) jeg har desværre en meget lav snit på 6 og føler mig håbløst da jeg hører at mange forbedre deres snit mens at jeg sidde fast i med mine karakter selvom jeg øver. fx ...
