Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen 2015. Resultater: 18901 til 18920 af 135334
-
Procentvise Forøgelse ( f(x)=b*x^a )
ForumindlægKan dog ikke finde ud af dette, har prøvet at søge i nettet, men forstod det rigtig ikke... det opgave b) -
Hjælp til rettelse af engelsk! skal afleveres inde kl 24
ForumindlægHej. er der nogen der vil kigge min stil igennem på omkring de 800 ord? :) det er min sidste engelsk stil nogensinde, ville blive rigtig glad for at slutte engelsk af med noget godt! stilen er vedhæftet, og hvis du vil hjælpe mig, så send stilen tilbage pr. mail: [email protected] -
Engelsk litteratur vedrørende kvindernes kamp i det 19. århundrede
ForumindlægHej. Jeg har lige nu et AT forløb i fagene engelsk og dansk vedrørende kvindernes kamp i det 19. århundrede. Vi har om kvindernes kamp for politisk deltage, men har kun formået at finde dansk litteratur. Er der nogle, der kender nogle forfattere indenfor emnet, nogle tekster eller en god side m... -
Finde b og c i parabel når du kender a og toppunkt
ForumindlægHej. Jeg har fået denne her opgave stukket i ansigtet . Parabelen y = 2x^2 + bx + c har toppunkt (2,b) Bestem b og c :) ? Er der nogle som kan hjælpe mig -
Omskrivning til f(x)=b*a^x
Forumindlæghej :) jeg har fået en opgave der lyder således: skriv funktionen: f(x) 2^2x-1 på formen f(x)=b*a^x min lære sagde at jeg skulle bruge nogle potensregneregler til det man kan ikke lige finde ud af hvilke. please hjælp mig :) -
Teknologi A & Idehistorie B - KUNSTIG INTELLIGENS
ForumindlægHej Jeg har valgt AI som overordnet emne til SOP i fagene Idehistorie B og Teknologi A. Jeg ville så høre om i havde nogen bud på et problem eller område som jeg kan lave opgaven om. Er lidt tom for ideer -
HHX - Er matematik og tysk på B niveau svært?
ForumindlægHej alle sammen:) Jeg skal til at vælge, hvad jeg skal efter 9. Klasse, og har fundet ud af, at HHX er mest mig. Derfor vil jeg gerne spørge jer, som har erfaring med eller ved noget om HHX, om matematik og tysk på B niveau er meget svært? Er matematikken mest grafer og funktionsforskrifter, elle... -
oversættelse fra dansk til engelsk. En der gider rette den??
Forumindlæg108Sent på formiddagen nåede bussen en lille by temmelig langt sydpå, hvor jeg skulle stige af og vente på den næste, som ville være i New Orleans den følgende eftermiddag. Luften var behageligt mild, og jeg benyttede mig af lejligheden til at gå en lille tur, men da jeg følte mig sløj efter en... -
Darwin - Historie A/Engelsk A
ForumindlægHej alle derude. Jeg er i gang med AT i 3.g. Mit overemne er Alternativer - forandringer og fornyelser, og med det har jeg valgt Darwin som mit emne. Darwin kom med et andet alternativ mht menneskesyn og religion. Min problemformulering er: På hvilken måde var Darwins teori et alternativ til vi... -
Besvarelse til Engelsk A STX den 27. maj 2013
ForumindlægHej! Nogen, der har besvarelsen til eksamenssættet "Engelsk A, STX den 27. maj 2013"? Vil nemlig gerne sammenligne mine svar med det rigtige. På forhånd, tak! -
Eksamen(imorgen): film, tale dokumentar
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i dansk i morgen. Skal også først trække i morgen, hvorefter jeg har en times forberedelse. Jeg er dog noget usikker på hvordan jeg skal gribe det an hvis jeg trækker en film, tale eller noget om dokumentar, så det vil være dejligt hvis I vil skrive en masse gode ting om ... -
Matematik Rapport - Forudsætningen for at få det på B-niveau
ForumindlægHey Folks! Skal aflevere en matematik rapport om eksponentiel udvikling, men fatter seriøst ikke hvad det går ud på. Her kan i se det: Opgave 1 Eksponentiel udvikling Besvar følgende spørgsmål om eksponentielle udviklinger. Du skal både give et generelt svar og derudover også finde på et talekse... -
Kender volumen af kasse find l, b, h
ForumindlægFørst skulle jeg beregne den optimale dåse, der skal kunne rumme 500 cm^3 . Dette blev konklusionen på det: En dåse der skal rumme 500 cm^3 skal have en radius på 4,3 cm og en højde på 8,6 cm for at få den mindste overflade. Nå skal jeg så gøre det for en kasse. Men så får jeg 3 ubekendte ved:... -
y'(t)=b-ay er løsning til y(t)= b/a +ce^-at - GØR PRØVE
ForumindlægHar et problem med en simple vækstmodel som skal bevises ved at gøre prøve.. Den går ikke helt op så håber der er nogen af jer der kan hjælpe . Her er hvad jeg har gjort : y'(t)=b-ay er løsning til y(t)= b/a +ce^-at Venstre sider y'(t)= b/a +ce^(-at) <---- brøken &q... -
Kan jeg tage en re-eksamen?
ForumindlægHej, jeg går på STX, 1. år lige nu, og har lige været oppe i samfundsfag. Mit mål er at jeg afslutter med et gennemsnit på 11. Jeg har 5 A-niveau fag, og jeg har lige fået 02 i samfundsfag, hvilket vil komme til at trække langt ned i mit gennemsnit, og hvis mit gennemsnit skal ende på 11, har j... -
Gør rede for hver af graferne A, B og C
ForumindlægHej, jeg skal have hjælp til en matematik opgave som lyder således: Figuren viser tre grafer A, B og C for tre funktioner: f(x)= 3*1,1x g(x)= 3*0,9x h(x)=3*x0,5 Gør for hver af graferne A, B og C rede for, hvilken af funktionerne f,g og h den er graf for. Er dog helt med på at f(x) = B, g(x... -
B(t)=100*e^0,486*t
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har en aflevering for hvor jeg virkelig har svært ved at se mig ud af forskriften. Jeg er ret sikker på at det er en ekponentiel funktion, men hvordan kommer jeg videre når jeg ikke kender "a". Håber der er nogle der kan hjælpe mig videre!! På forhånd tak :-) I e... -
SOS Ligninger og bruttotilvækst i mat b projekt!!!!! Hasteværk
ForumindlægJeg skal finde ud af at besvare disse to opgaver, e og f. Hældningen for tangenten t til grafen for B i punktet, hvor x=12, vil være den største vækstændring i bruttotilvæksten pr. beskæftiget i regionen. e) Bestem ligningen for t og bestem den største vækstændring i bruttotilvæksten pr. beskæf... -
Eksamen Aug. 2002 opg 3
ForumindlægHej! Jeg sidder midt i at lave opg 3 fra Aug. 2002, men den volder mig store problemer hvilket irriterer mig. Er der nogen som har lavet den der evt. kunne smække den op? Det ville være en stor hjælp :) -
Kommentere mit talepapir - Eksamen imorgen :)
ForumindlægNogen der eventuel vil kommentere mit talepapir: [Link] På forhånd mange tak, Liv1988
