Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 18921 til 18940 af 321608
-
Matematik - Funktioner
ForumindlægHejf(x)=b*a^xf(x) er det gennemsnitlige antal bladlus pr. strå, og x er procentdelen af strå, der er angrebet.Jeg kan aflæse på grafen at f(38)=1ogf(75)=10Hvordan kan jeg beregne konstanterne a og b?skal jeg lave tallene 38 og 75 om til 0,38 og 0,75 da de jo står som procenttal.Jeg får:a=504b=0,1... -
6 sætninger oversættelse
Forumindlæg(: Kan min oversættelse passe? fra dansk til spansk 1) - ¿Qué tal está la carne? = (Hvordan er kødet?) 4) – ¡Myu rico! = vældig dejligt (godt) 2) – Ellos no gustar pescado. = (De kan ikke lide fisk) 3) – ¿Quiero más café (un café seco?)? = (Vil du have en kop kaffe mere?) 5) - ¿Desean postre... -
Bedre tysk accent og udtale
ForumindlægHej - nogle tips til, hvordan jeg kan blive god til tysk i sommerferien, så jeg kan få et 12-tal? Min lærer sagde, at det kræver en god accent, og at jeg ikke bare taler 'skoletysk', men at man har en rigtig udtale og sætningsmelodi. Det, synes jeg ikke, lyder helt fair, men sådan er det ... -
Ligninger Plis hjælp miq......
ForumindlægHjælp til ligning -
Bush/Obama
ForumindlægFagkombination: Historie og engelsk. Emne: Amerikanske præsidenter i nyere tid (Bush/Obama). Vi er enige om at SRP'en skal indeholde 3 dele. - En redegørende. - En analyserende. - En vurderende. Til min analyserende del, vil jeg tage to taler, fra hhv. Bush og Obama, som jeg vil analysere, og... -
HASTER! - Tysk oversættelse.
ForumindlægHej, jeg står og skal til tysk eksamen her imorgen tidlig, så jeg har fundet en dansk tekst jeg godt kunne tænke mig og få oversat. Adolf Hitler blev født i Østrig-Ungarn i 1889. Hans barndom tilbragte han i den østrigske by Linz. Han voksede op med sin mor, der forkælede ham og hans far, der v... -
Eksamen - Sikre sit studenterbevis
ForumindlægHej alle! Jeg skal til Spansk mundtlig på onsdag, som min allersidste eksamen på STX. Jeg var til Biologi eksamen igår, og fik et "stort" 10-tal, hvilket jeg er meget tilfreds med. Jeg kan dog ikke snakke Spansk (som i overhovedet, steg af vognen i 1'G efter et hashmisbrug, som &... -
Elektrolyse! Nemt og kort!
ForumindlægJeg har nogle tal tegnet ind i et kordinantsystem også skal jeg gøre rede for sammenhængen mellem tid og volumen af udviklet hydrogen! HVordan gøre jeg det? -
erobring
Forumindlægi 1800'tallet erobrede Englang og Frankrig det meste af Afrika, men hvilken påvirkning havde det for Afrika? håber på svar hurtigst muligt. tak (: -
BRØKER
ForumindlægNår forkorter brøker er det liget meget hvad for et tal man dividere med? altså 4/8= 4:2 og 8:2, eller? please hjælp det haster :3 tak på forhånd :) -
Novelle i datid - Problem
ForumindlægHej Jeg er i gang med at skrive en novelle fra en FSA. I et af kravene står der at novellen skal skrives i datid. Jeg plejer altid at have godt styr på sådan noget, men nu har jeg forvirret mig selv og er gået i panik :) Når jeg skriver min historie i datid, er det så stadig tilladt at sk... -
hjælp! hvad skal jeg vælge???
Forumindlægjeg har det store problem at jeg ikke ved hvilket studie jeg skal vælge.. -- hvordan finder jeg ud af hvad der er rigtigt for mig? -- hvordan ved jeg at det er i den retning jeg vil? -- hvor kan man få hjælp er jo ude af uddannelses systemet lige nu? -- hvorfor er det dog så svært... hjælp ville ... -
The Sandwich Factory, hjælp..
ForumindlægHej alle... jeg skal skrive et essay om short storien "the sandwich factory" af jason kennedy, men jeg kan simpelt hen ikke komme igang. jeg har virkelig brug for hjælp, jeg ved den har været eksamens opgave eller termins opgave et par år tilbage? -
Synosis om folkedrabene i Rwanda
ForumindlægHey allesammen. Jeg skal skrive en synopsis omkring folkedrabene i Rwanda. Er der nogle der har nogle goder ideer til opbyggelse af sådan en synopsis. Eller sågar ligger inde med en tidligere opgave om folkerab i Rwanda som jeg kan bruge til inspiration. Opgaven skal skrives inden for 9 dage så... -
Bestemmelse af forskrift for lineær funktion.
ForumindlægSkal aflevere en matematikopgave i morgen (1.okt) Den går ud på at bestemme forskriften for en lineær funktion, hvor grafen går gennem punkterne (4,141) og (18,712). Jeg ved ikke hvordan jeg skal gribe det an og kan heller ikke se nogen særlig sammenhæng mellem disse punkter. Matematik er ikke... -
,ax 50mA men hvordan?
Forumindlægheysa ! jeg er ved at lave forsøg oppe i skolen, jeg har et komponent der max må mode tage 50 mA ! Jeg ved bare ikke hvordan jeg sørger for dette komponent får denne max. 50mA ? Nogen der kan forklare hvordan det kan klares ? -
Video
ForumindlægHej Studieportal Vi kan ikke se video'erne. Vi har oprettet os som brugere i dag (alle 3 i familien) og vi har logget på og forsøgt at se video'erne uden held. Når vi clicker på en video kommer kun overskriften på skærmen, så sker der ikke mere. Skal der installeres særlige programmer ... -
Hyperbler
ForumindlægHej, jeg har brug for lidt hjælp til nogle spørgsmål der skal afleveres tirsdag. - hvad er definitionsmængden af 4 / (3x+1) ? Ved godt hvad definitionsmængden vil sige, men kan ikke lige regne den ud i denne opgave. - Derudover skal jeg også angive værdimængden, og det har jeg ikke lært endnu, så... -
definition af Kapitalisme
Forumindlæghej alle sidder og læser økonomi i samfundsfag, vi skal finde en definition af kapitalisme, men kan ikke rigtig finde en god definition. er der nogle der kan hjælpe. på forhånd tak -
rettelse af engelsk essay
ForumindlægEr der nogen der vil være så hjælpsomme at kigge mit essay igennem eller noget af det :) Det skal helst være så jeg kan se hvor der er rettet så jeg kan lære noget af det ;) The Rose Tree The text which I am about to analyse is a folktale called “The Rose Tree”. The folktale deals...
