Søgning på: tysk disposition anders sein. Resultater: 18961 til 18980 af 104934
-
Konstanter + funktioner
ForumindlægI første opgave: De har forskellige grænser, så hvordan gør jeg det? I anden opgave: Hvordan skal jeg kunne se mig ud af det, andet end ved at bruge lommeregneren, tegne dem og derved bestemme det? -
Ester, er dette korrekt?
ForumindlægEr dette korrekt opskrevet, når jeg skal danne esteren der er opskrevet på den anden side af pilen? Jeg skal også navngive på begge måder. Ved i hvad der menes? Den ene er isobutansyreisoamylester ikk? men hvad er den anden? -
Noter til historie!! DK i nyeste tid
ForumindlægHej allesammen!!Jeg ville bare høre, om der er nogen som har skrevet noter til nogle af teksterne i "Danmark i nyeste tid - Danmarks historie efter 73" af bl.a. Ebbe Foged.Hvis der er nogen som ligger inde med dette, så ville det redde mig meget! Jeg har skrevet noter til resten af pens... -
FSA
ForumindlægHej...Jeg skal op til Dansk Mundtlig FSA, er der nogle der kan komme med nogle gode råd til hvad jeg skal gøre, for at gøre et godt indtryk på censor og samtidig vise at jeg kan noget?Eller bare nogle gode råd?Freud -
cirkusarena - et ord eller to?
ForumindlægUmiddelbart kunne jeg forestille mig, at det er et ord, da jeg taenker, at det er et sammensat substantiv, men jeg kunne godt taenke mig en bekraeftelse? :) -
Noter hjemmefra med til eksamen
ForumindlægHej alle.Vi fik at vide, dagen før vores 1. eksamen at vi måtte have vores noter med hjemmefra med ind til eksaminationen, og ikke kun i forberedelsen. Er det specielt eller det sådan for alle? -
Nogle som har lavet en diskursanalyse af Danske Toner
ForumindlægHej Er der nogle af jer godtfolk, som har lavet en diskursanalyse af "Danske Toner"? (Et modsvar på kommunistisk lov fra 1941)? Tak på forhånd Med venlig hilsen Morten Larsen -
Før reformen
ForumindlægFør reformen, fik man så to karakterer (mdt og skr) i et fag på B? -
Udregning af gennemsnit
ForumindlægFørst vil jeg lige sige: Denne diskussion handler om den nye reform, dvs. alle 2g'ere og 1'gere! Jeg vil gerne udregne mit gennemsnit på den måde, hvor forskellige niveauer har forskellige vægte. Det har jeg så gjort for mine årskarakterer. Skal jeg så overføre de karakterer i de fag, j... -
rucke di guck, rucke di guck?
Forumindlæghej, endnu et tekststykke fra askepot rucke di guck, rucke di guck Blut ist im Schuck (Schuh) der Schuck ist zu klein die rechte Braut sitzt noch daheim ok jeg har sagt følgend (ruck di) kig, (ruck di) kig slægt er bremseklodsen bremseklodsen er for lille den rigtig brud sidder endnu derhjemm... -
Versaillestraktaten
ForumindlægHej Jeg skal analysere Versailtraktatens indflydelse på Tysklands økonomi og politik, hvilke jeg skal gøre udfra selv traktaten, men jeg kan bare ikke kommme igang. Jeg forstår ikk hvordan jeg skal begynde x( Link til Traktaten: http://verdenefter1914.systime.dk/2-foerste-verdenskrig/tekster/v... -
Optagelsesprøven :(
ForumindlægNogen der har været til optageselsprøven og som kan fortal at hvordan det er ?? Jeg er virkelig meget bekymret og nervøs, er virkelig bang for hvis det er svært og jeg ikke kan klarer det -
Sætningshjælp
ForumindlægHej Hvordan skulle jeg formulere denne sætning rigtigt: "Måske er det de fleste andres drøm at bytte roller med forældrene" (De har byttet roller så moderen og faderen spiller børnenen, mens børnene spiller forældrene, ligesom en leg) Husk at jeg ikke er gymnasieelev endnu, så hvis sætn... -
ich hoffe/ich hoffen
ForumindlægHvilken er rigtig? Tak på forhånd. -
Hvad er teorien i forsøget "base indikatorer"
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal til fysik eksamen på mandag og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad teorien er i base indikator? Er der nogle der vil hjælpe vil jeg være dybt taknemmelig. -
Oversættelse af sætninger.
ForumindlægHej! Er der en venlig sjæl, der kan kigge mine sætninger igennem? Jeg er især i tvivl, hvorvidt adjektivernes endelser er. Nummer 9 ved jeg ikke, hvordan jeg skal oversætte udover, at den skal starte med "Kennst du.." Tak på forhånd! :) -
Slaget om atlanten
ForumindlægHey har et spørgsmål; Hvorfor startede slaget om atlanten?? Tak på forhånd -
Små korte sætninger,
ForumindlægHej, jeg har lige fået som opgave, at oversætte disse sætninger til engelsk. (mit bud står under den danske sætning). Det ville være herligt, hvis nogen lige ville rette dem igennem. (: Jeg er englænder og elsker engelsk. I am an Englishman and love English. Han er englænder og elsker engelsk. ... -
Mere engelsk :P
ForumindlægSå er der endnu engang engelsk :P Vil være rart hvis en eller anden gad lige se på den :) There is always a line by the till (cash register) in the supermarket where I usually do my shopping, because half of them usually are closed. And what is then the advantage of being able to find your grocer... -
Louis Pasteur.
ForumindlægEr der nogen som vil hjælpe mig med at svare på disse spørgsmål .. jeg skriver synopsis men kan ikke rigtig finde nogle oplysninger .. -Hvilken indflydelse havde samfundet på Louis Pasteurs opdagelser? -Hvilke biologiske metoder gjorde han brug af, og hvad nåede han frem til? jeg ved bare det e...
