Søgning på: The happiest days of your life. Resultater: 19061 til 19080 af 22366
-
pH magnesiumhydroxid
ForumindlægHvad er pH af en (1,000 x 10^-9) M vandig opløsning af magnesiumhydroxid? -
RUC
ForumindlægJeg står i et dilemma. Jeg har i lang tid gerne ville studere statskundskab, men har fundet ud af at min passion i højere grad ligger i kommunikation (og politik) end modeller. Jeg overvejer derfor at tage en samfundsvidenskabelig bachelor på RUC, for derefter at tage en kandidat i 'Politis... -
Eventyr - Hans og Grete
ForumindlægHej alle sammen jeg sidder her og prøver at få Hans og Grete den originale fortælling til at passe ind i berettermodellen men synes virkelig ikke jeg kan få den til at passe ind. Kan i muligvis hjælpe? :) -
desperate housewives sæson 7
ForumindlægHej! -jeg elsker desperate housewives men er ikke lige sikker på hvornår den nye sæson starter altså sæson 7?(-: er der nogen der ved det ? -
Sten, saks, papir
ForumindlægJeg har diskuteret med nogle venner hvorvidt sten, saks, papir er et psykologisk spil eller et tilfældigheds spil.. Nogen der har en viden om dette? Er det ren tilfældighed hvis man kun slår én gang? Hvordan lurer man modstanderens næste træk? Er det muligt for et menneske at vælge 10 slag fuld... -
Rette min dansk stil
ForumindlægEr der nogen der vil rette min dansk-stil? Det er en opgave fra der hedder en fordybelse, hvor man skal skrive om et emne man er interreseret i. Den skal skrives som en arktikel. Og jeg har valgt at skrive om modelbranchen. Ps. Jeg bruger word hvilket jeg ikke er vandt til, så tænkte på om der ... -
MALDI - TOF
ForumindlægHej Jeg sidder og læser omkring seperation af at protein og bliver præsenteret for et spektre. Over det står der MALDI TOF. Hvad betyder det? -
Engelsk
ForumindlægHej igen :) SIdst jeg skrev: "Hej alle:) Er der nogen der vil kigge mine engelsk oversættelser igen og se om de er korrekte? Det vil være super dejlig:)" Fik jeg ikke vedhæftet hele min opgave så jeg prøver igen:) -
Kvadratroden af 18
ForumindlægHvad er kvadratroden af 18? :) -
Nærdødsoplevelser
ForumindlægHej alle. Jeg har netop truffet den beslutning, at jeg vil vælge emnet "nærdødsoplevelser" til min projektopgave. Det overordnede emner hedder "påvirkning af valg og liv". Jeg vil derfor fokusere på de personer, som har haft sådan en oplevelser og sætte fokus på hvorda... -
Intramuskulær injektion mod modstand
ForumindlægHejsa, Må man give intramuskulær injection, hvis man oplever større modstand? Hvad kan denne modstand skyldes? Hvilke skader opstår, hvis man giver denne injection mod modstand? Med venlig hilsen -
Spilteori og steroider
ForumindlægHejsa Jeg skriver SRP i idræt og matematik, hvor jeg skal skrive om steroider og spilteori. Jeg skal opstille en spilteoretiskmodel om unges overvejelser til at tage steroider. Jeg er i tvivl om hvordan det skal se ud og hvilke værdier jeg skal indrage. Hvis der er nogle der har eksempler vil de... -
Hjæææælp til kemi - haster
ForumindlægJeg har to opgaver, der lyder sådan: a) Find strukturen af o-nitrophenyl-β-D-galactopyranosid (ONPG) og skriv reaktionen for β-galacotosidases hydrolyse af ONPG. Hvilke produkter dannes? jeg forstår ikke helt opgave a og det er nok mest den opgave, jeg har brug for hjælp til. Den an... -
Hjælp til aflevering HHX
ForumindlægHej Vil gerne have hjælp til denne aflevering. Er der en der måske gider at hjælpe mig? Har lavet den første (nulpunkt) men vil gerne hvis der er nogen der gider at forklare mig resten. Har vedhæftet afleveringen -
Statistik
ForumindlægHey :) Når man får et spørgsmål som lyder: Vil det være rimeligt at bruge en chi-i-anden fordeling til at vurdere teststørrelsen? Og Giver stikprøven grundlag for at sige, at der er forskel på de to køns brug af sikkerhedsseler? Hvad forventes det så at man kigger på? -
f(x)=(x^2+2x-2)·e^(-x)
ForumindlægHvordan finder jeg monotiforholdene for f(x)=(x^2+2x-2)e^(-x)? -
Fake forces
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg har fundet en interassant artikel omk. Short Track som jeg vil tage udgangspunkt i til min eksamens projekt i fysik (2.G htx) Men der nogle udtryk jeg ikke helt er bekendt med og jeg håber du kan hjælpe. Vis bare jeg kender udtrykker på Dansk kan jeg selv gå ind og læse ... -
COP-værdi i en varmepumpe
ForumindlægHej, hvordan regner man COP værdien ud i en varmepumpe? -
PC???
ForumindlægHej folkens, jeg sidder her og skal til at købe en ny bærbar, da min tidligere bærbar svigtede. Jeg står mellem valget af MacBook Pro 13.3", Asus Zenbook eller en helt trejde som i mener er bedre. Computeren skal bruges til studiet dvs. at tastaturet samt styrken er relevant. Håber der sid... -
Na2SO3 = hva pokker! nu troed jeg lige jeg havde fattet det??
ForumindlægJeg kikkede en del på SO4, fordi fleratomet har en ladning på -2. Jeg synes jo hvis svovl med 6 valens elektroner, hænger sammen med 4 oxygen atomer, med hver 6 valenselektroner, så bør de da tilsammen have en neutral ladning, fordi de som udgangspunket er nutrale, og nu har hænger sammen. men s...
