Søgning på: srp samfundsfag og spansk. Resultater: 18921 til 18940 af 20599
-
eksamener inden 3. g
ForumindlægHejsa, jeg tænkte på om man skal have 3 eksamener inden 3. g under den nye reform? -
Er gymnasiet svært?
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg starter på HTX her om et par dage. Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvor mange timer i bruger på lekter om dagen, samt hvor mange afleveringer i har om ugen og, om i synes det er hårdt at gå på gymnasiet. Mit gennemsnit ligger lidt over middel. Vil jeg kunne klare det?... -
Kandidat reglen
ForumindlægHej Jeg har et spørgsmål angående lægestudie . Jeg har kigget på ku.dk og finder ikke helt svar på hvad jeg søger . Det drejer sig om at jeg har en cand.polit , men før jeg tog den, ville jeg hellere på lægestudie, og nu hvor mine økonomiske rammer er til det ville jeg søge ind på lægestudi... -
digtanalyse
Forumindlæger i gang med at skrive en digtanalyse og ville give jer alle en chance for at komme med nogle guldkorn... :) så kom med jeres bemærkninger Børnehave der vanskelige fælleskabs byrde lægges i vore forkælede vantehænder her gaar vi smaa knorte verdens evigtsnublende nissehær bag frøknens hoppe... -
At google sine venner
ForumindlægHar du nogensinde googlet nogen i din omgangskreds? Venner, familie, bekendte, klassekammerater, lærere, kærester osv? Hvor ofte gør du det - og synes du det er pinligt? Hvad med at google dig selv? Holder du øje med din digitale omgang? Kan vi få lidt debat i gang :) Jeg vil gerne høre jeres m... -
rettelse af tekst (:
ForumindlægNogen der vil hjælpe med at rette denne tekst? (: En nuestra famillia siempre hemos viajado mucho. Mis padres han estado in mucho países. El año pasado han estado en el mes in México. Quiseira visitar Argentina porque todos dicen que es una país muy lindo, y todo es má... -
Jeres fodbold klub Int.
Forumindlæghej alle. jeg er igang med en undersøgelse, om hvilke internationale klubber i fodbold der trækker mest. jeg vil gerne have et svar og en begrundelse. jeg kan selv sige jeg er Liverpool fan.. Scouser forever. :D fordi jeg altid godt har kunnet lide deres spillestil og deres historie. plus at de... -
Terminsprøve - Engelsk
ForumindlægHej Er der endnu nogen der har været op til terminsprøve i engelsk i 3.g på STX og hvis i har hvad fik i så? Eller kommer alle op på samme tid i næste uge? Ellers nogen der har nogle gode tips til terminsprøven - er mega nervøs, det er jo her der testes i hvad man kan og hvad man mangler ... -
Emner?
ForumindlægHej (: Jeg er så småt begyndt at tænke på det skræmmende studieretningsprojekt :O og er nået frem til, at jeg gerne vil skrive i biologi og historie (: Med de to fag, er der så nogen der har nogel gode emner man kunne skrive om? :D -
TYSK - hjælp
Forumindlæger der nogle søde mennesker, der kan hjælpe med at oversætte denne sætning til tysk med korrekt ordstilling? Nå, hvad er det du skal fortælle mig? spørger hun -
Om søndagen
ForumindlægHvordan oversætter man ' om søndagen '? Den danske sætning: Om søndagen spiser hele familien der Mit forslag: Los domingos toda la familia come allí. (Kan ikke komme på noget bedre, hvad ville i sige?) -
Haster! Rette talepapir til mundtlig eksamen
ForumindlægHar trukket en tekst fra "tacones lejanos" og håber nogen gider rette for småfejl :) - Entonces quiero presentar el texto de la película “Tacones lejanos”. - Y al final voy a poner en perspectiva del tema “Pedro Almodóvar” para comparar con los ... -
Hvilken Gymnasiel uddannelse er hårdest`HHX, STX eller HTX?
ForumindlægHvilken Gymnasiel uddannelse er hårdest`? STX eller HTX eller HHX. Nu tænker jeg lektie og afleveringsmæssigt. -
Oversættelse af nogle sætninger - HASTER!
ForumindlægHej allesammen. Jeg har lige lavet nogle sætninger til en aflevering som omhandler Gustar, encantar, interesar og lign. Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår grammatikken hundrede procent, så jeg ville høre om der ikke er en der kan kigge det her igennem, og evt. sige hvor der er fejl.. Jeg ... -
Færdighedsopgave hjælp
ForumindlægHey der genier ! Jeg sidder her med en færdighedsregning og har altså nogle irriterende problemer med nogle af de forskellige opgaver der findes i denne færdighedsopgave. En af dem er metoden "Reducering" De 2 regnestykker hedder: 7v - (2u + 5v) = _____ (5u + v) (2u - 3) = _____ ... -
Dårlig til tysk!
ForumindlægHej! Jeg går i 8. klasse og har haft tysk et godt stykke tid nu, og jeg får -02 både i skriftligt og mundtligt. Jeg vil helt vildt gerne forbedre mit tysk, da jeg virkelig slet ikke kan skrive én eneste ordenlig sætning på tysk.. Nogen ideer til hvad jeg kan gøre for at forbedre mit tysk? - ... -
En simpel tekst om Aarhus
ForumindlægAarhus es la principal ciudad en Jutlandia, y por eso mismo la “capital” en Jutlandia. Aarhus tiene aprox. 300.000 habitantes. La ciudad componerse de muchas pequeños parte entre otras cosas Risskov, Trøjborg, Hassle, Brabrand etcétera. Aarhus tiene muchas emocionante atracci&... -
Hjælpende hånd til rettelse af oversættelse
ForumindlægHej håber der er en som vil kigge dette igennem for fejl. På forhånd tak....:) Le diré lo que hago en mi vida diaria y los fines de semana. Un día típico puede tener un aspecto como el mío. cada día que jugar al fútbol a menudo en un club de fútbol. Yo ta... -
Syntaktisk analyse på latin - Hjælp!
ForumindlægHej, Jeg sidder og laver syntaktisk analyse på noget latin, og jeg har siddet med det i sååå lang tid nu. Ville høre om der var nogen der kunne hjælpe mig med denne sætning og forklare det lidt? Sætning: Facile est audire actores, theatrum enim sic aedificatum et constructum est, ut omnia ver... -
Hjælp til rettelse.. Please det haster...
ForumindlægEr der en som vil hjælpe mig med at rette min opgave.. JEG VIL VÆRE MEGET TAKNEMLIG .. :) Mi año en el la escuela Me levanto a las siete. Después me pongo la ropa y cepillo mis dientes. Desayuno y cogo el autobus. A las ocho y media estoy en la escuela. Normalmente tengo tres asignatura...
