Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 18901 til 18920 af 39512
-
that has - that's?
ForumindlægIt’s the power of working together that has brought us humans to where we are now, on the top of the world. Kan man forkorte that has til that's så sætningen lyder: It’s the power of working together that’s brought us humans to where we are now, on the top of the world... -
Hvem sagde "poetry is seduction"?
ForumindlægHej. Er der nogen der ved hvem der sagde at poetry er seduction? Tak. -
Endnu en lille ligning -hjælp ...
ForumindlægArealet af et rektangel er 806 cm^2. Forskellen mellem længden og bredden er 49 cm. Find rektanglets længde og bredde..? -
Må man gerne skrive i Ariel ??
ForumindlægHey kom lige i tanke om, man gerne må skrive sin SRP i skrifttype Ariel .. eller er der nogen der gør det ? det fylder nemlig mere en Times .. -
Hvad er epistasi?
ForumindlægSom titlen leder jer mod - hvad betyder begrebet epistasi helt præcist? - det må gerne forklares med andre biologiske udtryk -
lav navneord som er i familie med følgende udsagnsord
Forumindlæghej håber nogle kan hjælpe mig.. jeg kan ikke huske hvordan men laver navneord som er i familie med følgende udsagnsord... i fransk eksmpler : voyager- le voyage partir- le départ boire - la boisson -
Hjælp, dt haster
ForumindlægHej med jer =) Jeg har skrevet en engelsk essay om en historie vi har læst, det ville være super nice hvis i ville rette den for mig. den r på ca 500 ord. På forhånd tak .. ________________________________________________________ The Indian Camp is a short story and written by Ernest Hemingway ... -
Omskriv til blandet tal
Forumindlæg22/3 = ? 18/4 = ? 15/2 = ? 28/6 = ? 11/4 = ? Tak på forhånd -
Hjælpe tysk oversættelse HASTER!
ForumindlægFilmen handler om en pige, som hedder Christiane F. En lørdag aften tager hun til Sound diskotek. Folk tager stoffer og drikker sig fulde. Hun møder en dreng ved navn Detlev. Han tager stoffer og er afhængige. Hun lære ham at kende og han lære hende stoffer. Til sidst bliver hun afhængig, at hun ... -
jeg håber der er en der har tid til at hjælpe med de 2 opg.
ForumindlægOmskriv: 25x^2+10x+1 til formen (ax+b)^2. Løs ligningen: x(x^2-4)(x^2+3)=0 -
EngA - let/svært ?
Forumindlæghej, jeg har tænkt mig at opgradere engB til engA ? men vil lige høre om hvad i synes om engA , er det svært ? eller hvad synes i -
Er jeg umulig?
ForumindlægOkay, jeg er i et lille dilemma... Lige siden jeg har været mindre ville jeg gerne tage en HHX, det har bare altid været mig. Selve det at starte på STX eller HTX har aldrig været en del af mine tanker. Så altså jeg startede sidste år på HHX. Jeg kunne meget godt lide det men her til Maj droppe... -
Fravær i gymnasiet
ForumindlægHej Jeg har et fravær på omkring 5%, hvis jeg måler ud fra alle fag. Men et fag har været særligt udsat - og der opnår jeg en fraværskvotient på 14,x. Jeg frygter lidt at komme op i fuldt pensum, og jeg har derfor nogle spørgsmål. Hvad er reglerne for fravær i gymnasiet - hvor meget må man h... -
Cirklens ligning!
ForumindlægBestem centrum og radius for cirklen med ligning x²+14x+y²-16y=83 Ligger punktet (-5,19) indenfor/på/udenfor cirklen? hvordan løser jeg denne opgave? Jeg skal vel først omskrive cirkeln ligning, men hvordan gør jeg det? -
hjælp til rettelse af kort tekst!!
ForumindlægHej, jeg håber der er en som vil være sød, og rette denne korte tekst for fejl, da jeg ikke selv kan se mine egne fejl. Ich glaube das familienleben ist gefährdet und tätlich, von was seine Mutter sagt. Sie sagt mit etwas leiserer stimme, „dann gibt es schläge. Die hat er wohl verdient&ld... -
Hvordan finder jeg punktet i kordinatsystemet?
ForumindlægEn linje har hældningen -1/2, og går gennem punkterne (-4;5) og (x;1). Hvordan finder jeg x? -
12+
ForumindlægEr 12+ et 13 tal?? -
Kommunikation/IT-eksamen
ForumindlægGoddag alle sammen. Jeg er endt i den uheldige situation at have mulighed for at komme op i Komm/IT til eksamen, hvor jeg inden da skal have skrevet en afsluttende opgave. Denne opgave er netop problemet, jeg har ikke tidligere afleveret noget skriftligt i dette fag, så jeg er i stor tvivl om h... -
Hjælp til af skrive en spansk email ! please
ForumindlægHar brug for hjælp til nedenstående oversættelse til spansk : Jeg skriver til jer for min chef, som er B&O's bestyrelses formand . Jeg er hans sekretær og jeg vil gerne reserve et enkelt værelse til ham. Han ønsker at bo på hotellet fra onsdag d. 7 februar til fredag d. 9 februar. J... -
Hvornår er to linjer paralelle?
ForumindlægHej folkens! Jeg sidder lige nu med en matematikaflevering, og er gået lidt i stå i en opgave. En funktion f er bestemt ved f(x)=−2*x^(3)+x^(2)+4*x-3 Jeg skal i denne opgave vise, at tangenten i punktet P(0,f(0)) er parallel med ligningen m, der har ligningen 4x+2= y Derfor har j...
